SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten worden![]()
![]()
Hotelletje nemenquote:Op zondag 18 februari 2024 03:12 schreef Harrie het volgende:
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan ook gewoon met het OV gaan, dan parkeer ik mijn auto gewoon hoorquote:Op zondag 18 februari 2024 03:12 schreef Harrie het volgende:
zuid-holland en Limburg voor werk blah blah dat is met een auto niet echt een goed idee als er paters geklapt moeten worden
Voor paters met Harrie maak ik graag uitzonderingen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben prima bereid om een hotel in omgeving helmond te boeken als ik een paar extra paters kan klappen
Eindhoven lijkt me leuker of zijn er nog leuke bezienswaardigheden in Helmond?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen steekpartijenquote:Op zondag 18 februari 2024 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
Eindhoven lijkt me leuker of zijn er nog leuke bezienswaardigheden in Helmond?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kom op, we kunnen vast iets regelenquote:
wanneer had je in de planning ?quote:Op zondag 18 februari 2024 03:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben prima bereid om een hotel in omgeving helmond te boeken als ik een paar extra paters kan klappen![]()
Ik regel een overnachting, kosten van de paters doen we gewoon 50/50quote:
Wanneer moet ik ff bekijken, ff in mijn werkagenda kijken.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
maak je eens niet zo druk over die paters pffffffffff (lijk wel een fietspomp) als ik ze niet zou kunnen betalen zou ik er niet over beginnen.quote:Op zondag 18 februari 2024 03:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik regel een overnachting, kosten van de paters doen we gewoon 50/50![]()
vanmiddagquote:Op zondag 18 februari 2024 03:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Maar moet kunnen in de komende ~8 weken.![]()
![]()
Oke, prima. Over twee weken heb ik ze dan officieel verdiend, en dan regel ik een hotel. Deal?quote:Op zondag 18 februari 2024 03:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
maak je eens niet zo druk over die paters pffffffffff (lijk wel een fietspomp) als ik ze niet zou kunnen betalen zou ik er niet over beginnen.
Dan heb ik de weddenschap nog niet gewonnen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
drinken we een pater en dan regelen we die 2 bakjes over anderhalve week (het lijkt bijna wel heel moeilijk)quote:Op zondag 18 februari 2024 03:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan heb ik de weddenschap nog niet gewonnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: