Ik weet niet of dat mogelijk is Sjaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kijk nu ook, dus dan weet je dat het vanaf nu bergafwaarts gaat.
Maar om een Nederlandse naar het Songfestival te sturen is misschien noch eine Brücke zu weit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja op zich gunnen Duitsers onze landgenoten altijd best veel succes. Rudi, Linda, Chantal.
Oh, zeker een vermakelijke gast verder. Maar altijd verrassende inzichten zoals dit dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Altijd overanalyseren en later alles intrekken, en overmatig mensen taggen. Ik volg hem nog wel.
Mooie verwijzing.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:19 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar om een Nederlandse naar het Songfestival te sturen is misschien noch eine Brücke zu weit.
quote:
Okeyquote:
Operatie Thomas Berge heeft ook zijn obst afgeworpenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat wij ze die figuren gunnen? Net als Vader Abraham, Huub Stevens, Peter Jan Rens, als een soort na-oorlogs verzet.
Maar in 2022 en 2023 wisten ze (naar mijn mening) ook het beste liedje eruit te pikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil hier gepost hebben dat dit niet gaat winnen, want het is Duitsland. Ik durf dit.
Heb je nog een specifieke niet-winnaar in gedachten?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil hier gepost hebben dat dit niet gaat winnen, want het is Duitsland. Ik durf dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |