snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond voor de afwisseling… een whisky proeverij.
Maar dan nu als deelnemer, waarbij iedereen een eigen fles meebrengt.
Eerst nog even herstellen van gisteravond. Niet zo zeer van de drank, meer van de inspanning wat zo'n avondje ongemerkt toch vergt. Het was behoorlijk warm in de zaal en ik heb zelfs 4000 stappen meer gelopen dan mijn dagelijkse streven…
paar keer al, hij ligt al 10 jaar ongedragen in de kastquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorje wordt er niet heel rijk van, maar het is leuk werk
elke dag weer andere spullen in je handen
Ik doe dat wel. Gewoon erop spuiten, beetje inwrijven, even in laten trekken en dan gewoon wassenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch niet voor kleding bedoeld?
@Lonaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werk
Gisteren was het voor een gemengd gezelschap, voor één van de whiskyclubs waar ik lid van ben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?
Succes vanavond. Ga je lopend?
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa
Voor je geruststelling : [ link | afbeelding ]
Jij had gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
ik ben gelukkig geen hoarder, mijn huis is vrij leeg, ik neem alleen echt mooie spullen meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳
Vanavond naar Introdans, Swanlake in AmstelveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Draag je dit ook buitenshuis? Dat zou ik wel enorm stoer vinden.
Gelukkig ben ik ook nog wel eens ergens wat niet thuis en óók niet op werk isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld.
Gelukkig zit de spiraal weer op de juiste plekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder wens ik de niet-slapers en heerlijk middagdutje, @:Lonaa zaad (questionable, dit)
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet in de kringloop moeten werkendan zou ik in no time geen salaris meer over hebben. Ben zo blij met mn kast atm
Ben nu ook aan het afvallen dus ideaal om alles op te vangen met kringloopstukken. Scheelt flink. Met name omdat ik recent ook echt een paar keer mazzel had met belachelijk laag geprijsde items, waar veel juist idioot duur is de laatste tijd.kringloop
Prima ruimte voor 1 persquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima ruimte inderdaad en echt niet vol. Was de laatste tijd bij 2 mensen waar in iedere huiskamer je wel een dag bezig zou zijn om te stoffen, overal stond meer dan heel veel. Voorbeeld, grote kast met cd’s en voor de cd’s allemaal dingetjes, van poppetjes, beeldjes tot usb sticksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
Tuinman was vorige maand ff hier om te bespreken welke grote dingen gesnoeid moesten. "Ik ruim dat blad ook meteen mee op dan"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad op
Ik heb de discussie nog niet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |