Opkweken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nieuwe kopen![]()
Action heeft mini kweekkasjes voor weinig. En potjes ook. Heb deze ook in de vensterbank staan.
Het zaad dat ze hebben schijnt ook prima te zijn.
Dastyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een mooie trui, maar daar zit een vlek in die ik er met geen mogelijkheid uit krijg denk van vette jus ofzo. Weten jullie misschien iets wat ik daaraan kan doen?
[ afbeelding ]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond voor de afwisseling… een whisky proeverij.
Maar dan nu als deelnemer, waarbij iedereen een eigen fles meebrengt.
Eerst nog even herstellen van gisteravond. Niet zo zeer van de drank, meer van de inspanning wat zo'n avondje ongemerkt toch vergt. Het was behoorlijk warm in de zaal en ik heb zelfs 4000 stappen meer gelopen dan mijn dagelijkse streven…
paar keer al, hij ligt al 10 jaar ongedragen in de kastquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorje wordt er niet heel rijk van, maar het is leuk werk
elke dag weer andere spullen in je handen
Ik doe dat wel. Gewoon erop spuiten, beetje inwrijven, even in laten trekken en dan gewoon wassenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch niet voor kleding bedoeld?
@Lonaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werk
Gisteren was het voor een gemengd gezelschap, voor één van de whiskyclubs waar ik lid van ben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?
Succes vanavond. Ga je lopend?
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa
Voor je geruststelling : [ link | afbeelding ]
Jij had gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
ik ben gelukkig geen hoarder, mijn huis is vrij leeg, ik neem alleen echt mooie spullen meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |