En Loreen, Emmelie de forest, Cornelia Jakobs...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op blote voeten? Net als Frizzle Sizzle toch?
Maar jij hoefde niet een heel land ervan te overtuigen op jou te stemmen. Dat motiveert.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef NailQueen het volgende:
Ze spreekt al beter Duits dan ik. En ik heb 4 jaar les gehad.
Daar is ze vast te onbekend voor :xquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Zou ze bij laatste 5 hebben gezeten in Nederland?
Ik denk dat ze dit jaar in NEderland sowieso voor een grote naam wilden gaan en de top 5 allemaal bekender was dan Bodinequote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ze is niet bekend toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Ik vrees het nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:12 schreef Momo het volgende:
Jeetje ik was even niet gefocust en ik dacht dat je 'broek maar vast uit hoor' schreef. En ik vond het eigenlijk volledig bij je passen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
Boek maar vast hoor, voor die Libelle Zomerweek
Ik kan je moeder niets kwalijk nemen, Ik had hier ook hogere verwachtingen van.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Mam. Geniet ervan. Je hebt speciaal voor haar deze ellende opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |