Nog steeds maar 2. We hebben 4 ooien en ik verwacht wel dat de andere drie ook nog gaan lammeren. In maart verwacht ik nul nieuwe lammetjes want in oktober was de ram uit logeren. Dus misschien komen er de komende twee weken nog een paar bij en anders pas in april.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Barreltje het volgende:
@sigme, hoeveel jong spul heb je daar nu dan? bij ons blijft het vermoedelijk steken op 2
Voor bestellen en opsturen heb ik met deze kwekerij redelijk goede ervaringen: https://fruitbomen.netquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Bij welke kwekerijen hebben jullie al eens tuinplanten/moestuinplanten/bomen/kruiden besteld? @:sigme had een goede maar ik weet niet meer hoe die heet.
Dankjewelquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:57 schreef Barreltje het volgende:
en gefeliciteerd @:sarabi
biertjes als verjaardagskado ? jij ook veelplezier vandaag
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En nee geen bier als kado vandaag. Wel een mooi Lego-pakket en ik mag zo nog een puzzel in de Efteling uitkiezen
Vanavond trekken we nog wel een paar mooie flessen bier uit de kelder.
Oeh, leuke cadeau's!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En nee geen bier als kado vandaag. Wel een mooi Lego-pakket en ik mag zo nog een puzzel in de Efteling uitkiezen
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor bestellen en opsturen heb ik met deze kwekerij redelijk goede ervaringen: https://fruitbomen.net
Deze? https://www.cruydthoeck.nlquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.
Echt planten? Of zaden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er was er nog 1 waar ik ooit terecht kwam via jou. Een kwekerij met oa heel veel soorten kruidenplanten. Ik kan het niet meer terugvinden.
De naam deed wel een belletje rinkelen. Niet die, maar wel blij met linkje.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deze? https://www.cruydthoeck.nl
Ik kocht er ooit oa mijn rozemarijn, tijm en oreganoplantenquote:
Dat was bij Bastin.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De naam deed wel een belletje rinkelen. Niet die, maar wel blij met linkje.
[..]
Ik kocht er ooit oa mijn rozemarijn, tijm en oreganoplanten
Gefeliciteerd! Welke Lego?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
quote:
Thanks! En ik had zeker geen nieuwe hobby's nodig maar het laatste half jaar zijn LEGO en puzzelen toch er bij gekomenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:16 schreef _flore het volgende:
[..]
Oeh, leuke cadeau's!Gefeliciteerd!
Thanksquote:
Dankjewel, hopelijk blijft het een beetje droogquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Sarabi! Veel plezier in de Efteling.
Starry Night van Van Goghquote:
Die heb ik ook! Heel leuk om te bouwenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel, hopelijk blijft het een beetje droog
[..]
Starry Night van Van Gogh
nee de ram liep er altijd wel bij eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog steeds maar 2. We hebben 4 ooien en ik verwacht wel dat de andere drie ook nog gaan lammeren. In maart verwacht ik nul nieuwe lammetjes want in oktober was de ram uit logeren. Dus misschien komen er de komende twee weken nog een paar bij en anders pas in april.
Hebben jullie de ram er maar beperkte tijd bij gehad?
Is het geen aspergepan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:45 schreef Karzai het volgende:
Kom weer een mooie pan tegen, is geloof ik voor spaghetti, ook maar kopen. Het wordt nog wat in mijn keuken
[ afbeelding ]
Dan maar geen sex meerquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh jippie. Mijn anti-baby-unit moest vervangen omdat ze vonden dat ie niet goed zat right. Maar wordt niet vergoed hihaho. Toptop. Jippie.
Echte echte echten hebben forum.fok.nl in hun profiel ingesteld staan als redirect naar MyAT, zodat je, net zoals jij en ik, niet op de startpagina van het FOK! forum terecht komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echte echten hebben gewoon altijd het MyAt tabblad open staan. Ik kom nooit op forum.fok.nl.
Congratzz!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Voor die ene keer dat iets mis is met user?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echte echte echten hebben forum.fok.nl in hun profiel ingesteld staan als redirect naar MyAT, zodat je, net zoals jij en ik, niet op de startpagina van het FOK! forum terecht komen.
Probeer het eens in te stellen in je profiel…
Geen aanvullende verzekering meer voor anticonceptie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Oh jippie. Mijn anti-baby-unit moest vervangen omdat ze vonden dat ie niet goed zat right. Maar wordt niet vergoed hihaho. Toptop. Jippie.
Iets met "maximale vergoeding bereikt". De eerste keer zetten was eind 2023 en de vorige keer was 3 weken geleden. Misschien nog openstaand dossier of vindt de verzekering dat, omdat ie 10 jaar moet werken, ze m niet 2 jaar op rij vergoeden. Ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen aanvullende verzekering meer voor anticonceptie?![]()
Zijn best duur toch.
Oeh, Felco, goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, ik heb mezelf een Felco oogstschaartjekado gedaan wegens het uitstrijkje.
Ik wist dat je weg wilde maar nog niet dat je echt had opgezegd. Heb je een andere baan of ga je eerst even bijkomen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:31 schreef Tuindier het volgende:
‘Morgen (nog net). Spullen op het werk ingeleverd. Moeilijk afscheid van leuke collega’s en ik kreeg een enorme lego doos die ik heel graag wilde en dat hadden ze onthouden.
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Dit was wel een beetje hoe ik het zag jaquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een verkeerde installatie een garantieklus is
Dan de partner maar een tikkie sturen
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wist dat je weg wilde maar nog niet dat je echt had opgezegd. Heb je een andere baan of ga je eerst even bijkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu op zoek naar een nieuwe baan. Er lopen een paar dingen, en ondertussen ga ik bijkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |