abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212465704
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212465711
ik ga toch een poging wagen er zitten wel nog wat Surinaamse eethuisjes en voor de rotiplaten en de hindoestaanse kerrie natuurlijk!
pi_212465729
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
ik zag de foto's mensen van vroeger?
pi_212465735
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf? :D
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.

Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212465740
ik ga maar even weer hobbelen
pi_212465746
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.

_O-
pi_212465759
henk jij past niet meer in die schommel de touwtjes houden het niet meer, doe even normaal je bent geen 18!
pi_212465764
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Klinkt als een top-avond O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212465769
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212466267
Tis toch gelukt

pi_212466488
Wat leuk @sigme om al die oude bekenden weer eens terug te zien!
pi_212466616
Godsamme bijna anderhalve ton op de woz.

Klootzakken ook. Dingetje erbij geplust voor peildatum jan 23 wat pas voor komend jaar vergund is. Zo kan ik het ook.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 17 februari 2024 @ 14:21:05 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212466639
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 13:14 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!
Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.

En dat die muur na al die jaren nog hetzelfde is, vind ik ook bijzonder.
Bij de meeste poptempels zijn dat soort kenmerkende tijd gerelateerde zaken in de loop der tijd helaas verloren gegaan.
Uit de 80's is er gelukkig wel veel op foto vastgelegd van de toenmalige bezoekers van Paradiso, in het boek 'Paradiso Stills', wat een dusdanig cultboek is geworden dat er een jaar of 10 geleden nog een heruitgave, incl. reünie, van is geweest.

Origineel:

Heruitgave:

Iemand die de dame op de foto herkend?

Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje:
https://www.pllls.nl/

Een aantal van de in het boek geportretteerden waren destijds een soort van culthelden. Die zijn later opgezocht en weer gefotografeerd én gefilmd, waar weer een film van uitgebracht is. Bij sommigen zie je dan een grafsteen…
Ben toen voor de premiere ervan in Paradiso uitgenodigd. Het was geweldig om veel oude bekenden weer te ontmoeten, vaak totaal onherkenbaar geworden zonder hun kale kop, hanekam en/of specifieke outfits.

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-02-2024 14:32:08 ]
pi_212467006
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Diana Ozon?
  zaterdag 17 februari 2024 @ 15:06:49 #290
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212467091
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 15:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Diana Ozon?
Ook een cultheld van toen.
Maar nee, dit is Louise van Teylingen, inmiddels de echtgenote van Henk Schiffmacher:

zaterdag 17 februari 2024 @ 15:08:57 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212467136
ken beide niet persoonlijk alleen van hun tv optredens maar lijkt me wel een toffe kerel
pi_212467234
quote:
Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.
Hij had zelf een herdruk ervan aan.

Ik heb een fotostream gevonden uit die tijd; die heb ik tien jaar geleden ook al wel eens gezien maar kon 'm nooit meer terugvinden. Ik sta er twee keer op, mijn liefste eenmaal, m'n zusje eenmaal, en vier mensen waarvan ik zeker weet dat ze dood zijn.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 15:22:38 #295
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212467243
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
ken beide niet persoonlijk alleen van hun tv optredens maar lijkt me wel een toffe kerel
Hoewel ik ze beide regelmatig heb ontmoet, ken ik Louise beter dan Henk.
Louise hing eind 70's/begin 80's net als ik ook altijd rond op het Leidseplein en in Paradiso, waar we elkaar dus vaak tegenkwamen en met een hele groep, in allerlei verschillende samenstellingen, allerlei dingen ondernamen. Van luieren in het Vondelpark tot bezoekjes aan concerten of andere evenementen.
Henk ken ik alleen van bezoekjes met vrienden aan zijn voormalige tattoo shop op de Wallen, onder het toenmalige Hells Angels café, Angels Place…
pi_212467277
quote:
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 15:28:09 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212467288
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 15:21 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.
Hij had zelf een herdruk ervan aan.

Ik heb een fotostream gevonden uit die tijd; die heb ik tien jaar geleden ook al wel eens gezien maar kon 'm nooit meer terugvinden. Ik sta er twee keer op, mijn liefste eenmaal, m'n zusje eenmaal, en vier mensen waarvan ik zeker weet dat ze dood zijn.
Gaaf!
Ik hou van die beelden van toen, die zo mooi het tijdsbeeld weergeven waarin iedereen deed waar hij/zij zin in had en waar je je als puber al helemaal nergens druk om maakte. Als je maar lol had…
pi_212467303
Heb het. Oor elkaar gekregen, alleen maar nuttige dingen gekocht bij de action. Eén ding dat ik nu nog niet nodig heb maar over een week of 2 wel.
Op weg daarheen werd ik ingehaald door een knul die slingerend ruzie maakte via de telefoon (geen handen aan het stuur) ook door rood, gelukkig kon een automobilist op tijd stoppen, anders was de knul door de lucht gevlogen (hij stak z’n middelvinger nog op :o )

Daarna naar de heemtuin geweest, de specht maakte veel herrie maar was niet te zien helaas. Wel heel veel vogels, de lente is echt in aantocht
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 17 februari 2024 @ 15:32:29 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212467320
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 15:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik vis je er niet uit. Ook geen andere bekenden trouwens, maar mijn kortdurende scene in A'dam zat ook niet in Paradiso maar in vage tenten waarvan ik de naam destijds niet eens kende - ik werd op sleeptouw genomen. Punk.
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…

Op deze foto sta ik ook, als 15 jarige skinhead in 1982, in de hekken bij Haarlem - Ajax… :')
SPOILER
pi_212467400
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 15:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik sta met een foto in de eerste uitgave van het boek, ik weet niet precies waar mijn foto op de website verstopt is tussen de honderden anderen op de diverse pagina's. Skinheads, rasta's, punkers, wavers, hippies, alles krioelde toen door elkaar heen…

Op deze foto sta ik ook, als 15 jarige skinhead in 1982, in de hekken bij Haarlem - Ajax… :')
SPOILER
mja ik ben maar bij weinig voetbal wedstrijden geweest, ben ook geen hooligan
Met dat geweld maak je de club alleen maar kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')