Nee ik kijk ajax.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah er moet dus nog gepoetst worden, bier gehaald worden, gekookt worden etc. Verstandig van je om dat te doen ipv slapen!
Gaat weleens mis daarquote:Op zondag 18 februari 2024 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond om 20:30 Nederlandse tijd kan er eindelijk weer worden gekeken naar iets wat in de buurt komt van echte sport![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 februari 2024 16:12 schreef JustinK het volgende:
Ik heb net ff lekker een bolk uit m'n rug gedrukt
Als het bij het echte werk mis gaat gaat het flink misquote:
Ja echt jaquote:Op zondag 18 februari 2024 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het bij het echte werk mis gaat gaat het flink mis![]()
Bij voetbal is het al een wereldwijde crisis en moordaanslag als er bij 1 speler een haartje de verkeerde kant op waait
Wat gaat het worden?quote:Op zondag 18 februari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Eindelijk witte rook na een tijdje in conclaaf geweest te zijn
Leuk, hopelijk vind je het watquote:
ergens rond meivakantiequote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk, hopelijk vind je het wat
Wanneer ga je?
Dan kan je ook lootje trekkenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna dacht ik geen keuze te kunnen maken en volgende weekend een nieuwe formatieronde te moeten starten
Niet een informateur regelenquote:Op zondag 18 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je ook lootje trekken
1=londen 2= berlijn
Ga je in een hotelquote:Op zondag 18 februari 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet een informateur regelen
Je kan in een tent, in een caravan, in een zomerhuisje genoeg andere mogelijkheden tochquote:Op zondag 18 februari 2024 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me fijner dan dakloos rond te zwerven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |