Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Wel lief maar nuquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
Nieuwe kopenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik heb ook niks om op te kweken.Heb alles aan LS gestuurd en alle kweekrommel achter gelaten.
Opkweken?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet je natuurlijk eerst opkweken. Ben je nu te laat voor het komende seizoen?
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nieuwe kopen![]()
Action heeft mini kweekkasjes voor weinig. En potjes ook. Heb deze ook in de vensterbank staan.
Het zaad dat ze hebben schijnt ook prima te zijn.
Dastyquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:34 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een mooie trui, maar daar zit een vlek in die ik er met geen mogelijkheid uit krijg denk van vette jus ofzo. Weten jullie misschien iets wat ik daaraan kan doen?
[ afbeelding ]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond voor de afwisseling… een whisky proeverij.
Maar dan nu als deelnemer, waarbij iedereen een eigen fles meebrengt.
Eerst nog even herstellen van gisteravond. Niet zo zeer van de drank, meer van de inspanning wat zo'n avondje ongemerkt toch vergt. Het was behoorlijk warm in de zaal en ik heb zelfs 4000 stappen meer gelopen dan mijn dagelijkse streven…
paar keer al, hij ligt al 10 jaar ongedragen in de kastquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef AnneX het volgende:
Heb je het short al eens gewassen? Het ziet eruit als een koffievlek.
Voor vergelijkbare vlekken gebruik ik Vanish. Verdund 1:1 in een spuitfles.
Dat erop en dan in de wasmachine op gebruikelijke programma. 40o.
Oh ja, @:Karzai weet je wel, dat je de droombaan van mnX hebt?
Dit of nachtwaker. 😎
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
snap ik ben ook heel blij met mijn baan hoorje wordt er niet heel rijk van, maar het is leuk werk
elke dag weer andere spullen in je handen
Ik doe dat wel. Gewoon erop spuiten, beetje inwrijven, even in laten trekken en dan gewoon wassenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is toch niet voor kleding bedoeld?
@Lonaaquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geld op want vakantie en auto gekocht en geen werk
Gisteren was het voor een gemengd gezelschap, voor één van de whiskyclubs waar ik lid van ben.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was gisteravond met belangstellende newbies of met kenners?
Succes vanavond. Ga je lopend?
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lonaa
Voor je geruststelling : [ link | afbeelding ]
Jij had gelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
ik ben gelukkig geen hoarder, mijn huis is vrij leeg, ik neem alleen echt mooie spullen meequote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, hier wonen wij in de kringloop. Overvol.😳
Vanavond naar Introdans, Swanlake in AmstelveenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:12 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Draag je dit ook buitenshuis? Dat zou ik wel enorm stoer vinden.
Gelukkig ben ik ook nog wel eens ergens wat niet thuis en óók niet op werk isquote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand op de firma met een dergelijk shirt gezien bijvoorbeeld.
Gelukkig zit de spiraal weer op de juiste plekquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder wens ik de niet-slapers en heerlijk middagdutje, @:Lonaa zaad (questionable, dit)
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop iddquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou niet in de kringloop moeten werkendan zou ik in no time geen salaris meer over hebben. Ben zo blij met mn kast atm
Ben nu ook aan het afvallen dus ideaal om alles op te vangen met kringloopstukken. Scheelt flink. Met name omdat ik recent ook echt een paar keer mazzel had met belachelijk laag geprijsde items, waar veel juist idioot duur is de laatste tijd.kringloop
Prima ruimte voor 1 persquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima ruimte inderdaad en echt niet vol. Was de laatste tijd bij 2 mensen waar in iedere huiskamer je wel een dag bezig zou zijn om te stoffen, overal stond meer dan heel veel. Voorbeeld, grote kast met cd’s en voor de cd’s allemaal dingetjes, van poppetjes, beeldjes tot usb sticksquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een 2 kamer woning in amsterdam oud-west. Zonder berging, balkon of tuin
Vrij leeg toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een hele discussie gehadJ wilde per se alle bladeren opvegen. Uiteindelijk heeft hij een deel opgeveegd en dat heb ik in zakken gedaan. Over een half jaar is dat mooie bladcompost.
Tuinman was vorige maand ff hier om te bespreken welke grote dingen gesnoeid moesten. "Ik ruim dat blad ook meteen mee op dan"quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
W en zn ouders ruimen consequent al het blad op
Ik heb de discussie nog niet gewonnen
Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop idd
Ik moest ook even knipperenquote:
ja bij de kringloop is er geen vast prijsbeleid alles wordt handmatig geprijsdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...
Maar recent dan weer ineens 5 jurkjes voor werk, in perfecte staat voor 5 euro... geen lijn in te ontdekken, maar ik klaag niet
Geplust voor MM tshirtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Ik heb een 'blondie' band tshirt, een Marilyn Manson tshirt en een La linea shirt maar die heb ik niet aan naar werk omdat dat niet goed voelt![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geplust voor MM tshirt![]()
Redelijk geslapen, wel vaak wakker, vrij hard matras (ik zit een weekje in een appartement van een vriend van me in Buenos Aires). Vandaag werken, eergisteren met klanten gegeten, was zoals altijd weer gezellig en lekker (duh, Argentijnse biefstukken van 410gr).
Vanavond waarschijnlijk eten met vriendengroep, morgen met een vriend naar een soort gamehal waar ze 5 semiprofessionele F1 simulatoren hebben staan, zin in!
Kook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
https://static1.squarespa(...)+Lunchkaart+2023.pdf
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis palletquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik kan wel 3 koeien kwijtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
ik kan een hele koe kopen als ik wil maar heb er de ruimte niet voor
Ik heb alleen nog een banaan opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis pallet
hemels vispallet it is, of de club sandwich danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een banaan op
Het is brunch voor ons door de uitslaap.
Ja doe ik meestal idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Altijd iets kiezen wat je thuis niet maakt want te veel werken of teveel ingrediënten of te veel moeite
mja mijn ballen zijn beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal idd.
Oma's ballen ben ik ook wel benieuwd naar.
Doet me denken aan de gehaktballen in m'n Utregse stamkroeg vroeger na tig bier snachts om 4 uur
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Que?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Ik hoop/verwacht dat de salarissen daar ook iets anders liggen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouw
Die daarnaast ook ongetwijfeld een satestokje van mij jat
Die prijzen trouwens, heel normaal in Holanda tegenwoordig he? Ik heb het bonnetje al weggegooid, maar we waren met 5 man in een goede parrilla:
5x flinke biefstuk met gebakken aardappeltjes en knoflook
1 fles wit (Chardoné, maar weet de bodega niet meer)
1 glas rood (en as usual hier een VOL glas)
1 biertje
4 flesjes water
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Hm, woensdag ben ik er weer, met andere klanten (en donderdag weer met andere klanten hehe), zal eens kijken of ik wat fotootjes kan maken voor het andere topic
ja maakt ook niet uit verder, je hebt een leuke tijd en kan het betalen blijkbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef flipsen het volgende:
Ah, even ter verduidelijking: $110.000 is dus 110.000 argentijnse pesos. Delen door (ruwweg) 1200 en dan kom je op EUR90 totaal
Okee, logisch ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:58 schreef flipsen het volgende:
Ah, even ter verduidelijking: $110.000 is dus 110.000 argentijnse pesos. Delen door (ruwweg) 1200 en dan kom je op EUR90 totaal
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
ik zag de foto's mensen van vroeger?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:08 schreef sigme het volgende:
Nou, dat was gezellig gister in de Vera-club. Heel veel oude bekenden.
Alsof er een soort wormgat was geopend naar onszelf in onze club.
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof iedereen 25 jaar ouder geworden was behalve jijzelf?
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
Klinkt als een top-avondquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk waren we allemaal maar een heel klein beetje ouder geworden. Iets grijzer en iets rimpeliger, maar iedereen was eigenlijk vooral enorm wie die vroeger ook al was. 25 jaar geleden.
Ook bijzonder weinig grote gewichtsschommelingen, dat vond ik wel opvallend.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan weinig foto's van mezelf uit die tijd terugvinden, maar wel bijvoorbeeld dezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:14 schreef sigme het volgende:
[..]Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had verdorie m'n bril even weer op moeten zetten!
En dat die muur na al die jaren nog hetzelfde is, vind ik ook bijzonder.
Bij de meeste poptempels zijn dat soort kenmerkende tijd gerelateerde zaken in de loop der tijd helaas verloren gegaan.
Uit de 80's is er gelukkig wel veel op foto vastgelegd van de toenmalige bezoekers van Paradiso, in het boek 'Paradiso Stills', wat een dusdanig cultboek is geworden dat er een jaar of 10 geleden nog een heruitgave, incl. reünie, van is geweest.
Origineel:
Heruitgave:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Veel foto's uit het boek zijn hier te vinden, incl. ergens een jong MadMastertje:
https://www.pllls.nl/
Een aantal van de in het boek geportretteerden waren destijds een soort van culthelden. Die zijn later opgezocht en weer gefotografeerd én gefilmd, waar weer een film van uitgebracht is. Bij sommigen zie je dan een grafsteen…
Ben toen voor de premiere ervan in Paradiso uitgenodigd. Het was geweldig om veel oude bekenden weer te ontmoeten, vaak totaal onherkenbaar geworden zonder hun kale kop, hanekam en/of specifieke outfits.
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 17-02-2024 14:32:08 ]
Diana Ozon?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Iemand die de dame op de foto herkend?
Ook een cultheld van toen.quote:
Ik kwam de zeefdrukker van m'n T-shirt nog tegen, die wist precies hoe oud het was: 34 jaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat je je 90's kleding nog hebt én past, dat kunnen niet veel mensen je nadoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |