Dan moet ik wel extra grond gaan kopen hierquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lees ik ook vaker de laatste jaren.
Nog even en we verbouwen hier onze eigen olijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaatsenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Heel veel plezier morgen @:Tele6!![]()
Ik kijk nu schaatsen, maar eigenlijk moet ik op tijd naar bed, want wekker gaat 6.45 morgen. De 5km kijk ik zo in bed af denk ik, want anders zie ik geheid morgenochtend al de uitslag ergens voor ik teruggekeken heb, en dat zou ik heel kut vinden.
Dan in de trein stageverslag doorlezen, beoordeling voorbereiden, eindgesprek voeren incl cijfer bepalen voor stage met student en externe begeleider, administratieve afhandeling daarvan, presentaties van masterscripties begeleiden en inzage van een tentamen. Daarna weer naar huis, ik denk een uurtje bijslapen en dan nog een inleiding en methode, een conceptversie en twee onderzoeksvoorstellen van masterscripties feedback geven. Daarna weekendhopelijk ben ik morgenmiddag beetje productief en kan ik die scripties snel afvinken.
En volgend weekend komt nichtje weer logeren
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef MadMaster het volgende:
8 Flessen klaar om morgen geslachtofferd te worden en 1 afgebroken kurk…Is die met de afgebroken kurk nog te drinken of is dat vloeken in de whiskeykerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op donderdag 15 februari 2024 21:49 schreef MadMaster het volgende:
8 Flessen klaar om morgen geslachtofferd te worden en 1 afgebroken kurk…slechte kurk als ze zo brekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:08 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik doe om de week een vrije dag. 4x9 zie ik niet zitten, dan zit ik dat laatste uur te slapen
Die is nog prima te drinken, de kurk sluit de fles wel goed af.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is die met de afgebroken kurk nog te drinken of is dat vloeken in de whiskeykerk?
Zo heequote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Ik was vanavond bij mijn moeder. Haar ex is een paar maanden geleden overleden.
Moeder krijgt nu nabestaandenpensioen daarvan en dat blijkt zo'n duizend euro in de maand te zijn. Asjemenou.
Da’s lekker zeg. Was het een verrassing voor haar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Moeder krijgt nu nabestaandenpensioen daarvan en dat blijkt zo'n duizend euro in de maand te zijn. Asjemenou.
Zo heb je nog eens iets aan een ex…quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Succes vanaf morgen!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:08 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf ik doe om de week een vrije dag. 4x9 zie ik niet zitten, dan zit ik dat laatste uur te slapen
Dat ze een nabestaandenpensioen zou krijgen niet, daar kreeg ze af toe bericht over. Het bedrag was wel een verrassing.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s lekker zeg. Was het een verrassing voor haar?
Ik breng dat vrij diplomatiek:quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heb je nog eens iets aan een ex…
Heb jij als schooljuf een credo?
Die van mij bij newbies is 'Je mag het 2 keer vragen en dan krijg je antwoord, de derde keer mag je in je eigen aantekeningen kijken'…
Misschien ben ik iets directer, maar ik had wel het vermoeden dat jij ook geen type bent die alles tot in den treure blijft herhalen/toelichten en ook uitgaat van een bepaalde zelfredzaamheid van collega's.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik breng dat vrij diplomatiek:
Ze krijgen van een mij een linkje naar een behoorlijk bruikbare OneNote-tutorial en het dringende advies om dat onder werktijd te bekijken en mee te oefenen. En dat ik dat gebruik om alles vast te leggen wat ik voor een 2e keer vraag...
Ik betwijfel of er iemand professioneel werkzaam kan blijven en gekenschetst kan worden als 'nog directer dan sigme'quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets directer, maar ik had wel het vermoeden dat jij ook geen type bent die alles tot in den treure blijft herhalen/toelichten en ook uitgaat van een bepaalde zelfredzaamheid van collega's.
Nieuw of niet nieuw…
Je hebt hem er netjes uitgekregen inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is nog prima te drinken, de kurk sluit de fles wel goed af.
In tegenstelling tot wijn bewaar je whiskyflessen rechtop staand, omdat je niet wil dat de kurk invloed heeft op de geur/smaak van de whisky. Daardoor moet je eigenlijk elk half jaar een dichte fles even op z'n kop houden om de kurk vochtig te houden. Maar dat is een zeer tijdrovend klusje als je veel flessen hebt, dus ik doe dat pas een dag voordat de fles open gaat en hoop dan maar het beste er van.
Deze kurk had al ruim 20 jaar in de fles gezeten (zonder dat de fles dus gekanteld is geweest) en dan willen ze soms uitdrogen en afbreken bij het (hoe voorzichtig ook) open maken van de fles…
Zoals je ziet heb ik het onderste deel er gelukkig heel uitgekregen, dus geen gedoe met stukjes kurk in de whisky/fles, waardoor je de whisky moet zeven en overgooien in een andere fles…
Zo dan, lucratief om wegbezuinigd te wordenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ze een nabestaandenpensioen zou krijgen niet, daar kreeg ze af toe bericht over. Het bedrag was wel een verrassing.
Voor de record: die man heeft een tijd, ik weet niet hoe lang maar ik gok geen 15 jaar bij een wetenschappelijk instituut gewerkt dat in de jaren 80(!) werd wegbezuinigd en het personeel werd ontslagen met een schappelijke regeling: nog zo'n 15 jaar langzaam afbouwend salaris inclusief pensioensopbouw...
OK, ik geef me zonder strijd gewonnenquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er iemand professioneel werkzaam kan blijven en gekenschetst kan worden als 'nog directer dan sigme'
Dat krijg je over de periode dat je getrouwd was volgens mij?quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:13 schreef sigme het volgende:
Dat is niet vol te houden inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SchaatsenWij kijken ook tot en met de 5k. Morgen begin van de avond nog wel de rest.
Mijn lijstjes zien er de laatste weken ongeveer hetzelfde uit als bij jouHet gaat goed en lekker maar dit is niet een tempo waarin ik altijd bezig kan zijn.
WIE ZEGT DATquote:
Nope, nooit getrouwd geweest. Hij heeft haar bij het pensioenfonds aangewezen als rechthebbende op zijn nabestaandenpensioen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat krijg je over de periode dat je getrouwd was volgens mij?
Ach ja, leuk extraatje als je het ook zonder kon redden.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe gaat het met jou, @:Vanyel? Ben je eigenlijk al begonnen?
Geen MyAT is inderdaad irritant
LEKKER WERKEN!quote:
Via deze: https://forum.fok.nl/quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Alsof het niet erg genoeg was ook nog geen MyAt. Hoe moet een mens hier navigeren?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via deze: https://forum.fok.nl/
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!quote:
En helaas kan je momenteel niet in je profiel komen om deze handige instelling te activerenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!
Als jij dat niet hebt ingesteld, dan valt je afhankelijkheid van je MyAT kennelijk wel mee…
Dat is juist, je had het eerder al moeten preppen voor als FOK! bijna dreigt te vergaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En helaas kan je momenteel niet in je profiel komen om deze handige instelling te activeren
Ik heb daar ook m'n MyAT
quote:
Echte echten hebben gewoon altijd het MyAt tabblad open staan. Ik kom nooit op forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!
Als jij dat niet hebt ingesteld, dan valt je afhankelijkheid van je MyAT kennelijk wel mee…
Same same, en toch ook zo stom om weer in te loggen overigens (en tegelijk te Fokken)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag vrij, dus vroeg wakker want zo werkt het. *gaap
Nog steeds maar 2. We hebben 4 ooien en ik verwacht wel dat de andere drie ook nog gaan lammeren. In maart verwacht ik nul nieuwe lammetjes want in oktober was de ram uit logeren. Dus misschien komen er de komende twee weken nog een paar bij en anders pas in april.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Barreltje het volgende:
@sigme, hoeveel jong spul heb je daar nu dan? bij ons blijft het vermoedelijk steken op 2
Voor bestellen en opsturen heb ik met deze kwekerij redelijk goede ervaringen: https://fruitbomen.netquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke kwekerijen hebben jullie al eens tuinplanten/moestuinplanten/bomen/kruiden besteld? @:sigme had een goede maar ik weet niet meer hoe die heet.
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Barreltje het volgende:
en gefeliciteerd @:sarabi
biertjes als verjaardagskado ? jij ook veelplezier vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En nee geen bier als kado vandaag. Wel een mooi Lego-pakket en ik mag zo nog een puzzel in de Efteling uitkiezen
Vanavond trekken we nog wel een paar mooie flessen bier uit de kelder.
Oeh, leuke cadeau's!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En nee geen bier als kado vandaag. Wel een mooi Lego-pakket en ik mag zo nog een puzzel in de Efteling uitkiezen
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor bestellen en opsturen heb ik met deze kwekerij redelijk goede ervaringen: https://fruitbomen.net
Deze? https://www.cruydthoeck.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.
Echt planten? Of zaden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.
De naam deed wel een belletje rinkelen. Niet die, maar wel blij met linkje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deze? https://www.cruydthoeck.nl
Ik kocht er ooit oa mijn rozemarijn, tijm en oreganoplantenquote:
Dat was bij Bastin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De naam deed wel een belletje rinkelen. Niet die, maar wel blij met linkje.
[..]
Ik kocht er ooit oa mijn rozemarijn, tijm en oreganoplanten
Gefeliciteerd! Welke Lego?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
quote:
Thanks! En ik had zeker geen nieuwe hobby's nodig maar het laatste half jaar zijn LEGO en puzzelen toch er bij gekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:16 schreef _flore het volgende:
[..]
Oeh, leuke cadeau's!Gefeliciteerd!
Thanksquote:
Dankjewel, hopelijk blijft het een beetje droogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi! Veel plezier in de Efteling.
Starry Night van Van Goghquote:
Die heb ik ook! Heel leuk om te bouwenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel, hopelijk blijft het een beetje droog
[..]
Starry Night van Van Gogh
nee de ram liep er altijd wel bij eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog steeds maar 2. We hebben 4 ooien en ik verwacht wel dat de andere drie ook nog gaan lammeren. In maart verwacht ik nul nieuwe lammetjes want in oktober was de ram uit logeren. Dus misschien komen er de komende twee weken nog een paar bij en anders pas in april.
Hebben jullie de ram er maar beperkte tijd bij gehad?
Is het geen aspergepan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef Karzai het volgende:
Kom weer een mooie pan tegen, is geloof ik voor spaghetti, ook maar kopen. Het wordt nog wat in mijn keuken
[ afbeelding ]
Dan maar geen sex meerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh jippie. Mijn anti-baby-unit moest vervangen omdat ze vonden dat ie niet goed zat right. Maar wordt niet vergoed hihaho. Toptop. Jippie.
Echte echte echten hebben forum.fok.nl in hun profiel ingesteld staan als redirect naar MyAT, zodat je, net zoals jij en ik, niet op de startpagina van het FOK! forum terecht komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echte echten hebben gewoon altijd het MyAt tabblad open staan. Ik kom nooit op forum.fok.nl.
Congratzz!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Voor die ene keer dat iets mis is met user?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte echte echten hebben forum.fok.nl in hun profiel ingesteld staan als redirect naar MyAT, zodat je, net zoals jij en ik, niet op de startpagina van het FOK! forum terecht komen.
Probeer het eens in te stellen in je profiel…
Geen aanvullende verzekering meer voor anticonceptie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh jippie. Mijn anti-baby-unit moest vervangen omdat ze vonden dat ie niet goed zat right. Maar wordt niet vergoed hihaho. Toptop. Jippie.
Iets met "maximale vergoeding bereikt". De eerste keer zetten was eind 2023 en de vorige keer was 3 weken geleden. Misschien nog openstaand dossier of vindt de verzekering dat, omdat ie 10 jaar moet werken, ze m niet 2 jaar op rij vergoeden. Ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen aanvullende verzekering meer voor anticonceptie?![]()
Zijn best duur toch.
Oeh, Felco, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, ik heb mezelf een Felco oogstschaartjekado gedaan wegens het uitstrijkje.
Ik wist dat je weg wilde maar nog niet dat je echt had opgezegd. Heb je een andere baan of ga je eerst even bijkomen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Tuindier het volgende:
‘Morgen (nog net). Spullen op het werk ingeleverd. Moeilijk afscheid van leuke collega’s en ik kreeg een enorme lego doos die ik heel graag wilde en dat hadden ze onthouden.
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Dit was wel een beetje hoe ik het zag jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus is
Dan de partner maar een tikkie sturen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wist dat je weg wilde maar nog niet dat je echt had opgezegd. Heb je een andere baan of ga je eerst even bijkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Er lopen een paar dingen, en ondertussen ga ik bijkomen.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:53 schreef Tuindier het volgende:
[..]Ah, niet leuk maar vast heel goed voor je, vooral dat bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Er lopen een paar dingen, en ondertussen ga ik bijkomen.
We have far more in common than that which devides us..
Maar was ie verkeerd geïnstalleerd of heeft ze een fokker gescoord die hem met zijn gigaunit scheef gebatst heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus is
Dan de partner maar een tikkie sturen
Kan beide. Denk ik. Hoewel interwebz zegt dat ie niet scheef te batsen hoort te zijn. Hij zat ook niet scheef, hij zat wat laag.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar was ie verkeerd geïnstalleerd of heeft ze een fokker gescoord die hem met zijn gigaunit scheef gebatst heeft?
Succes met de volgende stap!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Tuindier het volgende:
‘Morgen (nog net). Spullen op het werk ingeleverd. Moeilijk afscheid van leuke collega’s en ik kreeg een enorme lego doos die ik heel graag wilde en dat hadden ze onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.😢quote:
👍🏼 en ook wel een beetje spannend.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Zo eerste deel alternatief pensioen ook maar es mee begonnen.
Zit niet bij pensioenfonds, krijg per maand extra om daar zelf iets mee te doen. En een gesprek met een adviseur daarover. Al poos een of ander beleggingsiets bij NN.
Al een tijdje iets minder daarin gedaan en onlangs wat goud en zilver besteld. Kan ik vanmiddag ophalen.
Nee, schapen zijn min of meer het hele jaar vruchtbaar met een sterke voorkeur voor het zich laten dekken in de herfst. Dus tot 5 maand nadat de ram er niet meer was zijn er lammetjes mogelijk. Wij hebben bij onze schapen als ze het helemaal zelf mogen weten de meeste lammeren zo in maart en april, waarbij februari en mei dan zeker niet uitzonderlijk zijn. Januari is erg vroeg, maar de uitzonderingen hebben we ongeveer in elke maand wel eens gehad na twintig jaar schapen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee de ram liep er altijd wel bij eigenlijk.
we hadden dus 2 lammetjes in 2 weken en nu dus al 3 weken niks![]()
de ram is niet meer sinds begin january, dis in principe kan er nog van alles tot april/mei.
hebben ooien eigenlijk een gezamelijke vruchtbare tijd ?
Mooiquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, ik heb mezelf een Felco oogstschaartjekado gedaan wegens het uitstrijkje.
Waar ga je het ophalen en waarom haal je het op?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Verwachting is dat1 Troy ounce (ik prefereer zelf SI eenheden, maar maakt voor dit vergelijk niet uit) in 2050 $10.000 is. Op dit moment kost een Wiener Philharmoniker van een Troy ounce ¤1985
Speculatief zijn die beleggingen ook, als je bij zo'n verzekeringsding (met gegarandeerd rendement) krijg je veel minder aan het eind van de rit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ga je het ophalen en waarom haal je het op?
Ik laat de boel altijd thuis bezorgen.
Vervijfvoudiging in 30 jaar tijd ziet er spectaculair uit, maar is natuurlijk niet speciaal meer dan inflatieverwachting, lijkt me zo? En dan is de goudwaarde nog speculatief ook.
Ja, beleggingen in aandelen zijn nog speculatiever. Ik heb de boel maar wat verdeeld, een stapel stenen, een handvol aandelen, wat goud, wat virtuele cijfers bij een bank. Persoonlijk hou ik daarvan het meeste van die stenen en dat goud, hoewel de waarde speculatief is, is de bezitting in elk geval tastbaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Speculatief zijn die beleggingen ook, als je bij zo'n verzekeringsding (met gegarandeerd rendement) krijg je veel minder aan het eind van de rit.
Ophalen op de woon/werk route, omdat je dan niet thuis hoeft te blijven.
Hehe wil je ook nog weten hoe laat?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, beleggingen in aandelen zijn nog speculatiever. Ik heb de boel maar wat verdeeld, een stapel stenen, een handvol aandelen, wat goud, wat virtuele cijfers bij een bank. Persoonlijk hou ik daarvan het meeste van die stenen en dat goud, hoewel de waarde speculatief is, is de bezitting in elk geval tastbaar.
Maar serieus: waar haal je het op? Ik koop het volgens mij altijd in Alkmaar en dat is mij te ver rijden. Hoewel ik dat misschien ook nog wel eens doe, met een overnachtinkje.
Wat ik zeg, ik laat het bezorgen. Dat wordt dan door beëdigde waardetransporteurs gedaan, van die lui die ook uniformen en formele papieren mogen bezorgen. Gaat op zich prima, al vond ik het de eerste keer wel een beetje spannendquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe wil je ook nog weten hoe laat?
Ik was niet degene die vanmorgen aan het piepen was.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor die ene keer dat iets mis is met user?
Bij Kasteel Heeswijk hebben ze een uitstekende lunchroomquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:12 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi
Terug van Camino Brabant Nuland - Veghel. Kasteel Heeswijk wil ik nog wel eens bezoeken. Heeswijk-Dinther vond ik wel een grappig dorp. En Veghel ok... Verder is het eigenlijk 20km langs boerderijen. Wrs heeft de provincie wel wat mooiere stukken
Koffie zou ook hier moeten kunnen. Zowel koffie als thee groeien dan wel in tropische landen, maar meestal zo hoog dat het er niet warmer is dan een graad of vijftien max (of in elk geval, bij de plantages waar ik geweest ben).quote:
Pics orquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef sigme het volgende:
'Mijn' jongercentrum/poppodium bestaat 125 jaar en ze organiseren een feestje voor alle (oud-)vrijwilligers.
Dus liefste & ik gaan vanavond die kant op.
Ik heb wat kledij uitgezocht waarmee ik eruitzie als de veraan die ik was. Zwart. Flodderig. Mijzelf.
Voor koffie is ook de luchtdruk en luchtvochtigheid van belang. Die maakt dat koffie alleen in hoger gelegen gebieden groeit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koffie zou ook hier moeten kunnen. Zowel koffie als thee groeien dan wel in tropische landen, maar meestal zo hoog dat het er niet warmer is dan een graad of vijftien max (of in elk geval, bij de plantages waar ik geweest ben).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Syrena het volgende:
Dienstmededeling: de keukenrollen die nu in de aanbieding zijn bij Lidl (6 rollen 3,99), zijn halbblat kwamen we net achter
Veel plezier oldtimer Flodderquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef sigme het volgende:
'Mijn' jongercentrum/poppodium bestaat 125 jaar en ze organiseren een feestje voor alle (oud-)vrijwilligers.
Dus liefste & ik gaan vanavond die kant op.
Ik heb wat kledij uitgezocht waarmee ik eruitzie als de veraan die ik was. Zwart. Flodderig. Mijzelf.
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]Staat je nog steeds goed! Black is my happy colourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse bergquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijd
Wow, wat een meevaller.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse berg
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Is iedereen al bijgekeken met schaatsen die dat wil?
Nog maar iets meer dan een uur en dan is het alweeren pizza is onderweg
dus een goede avond.
Niet al het werk wat ik had gewild is gelukt, maar ja. Morgenochtend één scriptie want die ligt anders echt al te lang door mijn eigen slechte planning en ik vind dat dat mijn probleem moet zijn en niet die van student, de rest komt na het weekend wel weer.
@:sigme veel plezier! Tof om foto's te zien!
Paaseitjes van Jamin!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef z80 het volgende:
De paaseitjes zijn dit jaar van bedroevende kwaliteit. Begonnen aan een zak van de AH. Net of je suikerklontjes met vet zit te eten.
We hadden geanticipeerd op dat het hele deel verkoop bakkerij belast zou worden, omdat dat wel inkomsten zijn en er geen uitgave tegenover staan. Daarnaast is er het laatste halve jaar ook minder gekocht in de bakkerij (voorraad opgemaakt, kapotte dingen niet vervangen als we ook zonder kunnen).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?
Man is hier chef financiën dus ik snap er niet zo veel van.
Misschien maar beter dat m'n eigen zzpbedrijfje destijds niet echt van de grond kwam
Lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.
Ik heb wel echt alles gedaan wat er op mijn lijst stond, zelfs nog yoga. Wat een dag weer. Ik denk dat dit wel de laatste van dit soort dagen is voorlopig. Het is nog wel druk maar alles kan op een wat normaler tempo gelukkig.
Nu al zin in morgen. Bomen snoeien, schuurtje bouwen en wat zaaien
Ook dat nog natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
En vergeet weer schaatsen morgen niet!
Ik vind dat wel heel fijn aan deze winterperiode, zo vaak schaatsweekend
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Staat je nog steeds goed! Black is my happy colour
Ik niet. Amerikaanse spellingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Deze wil ik![]()
[ afbeelding ]
https://rustaagh.nl/shop/(...)color-t-shirt-dames/
Tof!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Voor ¤10 zelfs maar. Vond m zo leuk
Een merk van film- en filmchemie - uit Duitsland afkomstig - heeft als sloganquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja das waar. Had ik moeten zien
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb normaal meestal S van shirts, hier ook een S besteld. Hij sluit goed aan, maar niet te strak ofzo, past wel gewoon goed. Denk dat je met je eigen maat of een maatje groter als je van wat losser zitten de shirts houdt wel prima zit. Ik had voor vriendin/collega hem ook besteld in XL en die zelf ook even gepast en die was natuurlijk wel te groot, maar ook geen jurk ofzo, dus de verschillen tussen de maten zijn denk ik ook niet supergroot. Een M had ik waarschijnlijk ook prima gevonden.
Hahaha, ook een leuke!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef Syrena het volgende:
[..]tnx!
Ik zoek eigenlijk eentje die ik op FB tegenkwam, maar die was vast van Ali ofzo, tekst was iets van I like cats, murder shows and maybe 3 people
Oeh die met Schrödingers kat vind ik tofquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk
Ik heb overigens wel het vrouwenmodel ervan, vergat ik erbij te zeggen.
Deze drie vind ik ook tof![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar heb me enorm vermaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit Barbie te kijken, moet erg lachen, is zoooo over the top, taking the piss.
Die bovenste ga ik kopen en aandoen naar mijn werkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk
Ik heb overigens wel het vrouwenmodel ervan, vergat ik erbij te zeggen.
Deze drie vind ik ook tof![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keekquote:
We zijn voor de verandering eens livequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keek
Draag je dit ook buitenshuis? Dat zou ik wel enorm stoer vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Huh?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Draag je dit ook buitenshuis? Dat zou ik wel enorm stoer vinden.
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Huh?wat zou dit een 'alleen thuis' shirt maken?
Nou dat klinkt als een reden er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld.
Kan wel op de uniquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zaterdag 17 februari 2024 08:26 schreef Karzai het volgende:
Niks lekkerder dan een frisse ochtendwandeling met de ochtenddauw terwijl de stad nog slaapt.
Vers brood gehaald bij de warme bakker
Je wilde toch zaden uitzoeken? Lekker rondlopen in de tuin en kijken waar je wat wil hebben?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Ik sliep zozo. De wekker ging vroeg want we moesten klusje doen om half 10, maar dat gaat niet door. *moppert.
Straks heeft W. nog ander klusje maar ik hoef in principe niks vandaag en nu weet ik niet wat ik ga doen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Tot ongeveer 6 uur geslapen en daarna allemaal droomdutjes. Heb met @:clubsoda een heel eind gefietst want zij wist de weg naar een meertje waar hele mooie bloemen stonden![]()
Ik heb geen zaad meer.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je wilde toch zaden uitzoeken? Lekker rondlopen in de tuin en kijken waar je wat wil hebben?
Ik welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen zaad meer.Wel tuinkriebels
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb geen zaad meer.Wel tuinkriebels
Dat en ook de weg, ik ben nl erg goed in verdwalenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]wat gezellig, fijn dat ik zo'n goed fietsdoel wist
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Wel lief maar nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
Nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
Opkweken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nieuwe kopen![]()
Action heeft mini kweekkasjes voor weinig. En potjes ook. Heb deze ook in de vensterbank staan.
Het zaad dat ze hebben schijnt ook prima te zijn.
Dastyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een mooie trui, maar daar zit een vlek in die ik er met geen mogelijkheid uit krijg denk van vette jus ofzo. Weten jullie misschien iets wat ik daaraan kan doen?
[ afbeelding ]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond voor de afwisseling… een whisky proeverij.
Maar dan nu als deelnemer, waarbij iedereen een eigen fles meebrengt.
Eerst nog even herstellen van gisteravond. Niet zo zeer van de drank, meer van de inspanning wat zo'n avondje ongemerkt toch vergt. Het was behoorlijk warm in de zaal en ik heb zelfs 4000 stappen meer gelopen dan mijn dagelijkse streven…
paar keer al, hij ligt al 10 jaar ongedragen in de kastquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorje wordt er niet heel rijk van, maar het is leuk werk
elke dag weer andere spullen in je handen
Ik doe dat wel. Gewoon erop spuiten, beetje inwrijven, even in laten trekken en dan gewoon wassenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch niet voor kleding bedoeld?
@Lonaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werk
Gisteren was het voor een gemengd gezelschap, voor één van de whiskyclubs waar ik lid van ben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?
Succes vanavond. Ga je lopend?
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa
Voor je geruststelling : [ link | afbeelding ]
Jij had gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
ik ben gelukkig geen hoarder, mijn huis is vrij leeg, ik neem alleen echt mooie spullen meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳
Vanavond naar Introdans, Swanlake in AmstelveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook nog wel eens ergens wat niet thuis en óók niet op werk isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld.
Gelukkig zit de spiraal weer op de juiste plekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder wens ik de niet-slapers en heerlijk middagdutje, @:Lonaa zaad (questionable, dit)
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet in de kringloop moeten werkendan zou ik in no time geen salaris meer over hebben. Ben zo blij met mn kast atm
Ben nu ook aan het afvallen dus ideaal om alles op te vangen met kringloopstukken. Scheelt flink. Met name omdat ik recent ook echt een paar keer mazzel had met belachelijk laag geprijsde items, waar veel juist idioot duur is de laatste tijd.kringloop
Prima ruimte voor 1 persquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima ruimte inderdaad en echt niet vol. Was de laatste tijd bij 2 mensen waar in iedere huiskamer je wel een dag bezig zou zijn om te stoffen, overal stond meer dan heel veel. Voorbeeld, grote kast met cd’s en voor de cd’s allemaal dingetjes, van poppetjes, beeldjes tot usb sticksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
Tuinman was vorige maand ff hier om te bespreken welke grote dingen gesnoeid moesten. "Ik ruim dat blad ook meteen mee op dan"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad op
Ik heb de discussie nog niet gewonnen
Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop idd
Ik moest ook even knipperenquote:
ja bij de kringloop is er geen vast prijsbeleid alles wordt handmatig geprijsdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...
Maar recent dan weer ineens 5 jurkjes voor werk, in perfecte staat voor 5 euro... geen lijn in te ontdekken, maar ik klaag niet
Geplust voor MM tshirtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Ik heb een 'blondie' band tshirt, een Marilyn Manson tshirt en een La linea shirt maar die heb ik niet aan naar werk omdat dat niet goed voelt![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geplust voor MM tshirt![]()
Redelijk geslapen, wel vaak wakker, vrij hard matras (ik zit een weekje in een appartement van een vriend van me in Buenos Aires). Vandaag werken, eergisteren met klanten gegeten, was zoals altijd weer gezellig en lekker (duh, Argentijnse biefstukken van 410gr).
Vanavond waarschijnlijk eten met vriendengroep, morgen met een vriend naar een soort gamehal waar ze 5 semiprofessionele F1 simulatoren hebben staan, zin in!
Kook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
https://static1.squarespa(...)+Lunchkaart+2023.pdf
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis palletquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik kan wel 3 koeien kwijtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
ik kan een hele koe kopen als ik wil maar heb er de ruimte niet voor
Ik heb alleen nog een banaan opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis pallet
hemels vispallet it is, of de club sandwich danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een banaan op
Het is brunch voor ons door de uitslaap.
Ja doe ik meestal idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Altijd iets kiezen wat je thuis niet maakt want te veel werken of teveel ingrediënten of te veel moeite
mja mijn ballen zijn beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal idd.
Oma's ballen ben ik ook wel benieuwd naar.
Doet me denken aan de gehaktballen in m'n Utregse stamkroeg vroeger na tig bier snachts om 4 uur
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Que?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Ik hoop/verwacht dat de salarissen daar ook iets anders liggen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouw
Die daarnaast ook ongetwijfeld een satestokje van mij jat
Die prijzen trouwens, heel normaal in Holanda tegenwoordig he? Ik heb het bonnetje al weggegooid, maar we waren met 5 man in een goede parrilla:
5x flinke biefstuk met gebakken aardappeltjes en knoflook
1 fles wit (Chardoné, maar weet de bodega niet meer)
1 glas rood (en as usual hier een VOL glas)
1 biertje
4 flesjes water
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Hm, woensdag ben ik er weer, met andere klanten (en donderdag weer met andere klanten hehe), zal eens kijken of ik wat fotootjes kan maken voor het andere topic
ja maakt ook niet uit verder, je hebt een leuke tijd en kan het betalen blijkbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef flipsen het volgende:
Ah, even ter verduidelijking: $110.000 is dus 110.000 argentijnse pesos. Delen door (ruwweg) 1200 en dan kom je op EUR90 totaal
Okee, logisch ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef flipsen het volgende:
Ah, even ter verduidelijking: $110.000 is dus 110.000 argentijnse pesos. Delen door (ruwweg) 1200 en dan kom je op EUR90 totaal
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
ik zag de foto's mensen van vroeger?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
Klinkt als een top-avondquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!ik moet verrassend weinig
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!
En dat die muur na al die jaren nog hetzelfde is, vind ik ook bijzonder.
Bij de meeste poptempels zijn dat soort kenmerkende tijd gerelateerde zaken in de loop der tijd helaas verloren gegaan.
Uit de 80's is er gelukkig wel veel op foto vastgelegd van de toenmalige bezoekers van Paradiso, in het boek 'Paradiso Stills', wat een dusdanig cultboek is geworden dat er een jaar of 10 geleden nog een heruitgave, incl. reünie, van is geweest.
Origineel:
Heruitgave:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje:
https://www.pllls.nl/
Een aantal van de in het boek geportretteerden waren destijds een soort van culthelden. Die zijn later opgezocht en weer gefotografeerd én gefilmd, waar weer een film van uitgebracht is. Bij sommigen zie je dan een grafsteen…
Ben toen voor de premiere ervan in Paradiso uitgenodigd. Het was geweldig om veel oude bekenden weer te ontmoeten, vaak totaal onherkenbaar geworden zonder hun kale kop, hanekam en/of specifieke outfits.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-02-2024 14:32:08 ]
Diana Ozon?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Ook een cultheld van toen.quote:
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.
Hoewel ik ze beide regelmatig heb ontmoet, ken ik Louise beter dan Henk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
ken beide niet persoonlijk alleen van hun tv optredens maar lijkt me wel een toffe kerel
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje
Gaaf!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.
Hij had zelf een herdruk ervan aan.
Ik heb een fotostream gevonden uit die tijd; die heb ik tien jaar geleden ook al wel eens gezien maar kon 'm nooit meer terugvinden. Ik sta er twee keer op, mijn liefste eenmaal, m'n zusje eenmaal, en vier mensen waarvan ik zeker weet dat ze dood zijn.
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…
Op deze foto sta ik ook, als 15 jarige skinhead in 1982, in de hekken bij Haarlem - Ajax…
mja ik ben maar bij weinig voetbal wedstrijden geweest, ben ook geen hooliganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat geweld maak je de club alleen maar kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |