Zijn wel meer redenen dat de PC het Master Race is.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook de terminologie "PC Master Race"![]()
Die had toen nog geen PC tot zijn beschikking, die waren Engelse wiskundige nog aan het ontwikkelen!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Tijdje geleden had een Oostenrijkse schilder het ook over een master race
Deze ook gemaakt voor een vriendin, die wilde een langere. Hier heeft ze hem omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Die pret mis ik altijdquote:Op zondag 18 februari 2024 14:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
gaat ie weer uit zijn pan vannacht.
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger wakker worden. Tegen het einde van de nacht is hij op zijn slechtst.
Als je net boven hem staat (of op de erste platz) en je bolkt hem een paar keer krijg je een hele klaagzang over dat je al genoeg punckten has und dat hij geen uhr gaat blijven voor 2 punckten en dat de wereld aan het vergaan isquote:Op zondag 18 februari 2024 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger wakker worden. Tegen het einde van de nacht is hij op zijn slechtst.
Haha ja ik kan er wel om lachen eigenlijk. (Eigenlijk heel erg smakelijk om lachen)quote:Op zondag 18 februari 2024 14:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je net boven hem staat (of op de erste platz) en je bolkt hem een paar keer krijg je een hele klaagzang over dat je al genoeg punckten has und dat hij geen uhr gaat blijven voor 2 punckten en dat de wereld aan het vergaan isstandaard kleuter gedrag eigenlijk
Gij zult bolken tot u er bij neervaltquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.
geloof me..... het gaat vervelenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja ik kan er wel om lachen eigenlijk. (Er eigenlijk heel erg smakelijk om lachen)
Valt wel mee toch, ik ben al een weekje stuk rustiger bezigquote:Op zondag 18 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gij zult bolken tot u er bij neervalt
Je bent vrij tam de laatste dagenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik ben al een weekje stuk rustiger bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mocht u zich wel gedragen als een klein kind dan staat daar de straf op dat je een mooi blauw kleurtje krijgt zodat ieder duidelijk kan zien wat voor gedrag u ten tonele brengtquote:Op zondag 18 februari 2024 14:26 schreef Speklap3000 het volgende:
Gij zult niet mekkeren over uw verlies; gij stelt u niet aan als een klein kind.
Je hoeft niet veel punten meer zie ik om een plaatjes hoger te komenquote:
Gut punktquote:Op zondag 18 februari 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent vrij tam de laatste dagen![]()
Maar ik zei ook niet dat jij dat doet, maar is ook wel een leuke regel die aansloot bij jou regel
I am doing okayish.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het?
Yup nog 3 punten. Maar er valt niet echt te scoren zo nu. Het gaat te snel.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet veel punten meer zie ik om een plaatjes hoger te komen
Thats the Spiritquote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Zekerben er ook gewoon lekker door heen gewandeld, houd me niet tegen
Nice! Goed om te horen. Lekker rustig aan doen!quote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
I am doing okayish.Rustig dagje vandaag weer en das heerlijk. ff bij komen!
Hoe is het met jou?
owh heerlijk weerquote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nice! Goed om te horen. Lekker rustig aan doen!![]()
![]()
Hier gaat het goed, vanmorgen lekker gezwommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |