Als ik opsta is de hoofdpijn echt onmogelijk. Gewoon bonkend met mijn hartslag mee.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het? Al iets minder koorts en hoofdpijn?
Jammer dat het niet geholpen heeft voor je hoofdpijnquote:Op zondag 18 februari 2024 13:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als ik opsta is de hoofdpijn echt onmogelijk. Gewoon bonkend met mijn hartslag mee.
Koorts moet ik zo even meten. Naar heb nu dus wel paracetamol op, dus die is sowieso gedaald.
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.quote:
Sowwy, zal het niet meer doen Dotjequote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.
Over de schoot met een lineaal?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nog geen liefde ervaren vanmorgen hier. JK gaat een beetje voor schoolmeester spelen.
Dan hoorde je dr niet klagenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Over de schoot met een lineaal?
quote:Op zondag 18 februari 2024 13:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowwy, zal het niet meer doen Dotje
Jawel, het is wel minder. Maar het is gewoon nog steeds een helquote:Op zondag 18 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het niet geholpen heeft voor je hoofdpijn
Dat nog net niet maar heb wel blauwe vingersquote:Op zondag 18 februari 2024 13:08 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Over de schoot met een lineaal?
quote:
Justin heeft blauwe ballenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat nog net niet maar heb wel blauwe vingers
Ik zie deze SC als één groot verslagquote:Op zondag 18 februari 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zolang ik geen verslag of notulen uit moet tikken controleer ik mijzelf niet op taalvauten
Je had het over groene slijm/snot van de week. Misschien heb je wel een flinke onsteking in je holtes?quote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jawel, het is wel minder. Maar het is gewoon nog steeds een hel
A vandaar die correctiequote:Op zondag 18 februari 2024 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie deze SC als één groot verslag
Gewoon @Haags even een DM sturen, die heeft dozijnen botjes klaar liggen voor direct gebruikquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Speklap3000 het volgende:
hoe script je het automatisch posten in een forum
@Haags is een goede ventquote:Op zondag 18 februari 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon @:haags even een DM sturen, die heeft dozijnen botjes klaar liggen voor direct gebruik
Verstand op 0 en de frituur op 180 graden is dan de beste aanpakquote:
Haags is de man die met botjes alles kanquote:
kakhielquote:Op zondag 18 februari 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verstand op 0 en de frituur op 180 graden is dan de beste aanpak
Is vrij simpel.maar in dit topic niet toegestaanquote:Op zondag 18 februari 2024 13:15 schreef Speklap3000 het volgende:
hoe script je het automatisch posten in een forum
Enkel snoei en snoei harde waarheden zijn daar te vindenquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |