Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
ik zag de foto's mensen van vroeger?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
Klinkt als een top-avondquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!
En dat die muur na al die jaren nog hetzelfde is, vind ik ook bijzonder.
Bij de meeste poptempels zijn dat soort kenmerkende tijd gerelateerde zaken in de loop der tijd helaas verloren gegaan.
Uit de 80's is er gelukkig wel veel op foto vastgelegd van de toenmalige bezoekers van Paradiso, in het boek 'Paradiso Stills', wat een dusdanig cultboek is geworden dat er een jaar of 10 geleden nog een heruitgave, incl. reünie, van is geweest.
Origineel:
Heruitgave:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje:
https://www.pllls.nl/
Een aantal van de in het boek geportretteerden waren destijds een soort van culthelden. Die zijn later opgezocht en weer gefotografeerd én gefilmd, waar weer een film van uitgebracht is. Bij sommigen zie je dan een grafsteen…
Ben toen voor de premiere ervan in Paradiso uitgenodigd. Het was geweldig om veel oude bekenden weer te ontmoeten, vaak totaal onherkenbaar geworden zonder hun kale kop, hanekam en/of specifieke outfits.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-02-2024 14:32:08 ]
Diana Ozon?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Ook een cultheld van toen.quote:
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.
Hoewel ik ze beide regelmatig heb ontmoet, ken ik Louise beter dan Henk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
ken beide niet persoonlijk alleen van hun tv optredens maar lijkt me wel een toffe kerel
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje
Gaaf!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.
Hij had zelf een herdruk ervan aan.
Ik heb een fotostream gevonden uit die tijd; die heb ik tien jaar geleden ook al wel eens gezien maar kon 'm nooit meer terugvinden. Ik sta er twee keer op, mijn liefste eenmaal, m'n zusje eenmaal, en vier mensen waarvan ik zeker weet dat ze dood zijn.
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…
Op deze foto sta ik ook, als 15 jarige skinhead in 1982, in de hekken bij Haarlem - Ajax…
mja ik ben maar bij weinig voetbal wedstrijden geweest, ben ook geen hooliganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat geweld maak je de club alleen maar kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |