Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kleding is vaak spot goedkoop bij de kringloop idd
Ik moest ook even knipperenquote:
ja bij de kringloop is er geen vast prijsbeleid alles wordt handmatig geprijsdquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Rare is dat ik er juist de afgelopen 2 jaar een bizarre stijging in de prijzen zag. Shein en primark shirtjes met pillen en vlekken voor 7 euro...
Maar recent dan weer ineens 5 jurkjes voor werk, in perfecte staat voor 5 euro... geen lijn in te ontdekken, maar ik klaag niet
Geplust voor MM tshirtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:30 schreef Blues het volgende:
Ik heb een 'blondie' band tshirt, een Marilyn Manson tshirt en een La linea shirt maar die heb ik niet aan naar werk omdat dat niet goed voelt![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:19 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geplust voor MM tshirt![]()
Redelijk geslapen, wel vaak wakker, vrij hard matras (ik zit een weekje in een appartement van een vriend van me in Buenos Aires). Vandaag werken, eergisteren met klanten gegeten, was zoals altijd weer gezellig en lekker (duh, Argentijnse biefstukken van 410gr).
Vanavond waarschijnlijk eten met vriendengroep, morgen met een vriend naar een soort gamehal waar ze 5 semiprofessionele F1 simulatoren hebben staan, zin in!
Kook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
https://static1.squarespa(...)+Lunchkaart+2023.pdf
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis palletquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Ik kan wel 3 koeien kwijtquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
ik kan een hele koe kopen als ik wil maar heb er de ruimte niet voor
Ik heb alleen nog een banaan opquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
uiensoep, en als je veel honger hebt het hemels vis pallet
hemels vispallet it is, of de club sandwich danquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een banaan op
Het is brunch voor ons door de uitslaap.
Ja doe ik meestal idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Altijd iets kiezen wat je thuis niet maakt want te veel werken of teveel ingrediënten of te veel moeite
mja mijn ballen zijn beterquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja doe ik meestal idd.
Oma's ballen ben ik ook wel benieuwd naar.
Doet me denken aan de gehaktballen in m'n Utregse stamkroeg vroeger na tig bier snachts om 4 uur
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouwquote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:25 schreef Blues het volgende:
Ik kan niet kiezen.
Que?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Ik hoop/verwacht dat de salarissen daar ook iets anders liggen?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sate voor mij, broodje kroket voor mijn vrouw
Die daarnaast ook ongetwijfeld een satestokje van mij jat
Die prijzen trouwens, heel normaal in Holanda tegenwoordig he? Ik heb het bonnetje al weggegooid, maar we waren met 5 man in een goede parrilla:
5x flinke biefstuk met gebakken aardappeltjes en knoflook
1 fles wit (Chardoné, maar weet de bodega niet meer)
1 glas rood (en as usual hier een VOL glas)
1 biertje
4 flesjes water
Kosten: $110.000 (delen door $1200 ongeveer)
Hm, woensdag ben ik er weer, met andere klanten (en donderdag weer met andere klanten hehe), zal eens kijken of ik wat fotootjes kan maken voor het andere topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |