SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Love is in the air
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Prima toch. Ik zit nu naar dat nummer te luisteren en het klinkt verder wel ok. De "echte" kenners zullen waarschijnlijk gaan roepen dat het geen echte country is, maar who cares.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?![]()
Jij ook makkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Harrie het volgende:
zeer originele TT weer
veel plezier vanavond mensen
Jij ook Harriequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Harrie het volgende:
zeer originele TT weer
veel plezier vanavond mensen![]()
![]()
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima toch. Ik zit nu naar dat nummer te luisteren en het klinkt verder wel ok. De "echte" kenners zullen waarschijnlijk gaan roepen dat het geen echte country is, maar who cares.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lana del Rey vind ik wel tofquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb niets met haar. Vind haar te vaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lana del Rey vind ik wel tofTrotste mama van Ambar
Lekker toch, van die vage chicksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb niets met haar. Vind haar te vaagmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendy
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat verplichte kost was naast het aankopen van een dozijn geweren tijdens de inburgering cursus in Murica?!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendy
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou Wonka zijn Winkie ook aan de Umpaloempa's hebben gegeven om te 'proeven'quote:
Er is een heel andere inburgeringscursus voor Florida Man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verplichte kost was naast het aankopen van een dozijn geweren tijdens de inburgering cursus in Murica?!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Wonka zijn Winkie ook aan de Umpaloempa's hebben gegeven om te 'proeven'met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alligators bevechten in slippers en witte sokkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er is een heel andere inburgeringscursus voor Florida Man.
Lekker man, goed voor je conditie ook!
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nichtquote:
Kaninchenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nicht![]()
![]()
Gib mir punkt danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nicht![]()
Overigens is het nieuwe liedje van Beyonce wel goed voor wat moderne line dancing
Even zoeken of iemand al wat gemaakt heeft.Trotste mama van Ambar
Steckt die punkten vierkant in dein arsch man!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lecker!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Steckt die punkten vierkant in dein arsch man!![]()
Er zijn vast diverse clipjes op TikTok te vindenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is het nieuwe liedje van Beyonce wel goed voor wat moderne line dancing
Even zoeken of iemand al wat gemaakt heeft.![]()
Kan ik je wellicht ook interesseren in een Uber deluxe grote xxxxxxxxl frikandel speciaal?quote:
Ik vind TikTok engquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn vast diverse clipjes op TikTok te vinden
Nee, maar misschien @Dotteke wel?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik je wellicht ook interesseren in een Uber deluxe grote xxxxxxxxl frikandel speciaal?![]()
![]()
Jammer hoor dat jij je daar niet voor geroepen voelt, nu moet ik menig DTS'er gaan teleur stellen dat ze niet bij je mogen langs komenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar misschien @:Dotteke wel?
Ik sta paraat maatquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer hoor dat jij je daar niet voor geroepen voelt, nu moet ik menig DTS'er gaan teleur stellen dat ze niet bij je mogen langs komen
Sorry makker, andere keer beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer hoor dat jij je daar niet voor geroepen voelt, nu moet ik menig DTS'er gaan teleur stellen dat ze niet bij je mogen langs komen![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn dag was fijn, gezellig en druk. En jouw dag?Mijne was rustig, lekker gewandeld en gebolkt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klinkt goedMijne was rustig, lekker gewandeld en gebolkt
![]()
Ik heb ook gewandeld.![]()
![]()
Na 30 minuten wandelen had ik geen zin meer en was maar terug gegaan. Dat het regende hielp ook niet echt meequote:![]()
![]()
Barbaar!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik niet, heb wel champignons gegeten.. Dat dan weer wel.![]()
![]()
![]()
Klopt, daarom ook vandaag maar gewandeld en morgen klusjes in huis dag.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
LekkerMorgen wordt het geen wandel weer
![]()
Ik heb vandaag helemaal niks nuttigs gedaan
Lekker gebolkt toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:35 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks nuttigs gedaan![]()
Het was vandaag heerlijk wandelweer hier. Morgen is de voorspelling hier dat het de hele dag gaat regenen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 30 minuten wandelen had ik geen zin meer en was maar terug gegaan. Dat het regende hielp ook niet echt mee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was vandaag heerlijk wandelweer hier. Morgen is de voorspelling hier dat het de hele dag gaat regenen.![]()
![]()
Morgen is het droog, maar wel hele dag bewolkt. Maar dan heb ik geen tijdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Het was vandaag heerlijk wandelweer hier. Morgen is de voorspelling hier dat het de hele dag gaat regenen.![]()
![]()
Grote plannen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen is het droog, maar wel hele dag bewolkt. Maar dan heb ik geen tijdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Morgenochtend haal ik mijn dochtertje op en 's middags moet ze oefenen met haar orkest. En dat is net te kort om tussendoor nog ergens toe te gaan.quote:![]()
Ahzo. Jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgenochtend haal ik mijn dochtertje op en 's middags moet ze oefenen met haar orkest. En dat is net te kort om tussendoor nog ergens toe te gaan.
Je kan ook niet alles doen. Dagje niet wandelen is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgenochtend haal ik mijn dochtertje op en 's middags moet ze oefenen met haar orkest. En dat is net te kort om tussendoor nog ergens toe te gaan.![]()
Dat breekt uiteindelijk gewoon op dat dagjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles doen. Dagje niet wandelen is toch niet zo erg?![]()
![]()
Klopt. De paden lopen niet weg.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles doen. Dagje niet wandelen is toch niet zo erg?![]()
Helemaal de weg kwijt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat breekt uiteindelijk gewoon op dat dagje![]()
![]()
Nog altijd 39.4.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best hoog, paracetamol en lekker gaan slapen.
PoepzooiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga weer proberen te slapenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beter de hot & spicy burger nemen met 12 chicken wingsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is idd ontbijt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Beter de hot & spicy burger nemen met 12 chicken wings
En dan alle 'Hot Ones'-sauzen op die chicken wings![]()
Meteen goed wakker
Lekker anaal inbrengen als glijmiddelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die staan in mijn koelkast. Als je die pakt met ontbijt dan ben je #STEEVASTPARAAT
@:BoneThugssUw ADH vitamine Worst
Doet nu al pijn als het langs de kringspier moet, en dan doe ik het van bovenafquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker anaal inbrengen als glijmiddel
Rookworst met hot sauce is ook raar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Mij niet gezien zoveel pittigheid
Gewoon wat mosterd.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Met een pittige saus kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Rookworst met hot sauce is ook raar.
Gewoon wat mosterd.Uw ADH vitamine Worst
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met een pittige saus kan ook lekker zijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Rookworst met mayo en wat sriracha ofzo is ook lekkerUw ADH vitamine Worst
Nou, ik heb wat proefritten opstaan voor de komende week
Maar ik heb so far een lichte voorkeur voor de Hyundai Tucson
Ga je die Volvo wel ff proberen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:13 schreef Speklap3000 het volgende:
Nou, ik heb wat proefritten opstaan voor de komende week
Maar ik heb so far een lichte voorkeur voor de Hyundai Tucson![]()
Zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ga je die Volvo wel ff proberen?Skoda, Volvo en Hyundai heb ik momenteel proefritten voor staan. De rest ff bekijken.
Gewoon Canta nemenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ZekerSkoda, Volvo en Hyundai heb ik momenteel proefritten voor staan. De rest ff bekijken.
Uw ADH vitamine Worst
nog steeds nooit een hemaworst opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Rookworst met mayo en wat sriracha ofzo is ook lekkerTrust nobody![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ZekerSkoda, Volvo en Hyundai heb ik momenteel proefritten voor staan. De rest ff bekijken.
Schrijf je je verslag op de FP?
![]()
![]()
Nee, heb gesolliciteerd op moderator, niet op FP redactiequote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben benieuwdSchrijf je je verslag op de FP?
Speklap 4 modquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, heb gesolliciteerd op moderator, niet op FP redactie![]()
![]()
Hou je wel van rookworst?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nog steeds nooit een hemaworst opUw ADH vitamine Worst
DAT IS NIET DE ECHTEquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
unox..
maar wie weet als ik jou hebt geproefd
Schandalig dat je die van de Hema nog nooit hebt geproefd maar die van de Unox welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
unox..
maar wie weet als ik jou hebt geproefd
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben viesmadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schandalig dat je die van de Hema nog nooit hebt geproefd maar die van de Unox wel
Ik vraag me altijd wie die koopt.. en hoe je die da eetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schandalig dat je die van de Hema nog nooit hebt geproefd maar die van de Unox wel
werkelik waar nog nooit iemand een hemaworst zien kopen...
wie weet zijn ze puur ter decoratie
Trust nobody![]()
Precies hetzelfde als hoe je een unox rookworst eet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vraag me altijd wie die koopt.. en hoe je die da eet
Kom maar hier, geef ik je m'n rookworstquote:
Vroeger rook je ze al als je de winkel in liep. Tegenwoordig niet meer, maar weet niet precies waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie weet zijn ze puur ter decoratie![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kom maar hier, geef ik je m'n rookworst
Trust nobody![]()
Wtf johquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wie weet zijn ze puur ter decoratieUw ADH vitamine Worst
Ik al helemaalquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb het hier moeilijk mee hoorUw ADH vitamine Worst
Ik zit in jouw kamp. Als je een strijder nodig hebt, dan kan je me oproepen.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hoe kan je jezelf een Nederlander noemen, als je nog nooit een rookworst van de hema hebt gehaald
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe kan je jezelf een Nederlander noemen, als je nog nooit een rookworst van de hema hebt gehaald
Trust nobody![]()
Het is een gebrek in welke opvoeding dan ook om geen halve warme rookworst van de Hema te halen bij het winkelen.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef Rob het volgende:
Het is een gebrek in welke opvoeding dan ook om geen halve warme rookworst van de Hema te halen bij het winkelen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:40 schreef Rob het volgende:
Het is een gebrek in welke opvoeding dan ook om geen halve warme rookworst van de Hema te halen bij het winkelen.
Trust nobody![]()
En voor de echte Amsterdammers Halve Hema Rookworst bij de Hema Nieuwendijk en daarna ertegenover een ijsje van van der Linde![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef Rob het volgende:
En voor de echte Amsterdammers Halve Hema Rookworst op bij de Hema Nieuwendijk en daarna ertegenover een ijsje van van der Linde![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
mijn favo tas is in de aanbieding
zal ik m kopen? [ afbeelding ]![]()
Wat is je favo tas?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
mijn favo tas is in de aanbieding
zal ik m kopen? [ afbeelding ]![]()
Ijsje kan je ook in de Hema halenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:42 schreef Rob het volgende:
En voor de echte Amsterdammers Halve Hema Rookworst bij de Hema Nieuwendijk en daarna ertegenover een ijsje van van der Linde
Uw ADH vitamine Worst
Dan ben je niet bekend met van der Lindequote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ijsje kan je ook in de Hema halen![]()
![]()
Nee klopt woon daar nietquote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ben je niet bekend met van der LindeUw ADH vitamine Worst
niet een ijsje in de klasse verse banketbakkers roomijs van die van Van der Linde.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ijsje kan je ook in de Hema halen
Is bijzonder in zijn soort.![]()
ok ik ga eens proberen als ik daar benquote:Op zondag 18 februari 2024 00:11 schreef Rob het volgende:
[..]
niet een ijsje in de klasse verse banketbakkers roomijs van die van Van der Linde.
Is bijzonder in zijn soort.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: