Ook dat nog natuurlijkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
En vergeet weer schaatsen morgen niet!
Ik vind dat wel heel fijn aan deze winterperiode, zo vaak schaatsweekend
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:26 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Staat je nog steeds goed! Black is my happy colour
Ik niet. Amerikaanse spellingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:36 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Deze wil ik![]()
[ afbeelding ]
https://rustaagh.nl/shop/(...)color-t-shirt-dames/
Tof!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Voor ¤10 zelfs maar. Vond m zo leuk
Een merk van film- en filmchemie - uit Duitsland afkomstig - heeft als sloganquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja das waar. Had ik moeten zien
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Voor ¤10 zelfs maar. Vond m zo leuk
Thanks!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb normaal meestal S van shirts, hier ook een S besteld. Hij sluit goed aan, maar niet te strak ofzo, past wel gewoon goed. Denk dat je met je eigen maat of een maatje groter als je van wat losser zitten de shirts houdt wel prima zit. Ik had voor vriendin/collega hem ook besteld in XL en die zelf ook even gepast en die was natuurlijk wel te groot, maar ook geen jurk ofzo, dus de verschillen tussen de maten zijn denk ik ook niet supergroot. Een M had ik waarschijnlijk ook prima gevonden.
Hahaha, ook een leuke!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef Syrena het volgende:
[..]tnx!
Ik zoek eigenlijk eentje die ik op FB tegenkwam, maar die was vast van Ali ofzo, tekst was iets van I like cats, murder shows and maybe 3 people
Oeh die met Schrödingers kat vind ik tofquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk
Ik heb overigens wel het vrouwenmodel ervan, vergat ik erbij te zeggen.
Deze drie vind ik ook tof![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar heb me enorm vermaakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit Barbie te kijken, moet erg lachen, is zoooo over the top, taking the piss.
Die bovenste ga ik kopen en aandoen naar mijn werkquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk
Ik heb overigens wel het vrouwenmodel ervan, vergat ik erbij te zeggen.
Deze drie vind ik ook tof![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keekquote:
We zijn voor de verandering eens livequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |