En Loreen, Emmelie de forest, Cornelia Jakobs...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
Maar jij hoefde niet een heel land ervan te overtuigen op jou te stemmen. Dat motiveert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef NailQueen het volgende:
Ze spreekt al beter Duits dan ik. En ik heb 4 jaar les gehad.
Daar is ze vast te onbekend voor :xquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Zou ze bij laatste 5 hebben gezeten in Nederland?
Ik denk dat ze dit jaar in NEderland sowieso voor een grote naam wilden gaan en de top 5 allemaal bekender was dan Bodinequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ze is niet bekend toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ik vrees het nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Jeetje ik was even niet gefocust en ik dacht dat je 'broek maar vast uit hoor' schreef. En ik vond het eigenlijk volledig bij je passen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
Boek maar vast hoor, voor die Libelle Zomerweek
Ik kan je moeder niets kwalijk nemen, Ik had hier ook hogere verwachtingen van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Mam. Geniet ervan. Je hebt speciaal voor haar deze ellende opgenomen
Deed mij een beetje denken aan het liedje Roots dat ik op Radio 2 heb gehoord van Ikzoubijgodnietwetenwiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef molloot200 het volgende:
Dit is wel echt zo'n NPO Radio 2 deuntje.
Zó VBL/DRT ben ik gelukkig nog nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje ik was even niet gefocust en ik dacht dat je 'broek maar vast uit hoor' schreef. En ik vond het eigenlijk volledig bij je passen.
Net als menig verzakt huis in Groningenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:15 schreef koffieleuk het volgende:
Kylie Jenner's lippen zijn jaloers op zoveel filler
Ach in de jaren 30 was dat ook niet per se een probleem.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Wat zouden Duitsers er van vinden dat iemand zonder duidelijke band met Duitsland mee doet?
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk niet dat zij het wordt omdat ze Nederlands is.
Nee want Ryk zal het best goed doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook, dus dan weet je dat het vanaf nu bergafwaarts gaat.
Sylviequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.
Bende van ellendequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Altijd overanalyseren en later alles intrekken, en overmatig mensen taggen. Ik volg hem nog wel.quote:
Ze hebben ook geen problemen met Ilse Delangequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef Momo het volgende:
Wat zouden Duitsers er van vinden dat iemand zonder duidelijke band met Duitsland mee doet?
Kan iemand verifiėren of dit mogelijk is?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Die had anders een zeer duidelijke band om zijn armquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach in de jaren 30 was dat ook niet per se een probleem.
Je bedoelt dat wij ze die figuren gunnen? Net als Vader Abraham, Huub Stevens, Peter Jan Rens, als een soort na-oorlogs verzet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |