abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212450274
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:53 schreef Tuindier het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Er lopen een paar dingen, en ondertussen ga ik bijkomen :).
Ah, niet leuk maar vast heel goed voor je, vooral dat bijkomen
We have far more in common than that which devides us..
pi_212450291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef Blues het volgende:
Navalny :'( :(
Dat was alleen afwachten wanneer -O-
pi_212450471
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus is :{

Dan de partner maar een tikkie sturen
Maar was ie verkeerd geïnstalleerd of heeft ze een fokker gescoord die hem met zijn gigaunit scheef gebatst heeft?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212450552
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar was ie verkeerd geïnstalleerd of heeft ze een fokker gescoord die hem met zijn gigaunit scheef gebatst heeft?
Kan beide. Denk ik. Hoewel interwebz zegt dat ie niet scheef te batsen hoort te zijn. Hij zat ook niet scheef, hij zat wat laag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212450637
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Tuindier het volgende:
‘Morgen (nog net). Spullen op het werk ingeleverd. Moeilijk afscheid van leuke collega’s en ik kreeg een enorme lego doos die ik heel graag wilde en dat hadden ze onthouden O+.
Succes met de volgende stap!

@flipsen tip voor flip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:57 schreef Blues het volgende:
Navalny :'( :(
😢
pi_212450687
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Zo eerste deel alternatief pensioen ook maar es mee begonnen.

Zit niet bij pensioenfonds, krijg per maand extra om daar zelf iets mee te doen. En een gesprek met een adviseur daarover. Al poos een of ander beleggingsiets bij NN.

Al een tijdje iets minder daarin gedaan en onlangs wat goud en zilver besteld. Kan ik vanmiddag ophalen.
👍🏼 en ook wel een beetje spannend.
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 13:40:05 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212450723
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
👍🏼 en ook wel een beetje spannend.
Goud houdt z'n waarde wel...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 13:48:37 #108
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212450798
Verwachting is dat1 Troy ounce (ik prefereer zelf SI eenheden, maar maakt voor dit vergelijk niet uit) in 2050 $10.000 is. Op dit moment kost een Wiener Philharmoniker van een Troy ounce ¤1985 8-)
pi_212451015
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 09:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]
nee de ram liep er altijd wel bij eigenlijk.
we hadden dus 2 lammetjes in 2 weken en nu dus al 3 weken niks :?
de ram is niet meer sinds begin january, dis in principe kan er nog van alles tot april/mei.

hebben ooien eigenlijk een gezamelijke vruchtbare tijd ?
Nee, schapen zijn min of meer het hele jaar vruchtbaar met een sterke voorkeur voor het zich laten dekken in de herfst. Dus tot 5 maand nadat de ram er niet meer was zijn er lammetjes mogelijk. Wij hebben bij onze schapen als ze het helemaal zelf mogen weten de meeste lammeren zo in maart en april, waarbij februari en mei dan zeker niet uitzonderlijk zijn. Januari is erg vroeg, maar de uitzonderingen hebben we ongeveer in elke maand wel eens gehad na twintig jaar schapen.
Ik denk dat je er nog wel wat bij krijgt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212451047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, ik heb mezelf een Felco oogstschaartje O+ kado gedaan wegens het uitstrijkje.
Mooi :Y

Is zo'n strijkje toch ergens goed voor :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212451110
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Verwachting is dat1 Troy ounce (ik prefereer zelf SI eenheden, maar maakt voor dit vergelijk niet uit) in 2050 $10.000 is. Op dit moment kost een Wiener Philharmoniker van een Troy ounce ¤1985 8-)
Waar ga je het ophalen en waarom haal je het op?
Ik laat de boel altijd thuis bezorgen.

Vervijfvoudiging in 30 jaar tijd ziet er spectaculair uit, maar is natuurlijk niet speciaal meer dan inflatieverwachting, lijkt me zo? En dan is de goudwaarde nog speculatief ook.
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 14:21:21 #112
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212451211
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:14 schreef sigme het volgende:

[..]
Waar ga je het ophalen en waarom haal je het op?
Ik laat de boel altijd thuis bezorgen.

Vervijfvoudiging in 30 jaar tijd ziet er spectaculair uit, maar is natuurlijk niet speciaal meer dan inflatieverwachting, lijkt me zo? En dan is de goudwaarde nog speculatief ook.
Speculatief zijn die beleggingen ook, als je bij zo'n verzekeringsding (met gegarandeerd rendement) krijg je veel minder aan het eind van de rit.

Ophalen op de woon/werk route, omdat je dan niet thuis hoeft te blijven.
pi_212451251
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Speculatief zijn die beleggingen ook, als je bij zo'n verzekeringsding (met gegarandeerd rendement) krijg je veel minder aan het eind van de rit.

Ophalen op de woon/werk route, omdat je dan niet thuis hoeft te blijven.
Ja, beleggingen in aandelen zijn nog speculatiever. Ik heb de boel maar wat verdeeld, een stapel stenen, een handvol aandelen, wat goud, wat virtuele cijfers bij een bank. Persoonlijk hou ik daarvan het meeste van die stenen en dat goud, hoewel de waarde speculatief is, is de bezitting in elk geval tastbaar.

Maar serieus: waar haal je het op? Ik koop het volgens mij altijd in Alkmaar en dat is mij te ver rijden. Hoewel ik dat misschien ook nog wel eens doe, met een overnachtinkje.
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 14:31:33 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212451316
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, beleggingen in aandelen zijn nog speculatiever. Ik heb de boel maar wat verdeeld, een stapel stenen, een handvol aandelen, wat goud, wat virtuele cijfers bij een bank. Persoonlijk hou ik daarvan het meeste van die stenen en dat goud, hoewel de waarde speculatief is, is de bezitting in elk geval tastbaar.

Maar serieus: waar haal je het op? Ik koop het volgens mij altijd in Alkmaar en dat is mij te ver rijden. Hoewel ik dat misschien ook nog wel eens doe, met een overnachtinkje.
Hehe wil je ook nog weten hoe laat? 8-)
pi_212451385
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hehe wil je ook nog weten hoe laat? 8-)
Wat ik zeg, ik laat het bezorgen. Dat wordt dan door beëdigde waardetransporteurs gedaan, van die lui die ook uniformen en formele papieren mogen bezorgen. Gaat op zich prima, al vond ik het de eerste keer wel een beetje spannend :'). Maar net wat je zegt, je moet er dan voor thuisblijven en dit soort bezorgers wil je ook echt niet mislopen. Ze bellen en sms'en wel op de dag zelf, maar ze rijden op 1 dag het hele land af en dan is het soms best laat voordat ze hier zijn.
pi_212451448
Gefeliciteerd @Sarabi!
En @Lonaa, misschien moeite waard even in je polisvoorwaarden te lezen of daar echt iets instaat over maar 1x per zoveel jaar vergoed? En ben je overgestapt of zit je idd wel bij zelfde als vorig jaar? Misschien dat er met de toelichting van zat verkeerd nog wel een heroverweging mogelijk is als je ze belt.

Ze hebben bij mij ook een keer een fysiobehandeling afgekeurd ondanks dat ze die onder ongeval wel hadden moeten vergoeden en dat was na een belletje zo rechtgetrokken. Iets andere situatie natuurlijk, maar is volgens mij best een bedrag een spiraal, dus best de moeite waard om er een belletje aan te wagen.

Verder dacht ik te lezen dat @Lucky_Strike een oogschaartje gekocht had, maar gelukkig las ik dat verkeerd :+

Eindgesprek ging goed, student kreeg een 9, dus was leuk. Administratie geregeld, inzage gehad, presentaties bijgewoond, onderweg naar huis. Ik loop wel iets achter op schema, na inzage nog goed gesprek gehad met student over stages zoeken etc, dus een dutje voor mn afspraak om 16.15 gaat niet lukken ben ik bang ;( nouja. Dan maar erna.

Wel Amazon leeggekocht, twee nieuwe krabpalen, een kattenhaarrollerding en een foampuzzelmat waarmee ik kruipgebied van nichtje iets zachter dan laminaat kan maken, en als bijkomend voordeel met opstaande rand ook iets mee kan inperken zodat bv de kattenbakken buiten bereik zijn :+
  vrijdag 16 februari 2024 @ 15:10:58 #117
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212451754
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 10:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Voor die ene keer dat iets mis is met user?
Ik was niet degene die vanmorgen aan het piepen was.
Maar je moet niks…
pi_212451997
Oogschaartje :D

Dat las ik eerst ook, tot ik klikte om te kijken wat dat dan was :!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 februari 2024 @ 16:12:05 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212452611
Gefeliciteerd Sarabi *O*

Terug van Camino Brabant Nuland - Veghel. Kasteel Heeswijk wil ik nog wel eens bezoeken. Heeswijk-Dinther vond ik wel een grappig dorp. En Veghel ok... Verder is het eigenlijk 20km langs boerderijen. Wrs heeft de provincie wel wat mooiere stukken :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:24:21 #120
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212452743
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:12 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi *O*

Terug van Camino Brabant Nuland - Veghel. Kasteel Heeswijk wil ik nog wel eens bezoeken. Heeswijk-Dinther vond ik wel een grappig dorp. En Veghel ok... Verder is het eigenlijk 20km langs boerderijen. Wrs heeft de provincie wel wat mooiere stukken :P
Bij Kasteel Heeswijk hebben ze een uitstekende lunchroom O+
  vrijdag 16 februari 2024 @ 16:52:12 #121
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212453115
quote:
Koffie zou ook hier moeten kunnen. Zowel koffie als thee groeien dan wel in tropische landen, maar meestal zo hoog dat het er niet warmer is dan een graad of vijftien max (of in elk geval, bij de plantages waar ik geweest ben).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_212453146
'Mijn' jongercentrum/poppodium bestaat 125 jaar en ze organiseren een feestje voor alle (oud-)vrijwilligers.
Dus liefste & ik gaan vanavond die kant op.

Ik heb wat kledij uitgezocht waarmee ik eruitzie als de veraan die ik was. Zwart. Flodderig. Mijzelf.
pi_212453150
Gefeliciteerd @Sarabi *O*
pi_212453155
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef sigme het volgende:
'Mijn' jongercentrum/poppodium bestaat 125 jaar en ze organiseren een feestje voor alle (oud-)vrijwilligers.

Ik heb wat kledij uitgezocht waarmee ik eruitzie als de veraan die ik was. Zwart. Flodderig. Mijzelf.
Pics or *O*
pi_212453183
Van harte Sarabi!
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:16:35 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_212453334
Gefeliciteerd Sarabi.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:18:04 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_212453350
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Koffie zou ook hier moeten kunnen. Zowel koffie als thee groeien dan wel in tropische landen, maar meestal zo hoog dat het er niet warmer is dan een graad of vijftien max (of in elk geval, bij de plantages waar ik geweest ben).
Voor koffie is ook de luchtdruk en luchtvochtigheid van belang. Die maakt dat koffie alleen in hoger gelegen gebieden groeit.
pi_212453408
Dienstmededeling: de keukenrollen die nu in de aanbieding zijn bij Lidl (6 rollen 3,99), zijn halbblat kwamen we net achter :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212453519
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Pics or *O*
SPOILER
  vrijdag 16 februari 2024 @ 17:46:19 #131
63722 z80
I fink you freaky
pi_212453691
Ook een schijthekel aan Odido. Het uitzetten van de sms welkom in het buitenland kan dus NIET.
Krijg je dus minimaal 1 keer per week een bericht. En dat dus voor iedereen in het grensgebied.

Volgens google moet je contact opnemen. Maar ja, ook dat werkt zoals bekend niet.

Het is dat ik vanuit de werkgever er aan vast zit. Maar voor mij prive geen sim van die gasten.
pi_212454014
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
O+ ^O^
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 18:10:44 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212454019
Gefeliciteerd @Sarabi 🍻
pi_212454085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Syrena het volgende:
Dienstmededeling: de keukenrollen die nu in de aanbieding zijn bij Lidl (6 rollen 3,99), zijn halbblat kwamen we net achter :+
*O*
Dat komt mooi uit. Het eerste pak Halbblatt is net op.

Gefeliciteerd Sarabi.
pi_212454112
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef sigme het volgende:

Veel plezier oldtimer Flodder *O*
  vrijdag 16 februari 2024 @ 18:26:49 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_212454307
De paaseitjes zijn dit jaar van bedroevende kwaliteit. Begonnen aan een zak van de AH. Net of je suikerklontjes met vet zit te eten.
pi_212454351
Op bezoek geweest bij “mijn kleinzoon”. Een schatje. Ik was (volgens zijn ouders) de enige waar hij op schoot bleef zitten zonder zich in bochten te wriemelen om eraf te komen.

Truitje past gelukkig goed, moet (maar dat wist ik) nog een boordje aan maken, moest alleen even zien hoeveel.
pi_212455002
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:10 schreef Blues het volgende:

[..]
O+ ^O^
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:
SPOILER
pi_212455079
Is iedereen al bijgekeken met schaatsen die dat wil?

Nog maar iets meer dan een uur en dan is het alweer O+ en pizza is onderweg :9 dus een goede avond.

Niet al het werk wat ik had gewild is gelukt, maar ja. Morgenochtend één scriptie want die ligt anders echt al te lang door mijn eigen slechte planning en ik vind dat dat mijn probleem moet zijn en niet die van student, de rest komt na het weekend wel weer.

@sigme veel plezier! Tof om foto's te zien!
pi_212455234
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:
SPOILER
Ahw O+
  vrijdag 16 februari 2024 @ 19:26:40 #141
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212455236
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
SPOILER
Staat je nog steeds goed! Black is my happy colour O-)
pi_212455266
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller :D
pi_212455349
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller :D
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijd
pi_212455371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijd
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse berg :D
pi_212455413
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse berg :D
Wow, wat een meevaller.
( beter zó, dan andersom 😉).
  vrijdag 16 februari 2024 @ 19:40:38 #146
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212455491
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?
Man is hier chef financiën dus ik snap er niet zo veel van.
Misschien maar beter dat m'n eigen zzpbedrijfje destijds niet echt van de grond kwam :')
pi_212455585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Is iedereen al bijgekeken met schaatsen die dat wil?

Nog maar iets meer dan een uur en dan is het alweer O+ en pizza is onderweg :9 dus een goede avond.

Niet al het werk wat ik had gewild is gelukt, maar ja. Morgenochtend één scriptie want die ligt anders echt al te lang door mijn eigen slechte planning en ik vind dat dat mijn probleem moet zijn en niet die van student, de rest komt na het weekend wel weer.

@:sigme veel plezier! Tof om foto's te zien!
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.

Ik heb wel echt alles gedaan wat er op mijn lijst stond, zelfs nog yoga. Wat een dag weer. Ik denk dat dit wel de laatste van dit soort dagen is voorlopig. Het is nog wel druk maar alles kan op een wat normaler tempo gelukkig.

Nu al zin in morgen. Bomen snoeien, schuurtje bouwen en wat zaaien *O*
Spoilers!
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 19:49:56 #148
5428 crew  miss_sly
pi_212455641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef z80 het volgende:
De paaseitjes zijn dit jaar van bedroevende kwaliteit. Begonnen aan een zak van de AH. Net of je suikerklontjes met vet zit te eten.
Paaseitjes van Jamin!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212455682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?
Man is hier chef financiën dus ik snap er niet zo veel van.
Misschien maar beter dat m'n eigen zzpbedrijfje destijds niet echt van de grond kwam :')
We hadden geanticipeerd op dat het hele deel verkoop bakkerij belast zou worden, omdat dat wel inkomsten zijn en er geen uitgave tegenover staan. Daarnaast is er het laatste halve jaar ook minder gekocht in de bakkerij (voorraad opgemaakt, kapotte dingen niet vervangen als we ook zonder kunnen).

Echter, de apparatuur die we gehouden hebben is wegens de lage restwaarde (tien jaar oud) volledig afgeboekt, dus het valt al met al enorm mee, en we hoeven nauwelijks te betalen.

Edit: En ik ben er ook maar heel beperkt van hoor, van die administratie. P doet de BTW-aangiftes en houd alles bij, en dan gaat het vervolgens naar de boekhouder die daar zijn ding mee doet.
pi_212455705
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.

Ik heb wel echt alles gedaan wat er op mijn lijst stond, zelfs nog yoga. Wat een dag weer. Ik denk dat dit wel de laatste van dit soort dagen is voorlopig. Het is nog wel druk maar alles kan op een wat normaler tempo gelukkig.

Nu al zin in morgen. Bomen snoeien, schuurtje bouwen en wat zaaien *O*
Lekker bezig _O_
En vergeet weer schaatsen morgen niet! O+
Ik vind dat wel heel fijn aan deze winterperiode, zo vaak schaatsweekend O+
pi_212455835
Bedankt nog voor alle felicitaties O+
Het was een mooie dag in de Efteling. Al bleef het nieuws over Navalny wel de hele tijd door ons hoofd spoken.
pi_212455957
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Lekker bezig _O_
En vergeet weer schaatsen morgen niet! O+
Ik vind dat wel heel fijn aan deze winterperiode, zo vaak schaatsweekend O+
Ook dat nog natuurlijk *O*
Spoilers!
pi_212456350
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 19:26 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Staat je nog steeds goed! Black is my happy colour O-)
Wat zij zegt :Y
pi_212456419
Zwart vind ik voornamelijk een fijne kleur omdat er bijna alles bij past ook al mag ik voorlopig gen stoffen kopen heb ik vandaag wel wat stofstaaltjes binnengekregen van van de kleurstoffen wil ik ze alle drie wel :D
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:36:39 #155
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212456575
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat zij zegt :Y
Deze wil ik :D

https://rustaagh.nl/shop/(...)color-t-shirt-dames/
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 20:42:45 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212456688
quote:
Ik niet. Amerikaanse spelling :{w
pi_212456716
Ik kocht recent deze

Voor ¤10 zelfs maar. Vond m zo leuk :D
  vrijdag 16 februari 2024 @ 20:46:38 #158
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212456764
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik niet. Amerikaanse spelling :{w
Ja das waar. Had ik moeten zien :D
pi_212456931
Ik draag eigenlijk altijd zwart in combi met een kleur.
Of met spijker.
pi_212457034
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Tof!
Spoilers!
  Moderator vrijdag 16 februari 2024 @ 21:04:35 #161
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212457091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 20:46 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ja das waar. Had ik moeten zien :D
Een merk van film- en filmchemie - uit Duitsland afkomstig - heeft als slogan
"the best things in life are analog"

Mooie slogan wel, maar jammer dat er geen analogue staat. Dat had ik wel op een shirt willen hebben, deze spelling niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 17-02-2024 07:55:27 ]
pi_212457135
quote:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellen :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212457548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:06 schreef Syrena het volgende:

[..]
Tof! Hoe vallen die qua maat? Ik heb er al vaker rondgeklikt maar durfde niet te bestellen :+
Thanks!
Ik heb normaal meestal S van shirts, hier ook een S besteld. Hij sluit goed aan, maar niet te strak ofzo, past wel gewoon goed. Denk dat je met je eigen maat of een maatje groter als je van wat losser zittende shirts houdt wel prima zit. Ik had voor vriendin/collega hem ook besteld in XL en die zelf ook even gepast en die was natuurlijk wel te groot, maar ook geen jurk ofzo, dus de verschillen tussen de maten zijn denk ik ook niet supergroot. Een M had ik waarschijnlijk ook prima gevonden.
pi_212457587
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Thanks!
Ik heb normaal meestal S van shirts, hier ook een S besteld. Hij sluit goed aan, maar niet te strak ofzo, past wel gewoon goed. Denk dat je met je eigen maat of een maatje groter als je van wat losser zitten de shirts houdt wel prima zit. Ik had voor vriendin/collega hem ook besteld in XL en die zelf ook even gepast en die was natuurlijk wel te groot, maar ook geen jurk ofzo, dus de verschillen tussen de maten zijn denk ik ook niet supergroot. Een M had ik waarschijnlijk ook prima gevonden.
^O^ tnx!
Ik zoek eigenlijk eentje die ik op FB tegenkwam, maar die was vast van Ali ofzo, tekst was iets van I like cats, murder shows and maybe 3 people |:)
pi_212457635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:24 schreef Syrena het volgende:

[..]
^O^ tnx!
Ik zoek eigenlijk eentje die ik op FB tegenkwam, maar die was vast van Ali ofzo, tekst was iets van I like cats, murder shows and maybe 3 people |:)
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk :+
Ik heb overigens wel het vrouwenmodel ervan, vergat ik erbij te zeggen.

Deze drie vind ik ook tof :D

[ Bericht 15% gewijzigd door vlindertje89 op 16-02-2024 21:48:29 ]
  vrijdag 16 februari 2024 @ 21:39:25 #166
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212457885
Ik zit Barbie te kijken, moet erg lachen, is zoooo over the top, taking the piss.
pi_212458226
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha, ook een leuke!
Qwertee heeft elke dag een aantal voor ¤10/11/12 ofzo, en later kun je die voor ¤17 dan kopen als je niet op tijd was. Misschien staat ie daar nog tussen! Ik krijg er nu steeds reclame van op insta, vind er heel veel leuk :+

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oeh die met Schrödingers kat vind ik tof O+
pi_212458241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik zit Barbie te kijken, moet erg lachen, is zoooo over the top, taking the piss.
Ik wist niet wat ik moest verwachten, maar heb me enorm vermaakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 16 februari 2024 @ 22:00:33 #169
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212458316
met de honden naar buiten, meneer en mevrouw de pad (assumptie) waren aan het n½ken op de inrit. Heb ze maar ff verderop een een bosrand gezet. Half Feb en de Padden zijn al onderweg, pah, binnenkort Asperges eten.
:-)
pi_212459096
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha, ook een leuke!

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die bovenste ga ik kopen en aandoen naar mijn werk :P
pi_212459592
Wat een prachtige schaatsdag _O_
Spoilers!
pi_212459711
I
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een prachtige schaatsdag _O_
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keek :D
pi_212459738
pi_212459755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
k durfde hier niet te juichen omdat ik niet wist of je gelijk keek :D
We zijn voor de verandering eens live :)

Maar ongeacht de uitslagen, is het echt geweldig wat we te zien krijgen. De team pursuit mannen was fenomenaal.
Spoilers!
pi_212460519
Hoe was je 1e dag in de bieb @Tele6 *O*
  vrijdag 16 februari 2024 @ 23:45:23 #176
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212460702
Net weer thuis van de zeer geslaagde whisky proeverij, die ik volledig heb verzorgd (op de eetbare catering na).
Weinigen hadden, zoals verwacht, de distilleerderijen goed geraden, het enthousiasme was er niet minder om. De uitgekozen whisky's vielen zeer in de smaak.
Als dank heb ik een mooie fles Crand Cru Riesling 2018 uit de Elzas mogen ontvangen.

Ik ben schor van het toelichten en beantwoorden van de vele vragen, maar het was een top avond.
In het najaar gaan we het nog een keer doen…
pi_212460758
Wat een voldoening @MadMaster 👍🏼

En wat Blues vraagt @Tele6 Of lig je al uitgeteld?
Hoera, goeie start: weekend 🎉
pi_212461079
quote:
Ik kocht recent deze
[ link | afbeelding ]
Draag je dit ook buitenshuis? Dat zou ik wel enorm stoer vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeroboam op 17-02-2024 00:35:56 ]
pi_212461496
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Huh? :D wat zou dit een 'alleen thuis' shirt maken? :D
pi_212461525
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Huh? :D wat zou dit een 'alleen thuis' shirt maken? :D
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld. :D
pi_212461638
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 00:42 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld. :D
Nou dat klinkt als een reden er wat aan te doen.

Bij mijn laatste (kantoor)baan had de cfo geklaagd tegen mijn manager dat ik (blauwe!) sportschoenen droeg ondanks company policy. Er stond inderdaad 'geen sportschoenen' in de policy.

Mijn antwoord was Pepe Milan schoenen met bloemen en glitter.

Echt hoor de guillotine voor iedereen in een werkomgeving die daar wel is maar niet werkt.

Ik heb een collega die diezelfde shit kreeg (IT'ers he, we lagen onder bureaus en zo) zo ver gekregen kleedgeld te vragen. Die heeft eenmalig 100 euro en 5 euro per maand gekregen voor schoenen :D
  zaterdag 17 februari 2024 @ 07:07:58 #182
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_212462358
Ja, ik vind het heerlijk dat ik nu een baan heb waar ik wat dat betreft gewoon mezelf kan zijn. Bij m'n vorige baan stond ik een keer vloekend naast m'n fiets 's morgens omdat ik er niet op kwam met m'n kokerrokje ;(
pi_212462396
Moin , voorlopig de laatste lentedag vandaag, hierna treedt de kou weer in
pi_212462625
Niks lekkerder dan een frisse ochtendwandeling met de ochtenddauw terwijl de stad nog slaapt.
Vers brood gehaald bij de warme bakker
  Moderator zaterdag 17 februari 2024 @ 08:29:08 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212462654
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Kan wel op de uni :+
Had ooit een cursus presenteren als onderdeel van een vak dat je voorbereide op de thesis. Dat het ook belangrijk was je representatief te kleden. Daar ben ik het mee eens, maar het kwam niet geloofwaardig over toen zij dat verkondigde in haar Mickey Mouse sweater, legging en Uggs. En nee dat was niet alleen die dag aangetrokken om een reactie uit te lokken.
pi_212462724
Meteen maar even door naar de supermarkt dan kan in principe daarna de hele dag op mijn luie krent zitten
pi_212462738
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 08:26 schreef Karzai het volgende:
Niks lekkerder dan een frisse ochtendwandeling met de ochtenddauw terwijl de stad nog slaapt.
Vers brood gehaald bij de warme bakker
Lekker O+

Ik lig nog even op bed. Nog heel even O+
Spoilers!
pi_212462882
Ik ben geloof ik sinds 1 uur wakker :') eerst een uur liggen woelen }:| toen twee uur met de baby gezeten die waarschijnlijk een lichte pseudo-kroep-aanval had, waarvan een deel van de tijd op de badkamervloer en toen was ik het beu en toen heb ik de vrouw wakker gemaakt en zijn we in de auto naar de bergen gestapt O+ (dit klinkt alsof het een spontaan vluchtplan was maar dit was gepland :+ ) dus nu zijn we al bijna op een tussenstop bij de schoonfamilie en hoeven we daarna nog meer 3 uurtjes tot de overnachting ^O^ de baby en de puber slapen dus het is even heerlijk rustig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212463012
Mogge!

Tot ongeveer 6 uur geslapen en daarna allemaal droomdutjes. Heb met @Clubsoda een heel eind gefietst want zij wist de weg naar een meertje waar hele mooie bloemen stonden :? :D
pi_212463026
Ja hallo. Ik sliep zozo. De wekker ging vroeg want we moesten klusje doen om half 10, maar dat gaat niet door. *moppert.

Straks heeft W. nog ander klusje maar ik hoef in principe niks vandaag en nu weet ik niet wat ik ga doen. :')
pi_212463072
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo. Ik sliep zozo. De wekker ging vroeg want we moesten klusje doen om half 10, maar dat gaat niet door. *moppert.

Straks heeft W. nog ander klusje maar ik hoef in principe niks vandaag en nu weet ik niet wat ik ga doen. :')
Je wilde toch zaden uitzoeken? Lekker rondlopen in de tuin en kijken waar je wat wil hebben?
pi_212463080
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Tot ongeveer 6 uur geslapen en daarna allemaal droomdutjes. Heb met @:clubsoda een heel eind gefietst want zij wist de weg naar een meertje waar hele mooie bloemen stonden :? :D
:+ wat gezellig, fijn dat ik zo'n goed fietsdoel wist :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212463088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Je wilde toch zaden uitzoeken? Lekker rondlopen in de tuin en kijken waar je wat wil hebben?
Ik heb geen zaad meer. ;( Wel tuinkriebels
pi_212463093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik wel :P
Spoilers!
pi_212463131
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
pi_212463139
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:+ wat gezellig, fijn dat ik zo'n goed fietsdoel wist :D
Dat en ook de weg, ik ben nl erg goed in verdwalen
pi_212463147
pi_212463169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken. :+ Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
pi_212463269
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken. :+ Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
Wel lief maar nu -O-
  zaterdag 17 februari 2024 @ 09:38:21 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212463275
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nieuwe kopen *O*

Action heeft mini kweekkasjes voor weinig. En potjes ook. Heb deze ook in de vensterbank staan.
Het zaad dat ze hebben schijnt ook prima te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')