Das Deutsche Finalequote:Voor @Cyan9 speciaal met uitroepteken, 15 onbekende artiesten zullen meedoen met een soort reality TV concept, dit wordt gepresenteerd door Conchita Wurst. Er zal 1 ticket voor Das Deutsche Finale 2024 te winnen zijn. 6 afleveringen worden uitgezonden tussen 25 januari en 8 februari. Op 8 februari zal er een kleine liveshow zijn waar de laatste kandidaten hun Eurovisie nummer mogen zingen en het publiek de winnaar mag kiezen
quote:Een week later op 16 februari zal de Das Deutsche Finale 2024 zijn met 8 grote artiesten en 1 nobuddy uit Ich will zum ESC.De show wordt gehost door Barbara Schöneberger en zal van 22:00 tot middernacht zijn. Jury-televote is weer 50-50 zoals in 2023. De grote artiesten mogen hun nummer al uitgebracht hebben vanaf 1 september 2023. De artiesten worden bekend gemaakt op vrijdag 19 januari. Er zijn al een aantal artiesten die hebben laten weten iets opgestuurd te hebben of dat wouden doen, zoals Ikke Hüftgold en Grossstadtgeflüster.
o Galant - "Katze"
o Isaak - "Always On The Run"
o Leona - "Undream You"
o Bodine Monet - "Tears Like Rain"
o Max Mutzke - "Forever Strong"
o Marie Reim - "Naiv"
o NinetyNine - "Love On A Budget"
o Ryk - "Oh Boy"
o Wildcard
Meestal ook in je haar en op je shirt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Voor mensen die vaker Chinees bestellen: Hoort de satésaus volledig in een bakje te zitten of voor de helft in een bakje en de andere helft onderin de plastic tas?
Nee, 1/3 moet eruit lekken ongeveer, op de route vanaf de benedenverdieping tot de eettafel.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Voor mensen die vaker Chinees bestellen: Hoort de satésaus volledig in een bakje te zitten of voor de helft in een bakje en de andere helft onderin de plastic tas?
Ik dip de satéstokjes altijd in de satesaus in de tasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk gewoon overal, bij jou was het duidelijk niet goed verdeeld over alle andere producten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Ik vind de satésaus van de Chinees minder lekker dan die uit de supermarktquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Meestal ook in je haar en op je shirt.
Ah mooi. Dan zal ik het restaurant een compliment geven voor hun puike levering.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, 1/3 moet eruit lekken ongeveer, op de route vanaf de benedenverdieping tot de eettafel.
Kijk, hier spreekt een vrouw met ervaring.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dip de satéstokjes altijd in de satesaus in de tas
Ja ik zat ook al te denken... Ik heb het voor nu opgemaakt en voor zondag als ik de rest op eet haal ik wel een pot pindakaas om het zelf te maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de satésaus van de Chinees minder lekker dan die uit de supermarktdus ik bestel het niet zo vaak. Laatste keer dat ik het had zat het rondom wat stokjes saté
Hebben we meer liedjes gehad over katten dan honden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
Een erg specifieke NF liedjes niche dit
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
Een erg specifieke NF liedjes niche dit
GIF is precies in sync met het liedjequote:
Baby Lasagna brengt waarschijnlijk ook kattenquote:
Dikkiequote:
oke ik maak een uitzondering. Deze vond ik dan wel weer leukquote:
Nu helemaalquote:
Nicht nur Puppys!quote:
Mauwquote:
quote:
Geeuw geeuw ik ben een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Waarom geen leeuwquote:
Of anders een spreeuwquote:
Meestal zijn honden wel groter dan die andere twee hoorquote:
Ik ben fly net een meeuwquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:04 schreef Momo het volgende:
Misschien maakt Joost wel weer een nummer over meeuwen
Oh oke BillDauterivequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is meer niveau carnaval, IJs_Beer!
Dan pak je de BINAS maar evenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, ik dacht dat het een binair systeem was!?
@luctoretnogwattesquote:
Topboek. Stond ook in hoe oud een albatros kon worden. Nooit nodig gehad.quote:
Doekoequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
En waarom was er ook alweer een wildcard ronde?
omdat ze anders te weinig vergeetbare nummers in deze NSF zouden hebben gehad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ikke Huftgöld zorgde vast voor kijkcijfers ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond dit van die ronde de slechtste optie. Maar hey, Duitsland, dus natuurlijk kiezen ze die!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
Hoe slecht was de rest dan in die ronde?
quote:
Oh zong ie dat!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
Scars Are Beautiful is wel een hele mooie boodschap, maar dit is niet mijn favoriet.
Und ein guter Song.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
Alles lackt een beetje persoonlijkheid (en vocal skills)
Nu begrijp ik ook dit plaatje van Scar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:06 schreef H_T het volgende:
Het volgende liedje
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En Michelle, en Loreen, en nog wel wat anderenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
En Loreen, Emmelie de forest, Cornelia Jakobs...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
Maar jij hoefde niet een heel land ervan te overtuigen op jou te stemmen. Dat motiveert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef NailQueen het volgende:
Ze spreekt al beter Duits dan ik. En ik heb 4 jaar les gehad.
Daar is ze vast te onbekend voor :xquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Zou ze bij laatste 5 hebben gezeten in Nederland?
Ik denk dat ze dit jaar in NEderland sowieso voor een grote naam wilden gaan en de top 5 allemaal bekender was dan Bodinequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ze is niet bekend toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ik vrees het nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Jeetje ik was even niet gefocust en ik dacht dat je 'broek maar vast uit hoor' schreef. En ik vond het eigenlijk volledig bij je passen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
Boek maar vast hoor, voor die Libelle Zomerweek
Ik kan je moeder niets kwalijk nemen, Ik had hier ook hogere verwachtingen van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Mam. Geniet ervan. Je hebt speciaal voor haar deze ellende opgenomen
Deed mij een beetje denken aan het liedje Roots dat ik op Radio 2 heb gehoord van Ikzoubijgodnietwetenwiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Dit is wel echt zo'n NPO Radio 2 deuntje.
Zó VBL/DRT ben ik gelukkig nog nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje ik was even niet gefocust en ik dacht dat je 'broek maar vast uit hoor' schreef. En ik vond het eigenlijk volledig bij je passen.
Net als menig verzakt huis in Groningenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Kylie Jenner's lippen zijn jaloers op zoveel filler
Ach in de jaren 30 was dat ook niet per se een probleem.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Wat zouden Duitsers er van vinden dat iemand zonder duidelijke band met Duitsland mee doet?
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk niet dat zij het wordt omdat ze Nederlands is.
Nee want Ryk zal het best goed doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook, dus dan weet je dat het vanaf nu bergafwaarts gaat.
Sylviequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.
Bende van ellendequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Altijd overanalyseren en later alles intrekken, en overmatig mensen taggen. Ik volg hem nog wel.quote:
Ze hebben ook geen problemen met Ilse Delangequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Wat zouden Duitsers er van vinden dat iemand zonder duidelijke band met Duitsland mee doet?
Kan iemand verifiëren of dit mogelijk is?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Die had anders een zeer duidelijke band om zijn armquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach in de jaren 30 was dat ook niet per se een probleem.
Je bedoelt dat wij ze die figuren gunnen? Net als Vader Abraham, Huub Stevens, Peter Jan Rens, als een soort na-oorlogs verzet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.
Ik weet niet of dat mogelijk is Sjaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Maar om een Nederlandse naar het Songfestival te sturen is misschien noch eine Brücke zu weit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, zeker een vermakelijke gast verder. Maar altijd verrassende inzichten zoals dit dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Altijd overanalyseren en later alles intrekken, en overmatig mensen taggen. Ik volg hem nog wel.
Mooie verwijzing.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar om een Nederlandse naar het Songfestival te sturen is misschien noch eine Brücke zu weit.
quote:
Okeyquote:
Operatie Thomas Berge heeft ook zijn obst afgeworpenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij ze die figuren gunnen? Net als Vader Abraham, Huub Stevens, Peter Jan Rens, als een soort na-oorlogs verzet.
Maar in 2022 en 2023 wisten ze (naar mijn mening) ook het beste liedje eruit te pikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil hier gepost hebben dat dit niet gaat winnen, want het is Duitsland. Ik durf dit.
Heb je nog een specifieke niet-winnaar in gedachten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil hier gepost hebben dat dit niet gaat winnen, want het is Duitsland. Ik durf dit.
Marie Reim die een Trenuletul doet na alle midtempo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog een specifieke niet-winnaar in gedachten?
Eens. Ik hou van onverwachte toonprogressie maar dit klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit dus ook echt niet zo'n fijn nummer, iets te veel vocale acrobatiek.
Ergens wil ik dit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Marie Reim die een Trenuletul doet na alle midtempo.
Slimanequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Hij heeft wel de potentie om de beste vocalist van het ESF 2024 te worden!
Ja ik dus ookquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind het zo zwaar of zo en dat theatrale gedoe met zijn stem
Slimane wil een hartig woordje met je sprekenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Hij heeft wel de potentie om de beste vocalist van het ESF 2024 te worden!
Mijn voorstel: allemaal niet en volgende week nog eens proberenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:23 schreef Greys het volgende:
Beste tot nu toe wmb.
Stuur dit dan maar.
Of die katten. Want winnen ga je toch niet.
Ja dat lijkt me ook de beste optie.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn voorstel: allemaal niet en volgende week nog eens proberen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Ja mensen ik was even mijn eigen nummer 1 van m'n ESF-top van dit jaar vergeten![]()
![]()
Ik had al het gevoel dat dit echt een nummer voor jou wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, wat was dat heerlijk. Ryk gaat mijn favoriet tot nu toe worden, als Duitsland de juiste keuze maakt.
Ik vond het echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, wat was dat heerlijk. Ryk gaat mijn favoriet tot nu toe worden, als Duitsland de juiste keuze maakt.
Omdat ik ook als enige fan was van Not The Same van Sheldon?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat dit echt een nummer voor jou was
Dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:24 schreef grazz het volgende:
Ryk: De favoriet. Hoor hem nu voor het eerst... en ben er niet weg van. Hoor er geen duidelijke melodielijn in. Sowieso is dit ook niet mijn muziek. Maar nee, dit doet me helemaal niks.
Oei! Bij jou staat Bodine op 1?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk.
Nog even afwachten hoe Marie het live gaat doen. Maar dat zou wel leuk zijn,quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat ik ook als enige fan was van Not The Same van Sheldon?
Ik ging ditzelfde doen met de Sisters, maar zij hebben als enige ESF 2019 act niet eens een Wikiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef H_T het volgende:
Ik ging even kijken of Texas Lightning nog bestaat. Hun website doet het niet en volgens Wiki kwam hun laatste werk uit in 2009, dus dat gaat fantastisch
Belachelijk. Ze waren nog wel zo goed en hadden zo'n mooie boodschap.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ging ditzelfde doen met de Sisters, maar zij hebben als enige ESF 2019 act niet eens een Wiki
Waarom doet ze dat dan niet?quote:
Ik verstond 33 jaarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
Net als Sieneke destijds ziet Marie er een stuk ouder uit dan ze is
23 toch?quote:
Dat hoort bij schlager er kennelijk bijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
Net als Sieneke destijds ziet Marie er een stuk ouder uit dan ze is
Ze zijn ondertussen uit elkaar naar het schijntquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ging ditzelfde doen met de Sisters, maar zij hebben als enige ESF 2019 act niet eens een Wiki
Dank voor deze essentiële updatequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen uit elkaar naar het schijnt
Haar vader heeft ook genen doorgegeven hèquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:31 schreef Sableheart het volgende:
Dit heeft veel te veel drums om een goede schlager te zijn.
Ik vind het niet helemaal niks, maar wat ik wel vind zou ik ook niet zo een twee drie kunnen zeggen.quote:
Hebben ze ruzie gehad die nog steeds niet gezust is?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze zijn ondertussen uit elkaar naar het schijnt
Gegenüber steht ein Telefonquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Duitsers hiervoor de telefoon oppakken
Internationale jury verwacht ik haar wel op plaats 6 of zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:32 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Duitsers hiervoor de telefoon oppakken
Alsof je een iets minder getalenteerde Helene ziet.quote:
Ouiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
Haar vader is toch Mathias Reim? Van ‘verdammt ich lieb doch’?
Jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
Haar vader is toch Mathias Reim? Van ‘verdammt ich lieb doch’?
Ja, vind het eigenlijk ook niet zo.... Het is geen Atemlos durch die nacht (remix)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:31 schreef Sableheart het volgende:
Dit heeft veel te veel drums om een goede schlager te zijn.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Hebben ze ruzie gehad die nog steeds niet gezust is?
quote:
Maar ook niet helemaalquote:
Helderquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal niks, maar wat ik wel vind zou ik ook niet zo een twee drie kunnen zeggen.
Ja zie daar geen plek bij top 3quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Internationale jury verwacht ik haar wel op plaats 6 of zo.
Ik denk zomaar dat mama @NailQueen dit ook heel leuk vond,quote:
Wat kennen jullie mijn ouders toch goedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat mama @:NailQueen dit ook heel leuk vond,
Denk t wel ja. Al lijkt t op een only teardrops rip-offquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei! Bij jou staat Bodine op 1?
Dat zou nog best kunnenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
@:NailQueen : @:Cee heeft het antwoord!
Daar heeft hij het nummer niet voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:39 schreef Momo het volgende:
Deze man denkt dat hij 20 jaar later precies zelfde kan doen
Ik kan er werkelijk niet bij.quote:
Het geeft mij plek 15-21 ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar heeft hij het nummer niet voor.
Duitsland kennendequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze voor dit laatste nummer, hè?
Dat lijkt me zelfs in Duitsland vrij sterk eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
Okequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me zelfs in Duitsland vrij sterk eigenlijk.
eerlijk gezegd voelt dat optimistisch. Ik heb de hele avond geen nummer gehoord dat door een redelijke semi zou komen.quote:
Precies, dit is het recept voor 0 punten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef Cirilico het volgende:
Dit laatste was een klassieke "Germany, zero points".
Denk dat Ryk dat wel kan in een finale met jury. De rest niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
eerlijk gezegd voelt dat optimistisch. Ik heb de hele avond geen nummer gehoord dat door een redelijke semi zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |