Voor koffie is ook de luchtdruk en luchtvochtigheid van belang. Die maakt dat koffie alleen in hoger gelegen gebieden groeit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koffie zou ook hier moeten kunnen. Zowel koffie als thee groeien dan wel in tropische landen, maar meestal zo hoog dat het er niet warmer is dan een graad of vijftien max (of in elk geval, bij de plantages waar ik geweest ben).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:21 schreef Syrena het volgende:
Dienstmededeling: de keukenrollen die nu in de aanbieding zijn bij Lidl (6 rollen 3,99), zijn halbblat kwamen we net achter
Veel plezier oldtimer Flodderquote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:58 schreef sigme het volgende:
'Mijn' jongercentrum/poppodium bestaat 125 jaar en ze organiseren een feestje voor alle (oud-)vrijwilligers.
Dus liefste & ik gaan vanavond die kant op.
Ik heb wat kledij uitgezocht waarmee ik eruitzie als de veraan die ik was. Zwart. Flodderig. Mijzelf.
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:AhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]Staat je nog steeds goed! Black is my happy colourSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse bergquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat kunnen jullie (iedereen wel) goed gebruiken de komende tijd
Wow, wat een meevaller.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon een complete installatie aan zonnepanelen, warmtepompen, boilers en thuisbatterijen voor op onze Spaanse berg
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We hadden rekening gehouden met de gedraaide omzet en de verkoop van de bakkerij, dat we zo'n 20k aan belasting kwijt zouden zijn, maar dat blijkt nog geen 10% daarvan. Dat is nogal een meevaller
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Is iedereen al bijgekeken met schaatsen die dat wil?
Nog maar iets meer dan een uur en dan is het alweeren pizza is onderweg
dus een goede avond.
Niet al het werk wat ik had gewild is gelukt, maar ja. Morgenochtend één scriptie want die ligt anders echt al te lang door mijn eigen slechte planning en ik vind dat dat mijn probleem moet zijn en niet die van student, de rest komt na het weekend wel weer.
@:sigme veel plezier! Tof om foto's te zien!
Paaseitjes van Jamin!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:26 schreef z80 het volgende:
De paaseitjes zijn dit jaar van bedroevende kwaliteit. Begonnen aan een zak van de AH. Net of je suikerklontjes met vet zit te eten.
We hadden geanticipeerd op dat het hele deel verkoop bakkerij belast zou worden, omdat dat wel inkomsten zijn en er geen uitgave tegenover staan. Daarnaast is er het laatste halve jaar ook minder gekocht in de bakkerij (voorraad opgemaakt, kapotte dingen niet vervangen als we ook zonder kunnen).quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:40 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jeetje! Hoe kan dat nou, dat het verschil zo groot is? Of is dat heel ingewikkeld?
Man is hier chef financiën dus ik snap er niet zo veel van.
Misschien maar beter dat m'n eigen zzpbedrijfje destijds niet echt van de grond kwam
Lekker bezigquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog niet, we zijn net aan de TP begonnen.
Ik heb wel echt alles gedaan wat er op mijn lijst stond, zelfs nog yoga. Wat een dag weer. Ik denk dat dit wel de laatste van dit soort dagen is voorlopig. Het is nog wel druk maar alles kan op een wat normaler tempo gelukkig.
Nu al zin in morgen. Bomen snoeien, schuurtje bouwen en wat zaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |