Dat is niet vol te houden inderdaad!quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SchaatsenWij kijken ook tot en met de 5k. Morgen begin van de avond nog wel de rest.
Mijn lijstjes zien er de laatste weken ongeveer hetzelfde uit als bij jouHet gaat goed en lekker maar dit is niet een tempo waarin ik altijd bezig kan zijn.
WIE ZEGT DATquote:
Nope, nooit getrouwd geweest. Hij heeft haar bij het pensioenfonds aangewezen als rechthebbende op zijn nabestaandenpensioen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat krijg je over de periode dat je getrouwd was volgens mij?
Ach ja, leuk extraatje als je het ook zonder kon redden.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe gaat het met jou, @:Vanyel? Ben je eigenlijk al begonnen?
Geen MyAT is inderdaad irritant
LEKKER WERKEN!quote:
Via deze: https://forum.fok.nl/quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:41 schreef Vanyel het volgende:
Alsof het niet erg genoeg was ook nog geen MyAt. Hoe moet een mens hier navigeren?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via deze: https://forum.fok.nl/
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!quote:
En helaas kan je momenteel niet in je profiel komen om deze handige instelling te activerenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!
Als jij dat niet hebt ingesteld, dan valt je afhankelijkheid van je MyAT kennelijk wel mee…
Dat is juist, je had het eerder al moeten preppen voor als FOK! bijna dreigt te vergaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En helaas kan je momenteel niet in je profiel komen om deze handige instelling te activeren
Ik heb daar ook m'n MyAT
quote:
Echte echten hebben gewoon altijd het MyAt tabblad open staan. Ik kom nooit op forum.fok.nl.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die URL gebruik, dan kom ik in MyAT, omdat die in mijn profiel ingesteld staat als mijn startpagina van FOK!
Als jij dat niet hebt ingesteld, dan valt je afhankelijkheid van je MyAT kennelijk wel mee…
Same same, en toch ook zo stom om weer in te loggen overigens (en tegelijk te Fokken)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:11 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag vrij, dus vroeg wakker want zo werkt het. *gaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |