SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Love is in the air
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Prima toch. Ik zit nu naar dat nummer te luisteren en het klinkt verder wel ok. De "echte" kenners zullen waarschijnlijk gaan roepen dat het geen echte country is, maar who cares.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Beyonce een country album heeft gemaakt?![]()
Jij ook makkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Harrie het volgende:
zeer originele TT weer
veel plezier vanavond mensen
Jij ook Harriequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Harrie het volgende:
zeer originele TT weer
veel plezier vanavond mensen![]()
![]()
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima toch. Ik zit nu naar dat nummer te luisteren en het klinkt verder wel ok. De "echte" kenners zullen waarschijnlijk gaan roepen dat het geen echte country is, maar who cares.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lana del Rey vind ik wel tofquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb niets met haar. Vind haar te vaagquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lana del Rey vind ik wel tofTrotste mama van Ambar
Lekker toch, van die vage chicksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb niets met haar. Vind haar te vaagmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lana del Rey heeft ook een country album aangekondigd en voor de rest zijn de cowboy/girl looks helemaal in dit jaar.
Het is cool en hip om met country ed bezig te zijn dus.![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendy
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat verplichte kost was naast het aankopen van een dozijn geweren tijdens de inburgering cursus in Murica?!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ga ik snel dit boek bestellen, anders ben ik niet meer trendy
[ afbeelding ]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zou Wonka zijn Winkie ook aan de Umpaloempa's hebben gegeven om te 'proeven'quote:
Er is een heel andere inburgeringscursus voor Florida Man.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verplichte kost was naast het aankopen van een dozijn geweren tijdens de inburgering cursus in Murica?!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Wonka zijn Winkie ook aan de Umpaloempa's hebben gegeven om te 'proeven'met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alligators bevechten in slippers en witte sokkenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Er is een heel andere inburgeringscursus voor Florida Man.
Lekker man, goed voor je conditie ook!
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nichtquote:
Kaninchenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nicht![]()
![]()
Gib mir punkt danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ho Ho Ho, ich bin deine hund nicht![]()
Overigens is het nieuwe liedje van Beyonce wel goed voor wat moderne line dancing
Even zoeken of iemand al wat gemaakt heeft.Trotste mama van Ambar
Steckt die punkten vierkant in dein arsch man!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lecker!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Steckt die punkten vierkant in dein arsch man!![]()
Er zijn vast diverse clipjes op TikTok te vindenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is het nieuwe liedje van Beyonce wel goed voor wat moderne line dancing
Even zoeken of iemand al wat gemaakt heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: