Denken is hier niet toegestaan johquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan denk jij dat, ik denk wat anders
Ja want ik geef nooit toe als ik iets niet weet natuurlijkquote:
Wat denk jij dan? Is rusland niet de enige die elk moment de oorlog kan stoppen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan denk jij dat, ik denk wat anders
Klopt, dat denk ik.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Is rusland niet de enige die elk moment de oorlog kan stoppen?
Ik ben deze laatste discussie heel normaal begonnen tegen voetbalmanagerquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef over_hedge het volgende:
alleen al 2x in dit topic. Dus waar slaat deze steek onder water nou weer op?
Waarom kan jij nooit eens normaal een gesprek voeren? Altijd met die steken onder water. En van die denigrerende opmerkingen. En dan zeuren dat je in andere topics weggepest wordt. Kan me er iets bij voorstellen als je overal op deze manier post.
Nee ben het met candy ook totaal niet eens. Maar die post tenminste normaal terug.
Dat doe je toch ook? Je zegt het net zelf...quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik ben deze laatste discussie heel normaal begonnen tegen voetbalmanager
En dan kom jij ertussen met dat ik maar verhaaltjes neer plets, zonder bronnen, en maar speculaties enz
So what dat ik een gedachte post zonder bronnen ?
Beetje triest dat je alleen maar iets kan denken waar je een krantenartikel naast moet kunnen leggen
Dus je doet letterlijk dat. Wat van de rest prima is. Maar dan kan je wel tegengeluid verwachten ja. En was het dan zo moeilijk om meteen te zeggen toen er naar gevraagd werd: Ik heb hier geen bronnen voor. Maar is iets wat ik denk/ over speculeer.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik speculeer gewoon op wat er zou kunnen gebeuren.
Ik denk en dus vraag ik me af en toe dingen af ja. Jij noemt dat dan weer "verhaaltjes", so be it.
quote:Ukrainian authorities were preparing an assassination attempt on the French President during Macron’s expected visit to Ukraine – France 24
It is alleged that this is why the French President canceled his visit to Ukraine, arguing it was a security issue.
The French media say that the head of the GUR Budanov worked on the operation to eliminate Macron, and he supervised the killers.
The whole plan was spoiled by the former commander-in-chief of the Armed Forces of Ukraine Valery Zaluzhny, who transmitted information to the French through his own channels.
Nou, dat zou groot nieuws geweest zijn. Eens even kijken of ik er wat van kan vinden op France24....quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
Ik gooi er maar weer even een complot in, kom ik net tegen in een telegram kanaal.
Heb het nog niet kunnen controleren op echtheid.
[..]
Ja vond het idd ook een eerder rare annulatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
Ik gooi er maar weer even een complot in, kom ik net tegen in een telegram kanaal.
[..]
Haha Budanov specifiek zelfs.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is hoor, maar dit is wel een mooie plek om er over te praten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja vond het idd ook een eerder rare annulatie.
Alsof ze Rusland ineens bedreigend vinden ?
Alle westerse leiders gaan er toch quasi wekelijks op bezoek ?
Dacht zelf dat het mss te maken had met die 60 franse soldaten van het vreemdelingenlegioen die recentelijk omgebracht werden bij een raketaanval op een hotel, en de franse ambassadeur die op het matje geroepen was enzo
Zelfde tactiek als ons dusquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
Het past perfect in het plaatje van het zwartmaken van de tegenstander op basis van geruchten.
Budanov had de positie van Zalushny toch (zelf) geweigerd ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geen idee of het waar is hoor, maar dit is wel een mooie plek om er over te praten.
Nu Zaluzhny ontslagen is kan het natuurlijk zo zijn dat hij info gaat lekken wat hij anders niet zou doen.
Toch jammer dat men er hier vol overgave aan mee doet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha Budanov specifiek zelfs.
Feit dat hij specifiek zo genoemd wordt is voor mij genoeg reden om dit als de zoveelste Kremlin defamation te bestempelen. Dat is zelfs los van de voor en nadelen die het met zich mee zou brengen.
Het past perfect in het plaatje van het zwartmaken van de tegenstander op basis van geruchten. En als je maar genoeg tegen de muur gooit blijft er vanzelf iets plakken. Dat is waarom dit zo schadelijk is.
Geen idee maar zit het even uit te pluizen en kom helemaal niks tegen dus zal wel BS zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Budanov had de positie van Zalushny toch (zelf) geweigerd ?
Het is pas schadelijk als mensen het voor waar aan gaan nemen zonder onderzoek te doenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feit dat hij specifiek zo genoemd wordt is voor mij genoeg reden om dit als de zoveelste Kremlin defamation te bestempelen. Dat is zelfs los van de voor en nadelen die het met zich mee zou brengen.
Het past perfect in het plaatje van het zwartmaken van de tegenstander op basis van geruchten. En als je maar genoeg tegen de muur gooit blijft er vanzelf iets plakken. Dat is waarom dit zo schadelijk is.
Nog eentje om deze zinloze discussie af te sluitenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:09 schreef over_hedge het volgende:
En dan zeuren dat je in andere topics weggepest wordt. Kan me er iets bij voorstellen als je overal op deze manier post.
Weet ik, maar "je" steekt wel een vuurtje aan. En dat is exact hoe het bedoeld is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is pas schadelijk als mensen het voor waar aan gaan nemen zonder onderzoek te doen
Volgens mij is dit subforum daar toch voor bedoeld?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch jammer dat men er hier vol overgave aan mee doet.
The (counter) Force is strong in this onequote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit subforum daar toch voor bedoeld?
Om zulke dingen te bespreken en uit te zoeken?
Is BNW bedoeld voor het verspreiden van geruchten ja?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit subforum daar toch voor bedoeld?
Om zulke dingen te bespreken en uit te zoeken?
Als je nou de 2e zin ook even had gelezen had je die vraag niet hoeven te stellen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is BNW bedoeld voor het verspreiden van geruchten ja?
hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hebben ze een (bruikbaar) vliegveld om deze gevoelige tuigjes te doen opstijgen/landen ?
lijkt me wel maar dan schieten we natuurlijk elke Russische luchthaven van hier tot Vladivostok helemaal platquote:En als NATO deze laat aanvliegen uit een naburig land, is Rusland dan gerechtigd deze luchthaven aan te vallen om de (oekraiense) F16's uit te schakelen ?
denk dat die sowieso dood en verminkt zouden zijn geraaktquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja of ze er echt mee geholpen zijn.
Er zijn er nu honderdduizenden dood en verminkt.
De Oekraïense overheid is er wel mee geholpen maar de burgers?
Geen probleemquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nou weten?
geen idee
quote:lijkt me wel maar dan schieten we natuurlijk elke Russische luchthaven van hier tot Vladivostok helemaal plat
quote:Op woensdag 14 februari 2024 12:57 schreef over_hedge het volgende:
Verzin je dit zelf. Zijn het onderbuikgevoelens. Of heb je er bronnen bij. Wat probeer je er mee te zeggen.
?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Geen probleem
Over_hedge wist het wel, alhoewel ik mss beter achter een bron gevraagd had
[..]
[..]
dat bedoelde ik ook.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:51 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik denk bij nader inzien eigenlijk dat ze niet gerechtvaardigd zijn om die luchthaven plat te gooien tenzij er gewapende sorties vanaf worden gevlogen
grapjequote:
dan welquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook.
Dat er letterlijk bewapende F16s uit een (NATO)buurland opstijgen om aanvallen op russische troepen of installaties te doen in Oekraine.
Ze zijn er dus mee bezig.quote:Kyiv: Ukraine is preparing its airfields for F-16 fighter jets
Monday, January 8, 2024 12:00:52 PM
Ukraine is developing its airfield infrastructure to host F-16 fighter jets,
...
https://www.uawire.org/ky(...)or-f-16-fighter-jets
Heeft Rusland een legitieme reden om Oekraïene te annexeren?quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hier begint het "verhaaltje" van jou ?
Say no more
Dat sprak dan ook niemand tegenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:05 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals ik SPECULEERDE is niet zomaar elke luchthaven geschikt voor F16's
Lijkt me logisch.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:05 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik dan maar een bronnetje aanleveren ?
[..]
Ze zijn er dus mee bezig.
dat is toch ook gewoon een FEIT?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:05 schreef UncleScorp het volgende:
Zal ik dan maar een bronnetje aanleveren ?
[..]
Ze zijn er dus mee bezig.
Jep, zelfs ik post af en toe een FEITquote:
maar wat is het PUNT?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep, zelfs ik post af en toe een FEIT
Er is geen verder punt?quote:
Het staat ook op twitter met een filmpje er bij.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Humor inzien is af en toe een dingetje hier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:35 schreef over_hedge het volgende:
Mods. Het was een grapje. Vandaar de
ok dan je hebt gelijkquote:
Ik versta Russisch beter dan Frans zullen we maar zeggen. Word er niet veel wijzer van, dank je wel voor de link overigens.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het staat ook op twitter met een filmpje er bij.
Kan niet zo veel met twitter dus misschien kan jij even helpen.
https://twitter.com/GabeZZOZZ/status/1757506454410477843
Ze zeggen dat de franse veiligheidsdiensten de plannen/geruchten/berichten onderschept hebben. Van een aanslag op Macron dus.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik versta Russisch beter dan Frans zullen we maar zeggen. Word er niet veel wijzer van, dank je wel voor de link overigens.
Het is natuurlijk weer niet geheel toevallig dat hier in BNW iets van een account gedeeld wordt dat aan alle kanten overloopt van de Oekraïnehaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ruim een jaar Russische cel per gummy beer.quote:Een Duitse man is bij aankomst in de Russische stad Sint-Petersburg aangehouden met winegum-snoepjes die cannabis bevatten. Dat meldt de Russische douane. De aanhouding is potentieel van groot belang, omdat Rusland westerse gevangenen onredelijk hoge straffen kan geven, om ze vervolgens in te zetten in een gevangenenruil. De maximale straf die de man boven het hoofd hangt is zeven jaar cel.
De 38-jarige man kwam via Istanboel in Sint-Petersburg en bij inspectie van zijn bagage bleek dat hij een pakje 'Fink Green Goldbears' bij zich had.
Russische douanebeambten vonden zes gummies in de bagage van de man, die volgens hen een scherpe geur hadden. Uit tests zou blijken dat er een in Rusland verboden middel in zit. ,,De passagier legde uit dat hij eind vorig jaar tien snoepjes met marihuana had gekocht in een van de speciaalzaken in zijn thuisland", aldus de douane. ,,De man reisde meerdere keren de wereld rond met zulke 'snoepjes' en gebruikte ze tijdens lange vluchten 'voor een goede nachtrust.'"
De douane publiceerde een foto van een Duits paspoort, zes gummies en een pakketje 'Fink Green Goldbears'.
Een Duitse man is bij aankomst in de Russische stad Sint-Petersburg aangehouden met winegum-snoepjes die cannabis bevatten. Dat meldt de Russische douane.
https://www.ad.nl/buitenl(...)echnieken~a429a7002/
O ja, jij bent Belg dus je spreekt Fransquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de franse veiligheidsdiensten de plannen/geruchten/berichten onderschept hebben. Van een aanslag op Macron dus.
Bedoeling zou geweest zijn om de aandacht terug op Oekraine te krijgen en terug wapenleveringen gedaan te krijgen.
En dan op het einde iets dat Oekraine het op Rusland steekt omdat die hen zo zouden willen kunnen beschuldigen van terrorisme.
De tekst bij het artikel is dus eigenlijk letterlijk wat er gezegd wordt
dus negeer mijn vertaling maar
Oekraine wordt niet gehaat en we hebben het regelmatig over Rusland.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:15 schreef xpompompomx het volgende:
En dat brengt me op de volgende vragen:
Waarom wordt Oekraïne zo gehaat in complotkringen?
En, vraagt men zich in complotkringen nou nooit eens af waarom alle complottheorieën over deze oorlog altijd van toepassing zijn op Oekraïne en eigenlijk nooit op Rusland?
Wacht, dan pak ik even mijn vergrootglas, dat zoekt wat makkelijker.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Oekraine wordt niet gehaat en we hebben het regelmatig over Rusland.
Beter opletten.
Je kan beter de zoekfunctie gebruiken voor een beter resultaat.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wacht, dan pak ik even mijn vergrootglas, dat zoekt wat makkelijker.
Je hebt blijkbaar geen antwoord op mijn vraag over verduidelijking in je vorige post?quote:
Die had ik gemist. Dit topic ging nogal hard vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen antwoord op mijn vraag over verduidelijking in je vorige post?
Europa heeft heel vaak opgeroepen om te stoppen met de invasie van de Russen of de oorlogsmisdaden die ze openlijk en vol trots pleegden, maar Rusland deed er telkens weer een stapje bovenop. Daarom bleef de EU Oekraïne steunen met steeds zwaardere er grotere wapenleveranties. Van eerst alleen uniformen en helmen tot automatische wapens, mortieren, voertuigen, artillerie en tanks naar clustermunitie, langeafstandsraketten en F16's.quote:Maar elke keer koos Poetin er voor om verder te escaleren
Lees net op Telegram dat het blijkbaar Zalushny was die het gelekt heeft aan de fransen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:38 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep en Macron heeft idd zijn bezoek geannuleerd vanwege veiligheidsredenen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lees net op Telegram dat het blijkbaar Zalushny was die het gelekt heeft aan de fransen.
Gevolg van de lange onenigheid/vijandigheid met Elensky?
Kan maar hier zijn we eerder van mening dat Europa ervoor gezorgd heeft dat de diplomatieke oplossing afgeblazen werd om te kiezen voor een militair conflict.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Europa heeft heel vaak opgeroepen om te stoppen met de invasie van de Russen
Kan ik niet bevestigen of ontkennen.quote:of de oorlogsmisdaden die ze openlijk en vol trots pleegden,
Klinkt ook weer zo vaagquote:maar Rusland deed er telkens weer een stapje bovenop.
Dit klinkt meer als escalatie dan je voorgaande puntenquote:Daarom bleef de EU Oekraïne steunen met steeds zwaardere er grotere wapenleveranties.
Ja het lijstje wordt steeds langer maar het baat niet veel, het verlengt gewoon het conflict. Ten nadele van Oekraine en ten voordele van diegene die we nimeer mogen vernoemen (nee niet Voldemort)quote:Van eerst alleen uniformen en helmen tot automatische wapens, mortieren, voertuigen, artillerie en tanks naar clustermunitie, langeafstandsraketten en F16's.
Lijken van de dode vreemdelingenlegioen soldaten repatriëren?quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:15 schreef Candymannetje het volgende:
Blijft speculeren maar er was een Franse delegatie onderweg naar Kiev voor het één of ander en die hebben ook geannuleerd.
Marcon is een van de weinige westerse leiders die nog vlak voor de oorlog contact met Poetin heeft gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de franse veiligheidsdiensten de plannen/geruchten/berichten onderschept hebben. Van een aanslag op Macron dus.
Bedoeling zou geweest zijn om de aandacht terug op Oekraine te krijgen en terug wapenleveringen gedaan te krijgen.
En dan op het einde iets dat Oekraine het op Rusland steekt omdat die hen zo zouden willen kunnen beschuldigen van terrorisme.
De tekst bij het artikel is dus eigenlijk letterlijk wat er gezegd wordt
dus negeer mijn vertaling maar
Misschien kan het topic gewoon dicht en dat we dan gewoon alleen de video laten staan. Blijkbaar heeft die de waarheid in absolute pacht.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Daar staat een video over de praktijken van Rusland in Oekraine.
Misschien moet jij even kijken waar ik op reageerde.quote:Op donderdag 15 februari 2024 08:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien kan het topic gewoon dicht en dat we dan gewoon alleen de video laten staan. Blijkbaar heeft die de waarheid in absolute pacht.
Even vraag gesteld, maar daar kwam een best net en realistisch antwoord uitquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:16 schreef Candymannetje het volgende:
https://gab.ai/g/65ade2992ed940980a143aaa
Als jullie vragen hebben voor Putin kan je ze daar stellen en krijg je antwoord van hem.
AI natuurlijk maar grappig
quote:Voormalig D66-Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma krijgt een presidentiële onderscheiding van de Oekraïense autoriteiten. Hij wordt geëerd vanwege zijn "onwrikbare steun" aan Oekraïne, staat in een brief van de Oekraïense ambassadeur in Nederland.
Sjoerdsma zat elf jaar in de Tweede Kamer en verliet de politiek afgelopen najaar na de verkiezingen. Hij had bij D66 buitenland in zijn portefeuille en was na de Russische invasie in Oekraïense een van de grootste pleitbezorgers van veelomvattende militaire steun. Zo pleitte hij al in een vroeg stadium voor het sturen van F-16's.
President Zelensky is hem dankbaar voor zijn werk, staat in de brief van de ambassadeur.
https://nos.nl/collectie/(...)d-kamerlid-sjoerdsma
quote:Prikkeldraad, mijnen en meer dan 1.000 betonnen bunkers: NAVO-landen in oosten van Europa bereiden zich in allerijl voor op Russische invasie
De Baltische staten Estland, Letland en Litouwen zijn zich actief aan het voorbereiden op een mogelijke Russische invasie. Hun 1.000 kilometer lange grens met Rusland, Wit-Rusland en de Russische enclave Kaliningrad wordt in allerijl versterkt met mijnen, drakentanden, prikkeldraad, antitankgreppels en meer dan 1.000 betonnen bunkers.
https://www.hln.be/buiten(...)he-invasie~a50ae8e6/
Heldendaden?quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu zijn de rollen eens een keer omgedraaid. Dit keer is het Zelensky die een D66'er eert voor zijn heldendaden.
[..]
Je krijgt niet zomaar een presidentiele onderscheiding van Oekraïne. Dat is iets anders dan een lintje in NL.quote:
Spreek eens een Oekraïner aan en vraag diegene naar zijn of haar mening over de landen en regeringsleiders die het land steunen.quote:
Klopt helemaalquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
Vanaf 9:14
Aiding Ukrain, giving the money to Ukrain, is the cheapest possible for the US to enhance its security.
The fighting is being done by the ukrainians, they are the people being killed,
the US and Europe are supplying them weapons and in doing so we are pushing back against Putin.
Vanwaar dequote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
Aiding Ukrain, giving the money to Ukrain, is the cheapest possible for the US to enhance its security.
the US and Europe are supplying them weapons and in doing so we are pushing back against Putin.
De Oekraïners worden gebruikt voor de hobbies van de VS. En dat wordt als iets goeds gezien..quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
Nee, Oekraïne wordt gebruikt voor de hobbies van Rusland.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De Oekraïners worden gebruikt voor de hobbies van de VS. En dat wordt als iets goeds gezien..
Vind het maar creepy eigenlijk die mentaliteit.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De Oekraïners worden gebruikt voor de hobbies van de VS. En dat wordt als iets goeds gezien..
Nee, stel je voor dat die wakker worden en besluiten een einde aan de oorlog te maken..quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vind het maar creepy eigenlijk die mentaliteit.
Hopelijk komen de oekrainers zelf nooit tot dit besef.
Het is tevens in hun eigen belang. Oekraïne is, zoals je misschien al wel weet(?), 2 jaar geleden binnengevallen door hun genocidale buurman, dus een zwakke buurman is ook in het belang van Oekraïne.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Tja, Rusland is Oekraïne aan het afslachten en de reactie is vervolgens: "Jamaar Murica Bad"...quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is tevens in hun eigen belang. Oekraïne is zoals je misschien wel weet 2 jaar geleden binnengevallen door hun genocidale buurman, dus een zwakke buurman is ook in het belang van Oekraïne.
Ze gebruiken het zelfs als argument om wapens te krijgen. Dus ik denk dat dat q meevalt.quote:Op donderdag 15 februari 2024 19:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vind het maar creepy eigenlijk die mentaliteit.
Hopelijk komen de oekrainers zelf nooit tot dit besef.
2900 eurootjes retour binnenkortquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:36 schreef Wantie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)erland-opnieuw-lager
Slecht nieuws voor Poetin, gasverbruik in Nederland daalt nog steeds.
Dit jaar voor het eerst weer aan het gas, maar de pellet kachel is inmiddels binnen en strakjes aangeslotenquote:Op donderdag 15 februari 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
2900 eurootjes retour binnenkortMaar wie zich hebben laten vastlullen eind vorig jaar in een vast contract zijn wel aardig genaaid.. Ik ga nu 311 per maand betalen, maar is nog immer teveel. Maar prima voor komend jaar weer.
Heb houtkachel maar die is niet eens aan geweestquote:Op donderdag 15 februari 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst weer aan het gas, maar de pellet kachel is inmiddels binnen en strakjes aangesloten
Volgens mij met de prijzen van goede pellets zit je niet eens meer goedkoper dan met de gasprijzen nu trouwens. Maar het geeft wel een fijnere warmte vindt ik persoonlijk hout stoken.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst weer aan het gas, maar de pellet kachel is inmiddels binnen en strakjes aangesloten
we offeren graag een generatie van een potentieel lid van de navo/eu opquote:
Dat is idd schandalig.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we offeren graag een generatie van een potentieel lid van de navo/eu op
het gaat immers vooral om de grondstoffen en politiek, niet om mensenlevens
Meen je dit nou echt? Ze zijn 2 jaar aan het vechten voor iets wat paar dagen had moeten duren. En jij denkt dat rusland niet verzwakt is? Hoe? Er zijn zo bizar veel voorbeelden te vinden van verliezen van de russen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef Candymannetje het volgende:
Als ik de berichten een beetje volg lukt dat Rusland verzwakken ook niet erg.
Klopt Rusland produceert 40+ tanks per maand.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is idd schandalig.
Ik snap ook niet dat mensen daar tevreden mee kunnen zijn.
Het is toch ondertussen wel duidelijk dat ze Rusland niet weg krijgen.
En toch maar mensen de kogelregen in blijven sturen.
Wij doen dat niet, het is Oekraïne die zich probeert te verdedigen tegen Rusland.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
we offeren graag een generatie van een potentieel lid van de navo/eu op
het gaat immers vooral om de grondstoffen en politiek, niet om mensenlevens
Het is dus niet schandalig dat Rusland bezig is delen van Oekraïne te veroveren, maar wel schandalig dat Oekraïne probeert zich daartegen te verdedigen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is idd schandalig.
Met pellets stoken is momenteel ongeveer de helft goedkoper dan gas.quote:Op donderdag 15 februari 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Volgens mij met de prijzen van goede pellets zit je niet eens meer goedkoper dan met de gasprijzen nu trouwens. Maar het geeft wel een fijnere warmte vindt ik persoonlijk hout stoken.
het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is dus niet schandalig dat Rusland bezig is delen van Oekraïne te veroveren, maar wel schandalig dat Oekraïne probeert zich daartegen te verdedigen.
Het blijft bijzonder.
je bedoelt dat het regime in oekraine een hele generatie aan mannen (gemiddelde leeftijd in het leger is nu zo'n 40+ daar) opoffert in een nu complete patstellingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij doen dat niet, het is Oekraïne die zich probeert te verdedigen tegen Rusland.
Patstelling ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bedoelt dat het regime in oekraine een hele generatie aan mannen (gemiddelde leeftijd in het leger is nu zo'n 40+ daar) opoffert in een nu complete patstelling
maar vooral doen alsof rusland kan verliezen
alleen burgers/kanonnenvoer van beide landen kunnen (hun leven) verliezen
en 'wij' wat toegang tot mooie grondstoffen en zulks, niet onbelangrijk
gr
Dus Oekraine en NATO zijn aan het winnen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 05:38 schreef theguyver het volgende:
Klopt Rusland produceert 40+ tanks per maand.
En raakt het zelfde aantal in 3 dagen kwijt.
Alle professionele troepen was men in de eerste maand al gehalveerd.
Ik denk ook niet dat veel mensen hier daar tevreden mee zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is idd schandalig.
NATO doet niet meer dat is punt 1.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus Oekraine en NATO zijn aan het winnen ?
We lezen het elke dag idd
De geruchten lijken te kloppen dat hij het 3e bataljon naar Avdiivka stuurt ter versterking. Dat zijn de Azov'ers die eigenlijk meer Zalushny steunden. Zij worden naar daar gestuurd "to be eliminated". Elensky is bang dat ze zich mss ooit tegen hem zouden keren.quote:Zelenski: "We doen wat we kunnen om te helpen in Avdiivka"
...blabla...
De Oekraïense krijgsmacht heeft militairen teruggetrokken uit delen van Avdiivka "naar gunstigere posities", meldde het Oekraïense leger eerder op de dag. Er zijn ook versterkingen naar het gebied gestuurd.
https://www.msn.com/nl-be(...)741d82f358eab7&ei=65
quote:Ukraine's 3rd Assault Brigade confirms redeployment to Avdiivka, says situation 'extremely critical'
https://kyivindependent.c(...)-extremely-critical/
quote:Ukraine's 3rd Separate Assault Brigade is recruiting new personnel after recovering from fighting in Bakhmut
For reference: The 3rd Separate Assault Brigade is a volunteer unit created by Azov Battalion veterans on 24 February 2022 as a territorial defence unit.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/12/10/7432453/[
Het een wordt hier nooit benoemd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het een sluit het ander niet uit
dat je dat niet ziet is pas bijzonder
Ja en dan ?quote:
Je kan al je tegenstanders uitschakelen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:55 schreef theguyver het volgende:
NATO doet niet meer dat is punt 1.
Winnen doe je pas als je gebied in neemt.
Nee van Oekraine moeten we idd niet veel meer verwachten. Die zitten nu volledig in het defensief. Winnen wordt nu vertaald in niet nog meer verliezen.quote:En momenteel zie je dat niet of amper.
wat wordt hier nooit benoemd?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het een wordt hier nooit benoemd.
En dat is opmerkelijk. Waarom het ander luidkeels vertolken en het een verzwijgen.
Om mijn part doet de VS het omdat Biden het bed met Zelensky deelt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Patstelling ?
Het is geen patstelling omdat Oekraine nu in de defensie gaat hé. Ze hebben trouwens geen andere keuze.
En Rusland heeft tijd. Zij voeren oorlog op een andere manier dan de VS. Daarom wordt er ook mee gelachen (haha in 3 dagen blabla). Ze putten de vijand rustig uit en verovering van gebied volgt daarna gewoon sowieso. Belangrijk is demilitarisering, dus hoe meer soldaten Oekraine er tegen gooit hoe beter. Laat ze maar komen.
Dat hebben de VS Oekraine nu ook beseft en gaan ze in het defensief. En dat met steeds nijpender tekort aan munitie, luchtafweer enz, dat zelfs het westen niet eens meer kan leveren.
En voor de rest gaat het idd totaal niet over Oekraine soevereiniteit, democratie blabla.
Voor de VS telt alleen Rusland (proberen) verzwakken en uit te sluiten als hegemonie concurrent. Maar blijkbaar isoleren ze zich globaal meer dan dat ze Rusland probeerden te isoleren. Kijk maar naar het Midden Oosten. En Europa investeert in de oorlog omdat zij idd op de lange termijn toegang willen tot de vele grondstoffen in Oekraine, oa lithium om in de nabije toekomst de overgang te kunnen realiseren naar nieuwe "cleane" energie.
Naja als je tekst tussen aanhalingstekens zet dan suggereer je dat het een quote van iemand is toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en dan ?
Mogen we nog "denken" ?
Heb die opmerking hier recent nog gekregen.
Het is hier niet dat speciaal ander forum waar je voor elke gedachte een aanvaardbaar krantenartikel moet kunnen voorleggen.
Als jij de goedkope pellets gaat gebruiken wel, weinig energetische waarde en veel koolstof over. Met echte goeie pellets met het installeren van de kachel doe je er ik denk 3/4 jaar over het voordeel eruit te halen? Plus je kan eigenlijk niet je hele huis ermee verwarmen net als mijn houtkachel. Dus als die al aanstaat en ik ga achter de computer zitten dan doe ik ff de electrische kachel aan.. Dat is dus wanneer ik hout stook, maar eigenlijk te veel moeite inmiddels weer gezien de prijzen van gas en hout.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met pellets stoken is momenteel ongeveer de helft goedkoper dan gas.
Als de leveringen stoppen stoppen de gevechten niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je kan al je tegenstanders uitschakelen?
En NATO is hoofdleverancier, of eerder "was".
Als de leveringen stoppen, stoppen de gevechten.
En de VS levert info en regelt de strategieën. Tijdje terug was er toch een US 3-sterren generaal naar daar gezet ? Dat is niet om de latrines te poetsen DENK IK
[..]
Nee van Oekraine moeten we idd niet veel meer verwachten. Die zitten nu volledig in het defensief. Winnen wordt nu vertaald in niet nog meer verliezen.
Als ik quotes van iemand plaats, plaats ik echt een quote mét bronnen, en neen geen russische propaganda.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Naja als je tekst tussen aanhalingstekens zet dan suggereer je dat het een quote van iemand is toch?
Dan vind ik het wel een belangrijke toevoeging
Lijkt me niet echt een reden om gelijk weer boos te gaan lopen doen
Ik vind dat niet echt mierenneuken hoor en je klinkt idd wat boos zonder redenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:17 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als ik quotes van iemand plaats, plaats ik echt een quote mét bronnen, en neen geen russische propaganda.
Maar ok, het is dus mierenneuken.
En boos ? Het is vrijdag ... try me
waarvoor dankquote:
lever ik voldoendequote:en ik heb je niet om een bron gevraagd
Wist je ook alquote:
Zal best, boeit me niet zo heel veel tbhquote:[..]
lever ik voldoende
goh zou ik kunnen spiegelen aan Israel / Gaza.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:16 schreef theguyver het volgende:
Rusland moet een miljoen man over heel Oekraïne plaatsen aangezien in bezet gebied enorm veel verzet word gepleegd.
Militair worden ze idd tijdelijk verzwakt, maar de tegenstander nog meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 00:45 schreef Candymannetje het volgende:
Ga je gang..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
goh zou ik kunnen spiegelen aan Israel / Gaza.
maar dat is voor een ander topic
Nu al aan het blowen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De geruchten lijken te kloppen dat hij het 3e bataljon naar Avdiivka stuurt ter versterking. Dat zijn de Azov'ers die eigenlijk meer Zalushny steunden. Zij worden naar daar gestuurd "to be eliminated". Elensky is bang dat ze zich mss ooit tegen hem zouden keren.
[..]
[..]
quote:“Trump wil Rusland en Oekraïne aan onderhandelingstafel krijgen door ze te chanteren”
als Oekraïne weigert deel te nemen aan de vredesgesprekken, zal Washington ermee dreigen om de militaire steun aan het land stop te zetten. In het geval dat Rusland niet wil meewerken, zal Trump de hulp aan Oekraïne net opschalen.
https://www.hln.be/buiten(...)-chanteren~add260ea/
Nou, als je toch een brug wilt leggen tussen Oekraïne Gaza, dan is het de schuld van Hamas dat er zoveel slachtoffers vallen in Gaza. Hadden ze zich maar meteen moeten overgeven toen Israël het gebied in trok.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
goh zou ik kunnen spiegelen aan Israel / Gaza.
maar dat is voor een ander topic
Wat een heerlijke klootzak is het ook..quote:
Goedkoop is natuurlijk duurkoop.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als jij de goedkope pellets gaat gebruiken wel, weinig energetische waarde en veel koolstof over. Met echte goeie pellets met het installeren van de kachel doe je er ik denk 3/4 jaar over het voordeel eruit te halen? Plus je kan eigenlijk niet je hele huis ermee verwarmen net als mijn houtkachel. Dus als die al aanstaat en ik ga achter de computer zitten dan doe ik ff de electrische kachel aan.. Dat is dus wanneer ik hout stook, maar eigenlijk te veel moeite inmiddels weer gezien de prijzen van gas en hout.
Ik heb toch ook niet gezegd dat alles volgens het Russische plan gaat of dat ze geen verliezen lijden?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 01:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Ze zijn 2 jaar aan het vechten voor iets wat paar dagen had moeten duren. En jij denkt dat rusland niet verzwakt is? Hoe? Er zijn zo bizar veel voorbeelden te vinden van verliezen van de russen.
Neem alleen al even de zwarte zee floot. Op hoeveel grote marine schepen zinken zitten we inmiddels. 5?
En het regime in Rusland doet hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bedoelt dat het regime in oekraine een hele generatie aan mannen (gemiddelde leeftijd in het leger is nu zo'n 40+ daar) opoffert in een nu complete patstelling
Hoezo verliezen wij die toegang? Ik vind dat een rare stelling.quote:maar vooral doen alsof rusland kan verliezen
alleen burgers/kanonnenvoer van beide landen kunnen (hun leven) verliezen
en 'wij' wat toegang tot mooie grondstoffen en zulks, niet onbelangrijk
gr
En ik zeg niet dat jij het zegt. Maar een oorlog voeren verzwakt je. Zelfs al zou het allemaal goed gaan zoals je blijkbaar denkt. Dan raak je verzwakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat alles volgens het Russische plan gaat of dat ze geen verliezen lijden?
Maar ik zie niet dat ze verzwakt zijn en ik zie ook geen tekenen dat het gaat gebeuren.
De economie draait ondanks alles goed.
Ze hebben nu een leger met ervaring, werken samen met andere landen en het defensiebudget is flink opgeschroefd dus er komen waarschijnlijk weer nieuwe spullen.
Een leger met ervaring in dood gaan ja. Van het invasie leger van 2 jaar geleden is weinig meer over.. Zijn voornamelijk nieuwe rekruten die aan het vechten zijn. Geweldige ervaring zegquote:Ze hebben nu een leger met ervaring, werken samen met andere landen en het defensiebudget is flink opgeschroefd dus er komen waarschijnlijk weer nieuwe spullen.
Er zijn al meerdere protesten/demonstraties geweest tegen een nieuwe mobilisatiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:19 schreef sp3c het volgende:
Ik zie ook verder geen grote (of kleine) demonstraties tegen de oorlog in bv Kiev of Lviv
Op welke manier raken ze verzwakt dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En ik zeg niet dat jij het zegt. Maar een oorlog voeren verzwakt je. Zelfs al zou het allemaal goed gaan zoals je blijkbaar denkt. Dan raak je verzwakt.
Nogmaals de vraag. Hoe kan het dat je dit niet ziet? Waarom reageer je niet op het voorbeeld van de zwarte zee floot? Dat is toch een prima voorbeeld van een zwaar verzwakte marine? Of hoe zou je noemen hoe het met de marine van de russen gaat op het moment?
"De economie draait ondanks alles goed."
Ja gaat geweldig met de economie.. Ze hoeven alleen maar hun goud voorraden te gebruiken. Zo geweldig gaat hetMaar oke prima. Geef ik je die. De economie gaat best oke voor een land wat het zo aan het verpesten is. Blijft de rest van de punten staan
[..]
Een leger met ervaring in dood gaan ja. Van het invasie leger van 2 jaar geleden is weinig meer over.. Zijn voornamelijk nieuwe rekruten die aan het vechten zijn. Geweldige ervaring zeg
Edit: het defensiebudget is flink opgeschroefd dus er komen waarschijnlijk weer nieuwe spullen.
Was dit stukje nog vergeten. Maar ja ze zullen we moeten. Aangezien ze met de huidige situatie er dus niet doorheen komen al 2 jaar lang. Plus er infaltie is. Dus zelfs al zou je je productie gelijk willen houden zal je al moeten verhogen om de inflatie tegen te gaan.
Van de rest is er weinig te merken van de geweldige industrie. Handje vol t90s die ze hebben. Om nog maar niet te beginnen over de museum stukken die nu soms voorbij komen
Oke laat maar. Als jij paar honderd duizend doden geen verzwakking noemt. Of het nou door een oorlog of een virus is of door wat dan ook. Dan heeft het weinig zin om door te praten. Want dan is je definitie van verzwakken gewoon totaal iets anders dan de daadwerkelijke definitie is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op welke manier raken ze verzwakt dan?
Omdat er een paar honderduizend an zijn dood gegaan?
Dat is door corona ook gebeurt en dat heeft ze ook niet verzwakt.
Als ze hun goudvoorraad gebruiken, waarom is die dan vorig jaar groter geworden?
Ja ze zijn boten kwijt geraakt (knappe actie van Oekraïne) maar die worden toch gewoon vervangen?
En de daadwerkelijke definitie is jouw definitie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke laat maar. Als jij paar honderd duizend doden geen verzwakking noemt. Of het nou door een oorlog of een virus is of door wat dan ook. Dan heeft het weinig zin om door te praten. Want dan is je definitie van verzwakken gewoon totaal iets anders dan de daadwerkelijke definitie is.
En nee die schepen worden niet gewoon vervangen. Rusland heeft de afgelopen jaren al meerdere marine schepen die gebouwd zouden worden/ al aan gebouwd weden geannuleerd.
Voor de boten die ze nog aan het bouwen zijn moeten ze al naar china omdat ze zelf de motoren niet meer kunnen maken. Het geld wat er is gaat vooral naar het leger. Dus nee die boten worden niet gewoon vervangen. Heb je überhaupt enig idee hoe lang zo een ship bouwen duurt? Dat doe je niet even.
Volgens jou definitie is Oekraïne aan het winnen, dat verloren leger materiaal en mensenlevens wordt gewoon vervangen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En de daadwerkelijke definitie is jouw definitie?
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En de daadwerkelijke definitie is jouw definitie?
Hou hier eens mee op, echt verschrikkelijk irritant. Je kan je punt prima maken zonder "ja maar dat andere forum/kant/kruimelkoek" als argument te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en dan ?
Mogen we nog "denken" ?
Heb die opmerking hier recent nog gekregen.
Het is hier niet dat speciaal ander forum waar je voor elke gedachte een aanvaardbaar krantenartikel moet kunnen voorleggen.
Putin is willing to talk to anyone with an open mind.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:08 schreef UncleScorp het volgende:
“Trump wil Rusland en Oekraïne aan onderhandelingstafel krijgen door ze te chanteren”
als Oekraïne weigert deel te nemen aan de vredesgesprekken, zal Washington ermee dreigen om de militaire steun aan het land stop te zetten. In het geval dat Rusland niet wil meewerken, zal Trump de hulp aan Oekraïne net opschalen.
okquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hou hier eens mee op, echt verschrikkelijk irritant.
Zijn ze ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok
Vind ik ook van die flauwe opmerkingen jegens mij.
En dit dus ook..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Putin is willing to talk to anyone with an open mind.
Elensky is willing to talk anyone with an open wallet
Wie?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pro Poetinquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik negeer hier al 90 % van de "bezoekers" ...quote:
Jij vindt dat flauwquote:En dit dus ook..
Wat verwacht je zelf qua antwoord op zo'n bijdrage dan? Je weet dat er hier best wel wat gemod wordt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik negeer hier al 90 % van de "bezoekers" ...
Zal ik ze allemaal gaan negeren anders ?
[..]
Jij vindt dat flauw
Ik vind dat grappig.
Ik post het netjes in BNW
Alsof mijn bijdrage eruit springt tussen de vele debiele posts die hier gedumpt worden als reactie op gelijk welke BNW-post, en waar blijkbaar ook niet op gemod wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat verwacht je zelf qua antwoord op zo'n bijdrage dan? Je weet dat er hier best wel wat gemod wordt.
Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat een heerlijke klootzak is het ook..
Althans.. als dat inderdaad zijn plan is.
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.
Of tot de laatste Rus in Oekraïnequote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.
Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.
Groot?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere protesten/demonstraties geweest tegen een nieuwe mobilisatie
Klagen over wat dan ook, waar op Fok! dan ook haalt sowieso niks uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.
Meeste topics in NWS gaan ergens anders overquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.
Volgens mij heb ik je dit al 5 keer verteld de afgelopen weekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dit al 5 keer verteld de afgelopen weekBehalve de miljoenen die gevlucht zijn en nog een paar miljoen die gedwongen moeten worden in dienst te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:57 schreef sp3c het volgende:
Dienstplicht is aan beide kanten een beetje een gedoetje
Ja mensen willen over het algemeen niet zo heel graag vechten maar als puntje bij paaltje komt doet het overgrote het deel het welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve de miljoenen die gevlucht zijn en nog een paar miljoen die gedwongen moeten worden in dienst te gaan.
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]![]()
Een mooie uitdrukking om te zeggen dat mensen naar de meatgrinder worden geschopt.
Ja vechten of een kogel door je hoofd als je niet meewerkt dan doet het overgrote deel het welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja mensen willen over het algemeen niet zo heel graag vechten maar als puntje bij paaltje komt doet het overgrote het deel het wel
Ik geloof dat het de keuze is van de verdediger om verzet te plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Russische doctrine voor eh, vervelende mobiks.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja vechten of een kogel door je hoofd als je niet meewerkt dan doet het overgrote deel het wel
Nee, niet groot.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Groot?
Ik kom alleen dit soort dingen tegen
https://www.euronews.com/(...)al-mobilisation-bill
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:08 schreef theguyver het volgende:
Maar je kan ook zeggen tot de laatste Rus.
quote:Amerikaanse denktank: ‘Rusland legt basis voor mogelijke operatie in Moldavië’
Oorlogsdeskundigen hebben al meermaals gewaarschuwd dat het volgende slachtoffer van Rusland wel eens Moldavië zou kunnen zijn. In een nieuw rapport herhaalt The Institute for the Study of War (ISW) dat die dreiging reëel is. Sterker nog: volgens de gerenommeerde Amerikaanse denktank is Rusland op dit moment ‘voorwaarden aan het stellen om een invasie van het Oost-Europese land te rechtvaardigen’.
De manier waarop de Russen over Moldavië spreken, doet erg denken aan hun houding tegenover Oekraïne vlak voor het begin van de oorlog, oordeelt het ISW. Volgens de denktank legt Moskou de basis voor een escalatie in het Oost-Europese land, dat in juni 2022 de status van kandidaat-lidstaat van de Europese Unie kreeg.
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergei Lavrov maakte woensdag in een toespraak voor de Doema, het Russische Lagerhuis, enkele opmerkingen over Moldavië en het conflict met Transnistrië. Die dwergstaat aan de grens met Oekraïne wordt internationaal erkend als deel van Moldavië, maar wordt gecontroleerd door Russische separatisten.
Lavrov beweerde onder meer dat de Verenigde Staten en de Europese Unie de Moldavische regering zouden beïnvloeden. De minister zei ook dat er ongeveer 200.000 Russische burgers in Transnistrië wonen en dat Moskou 'bezorgd is over hun lot en niet zal toestaan dat ze het slachtoffer van een Westers avontuur worden'.
Maar volgens het ISW gebruikt het Kremlin 'de bescherming van Russische burgers in het buitenland' als excuus om de bezetting van Transnistrië én de invasie van Oekraïne te rechtvaardigen. ,,De timing van een mogelijke Russische operatie in Moldavië is onduidelijk, maar het Kremlin stelt wel de informatieve voorwaarden om er zo snel mogelijk werk van te maken”, klinkt het.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-moldavie~a429a7002/
Ik geloof dat het de keuze is van de verdediger om verzet te plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Op naar NWS.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.
Hoorde gister op tv talkshow een belgische ex-generaal (die vond dat navo Rusland moet gaan uitdagen aan haar grenzenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.
Rusland heeft/had elk jaar een optocht voor de soldaten die gesneuveld waren voor hun land.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.
Mag het niet hopenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik h
[..]
Hoorde gister op tv talkshow een belgische ex-generaal (die vond dat navo Rusland moet gaan uitdagen aan haar grenzen) dat Rusland 1,5 miljoen soldaten heeft en navo 3 miljoen?
Klopt dit?
Ik geloof het alvast.quote:
Ze zijn thuis nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:26 schreef theguyver het volgende:
Rusland kan ten allertijden naar huis.
Ik ben nog even een leuk plaatje van de Moldavische vlag aan het zoeken voor mijn UI als het zover is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geloof het alvast.
Amerikanen kennen alles van oorlogen voorbereiden, uitlokken enz
Dus ze zullen het zeker herkennen bij een ander
Snap dat jij daarom kunt lachenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]![]()
Een mooie uitdrukking om te zeggen dat mensen naar de meatgrinder worden geschopt.
Oekraine heeft 43 miljoen inwoners dus doorgaan tot de laatste Oekrainer zie ik ook niet heel snel gebeurenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
probleem is dat 1 van die standpunten het terughalen van de Krim en de opstandige deelrepublieken wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:26 schreef theguyver het volgende:
Ten tweede, hij is een van de weinige politici die tot nu redelijk op weg was om zijn standpunten waar te maken..
Je rekent al de gevluchte en dode oeks ook mee. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oekraine heeft 43 miljoen inwoners dus doorgaan tot de laatste Oekrainer zie ik ook niet heel snel gebeuren
als iedereen dezelfde reactie geeft dan is het misschien niet de hele wereld die gek isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Leuk een mod die net als Wantie praat.
Ocharme is hij gestorven aan ziekte in de gevangenis?quote:
Ik zat er al op te wachten tot dit figuur er aan zijn haren bijgesleept zou worden in dit toppa.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ocharme is hij gestorven aan ziekte in de gevangenis?
RIP Gonzalo Lira
Ook politieke gevangenen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:13 schreef sp3c het volgende:
niet dat Rutte daar actieve herinneringen aan heeft maar ook in Nederland gaat er wel eens iemand dood in het gevang
Jamaar Gonzalo's dood is tekenend voor de ongekende bruutheid van het oekraiens regimequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten tot dit figuur er aan zijn haren bijgesleept zou worden in dit toppa.![]()
![]()
hebben we eigenlijk nog politieke gevangenen vraag ik me dan af?quote:
We hadden Volkert, maar die is inmiddels vrij.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk nog politieke gevangenen vraag ik me dan af?
The lunatics are taking over the asylumquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iedereen dezelfde reactie geeft dan is het misschien niet de hele wereld die gek is
dat was een moordenaar, geen politieke gevangenequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We hadden Volkert, maar die is inmiddels vrij.
quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
The lunatics are taking over the asylum
was dat ook in Nederland?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Praljak proost erop
Jazeker, die dronk een glas met een of ander gif op tijdens de zittingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
was dat ook in Nederland?
zocht eigenlijk een grappige foto van Slobo maar ik kwam steeds deze gozer tegen om de een of andere reden ... weet niet meer wat het ook weer was
Daar was toen een hoop om te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het toont in elk geval aan dat de beveiliging daar in Den Haag niet al te goed is/was.
Nou ja, dit was Navalny gisteren:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:24 schreef sp3c het volgende:
toont wel de bruutheid van het wrede regime hier aan
#Rutteout
ging me meer om de tekst an sichquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou ja, dit was Navalny gisteren:
[ twitter ]
Zo vreemd is het niet dat bijna iedere Nederlandse politicus met de vinger naar het Russische regime durft te wijzen.
Desondanks is het Poetin regime open minded en betrouwbaar genoeg om onderhandelingen mee te starten. Poetin wil dit allemaal ook niet en heeft het beste met Oekraïne voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ging me meer om de tekst an sich
de man is natuurlijk gewoon geliquideerd, verbaasd me dat het zo lang heeft geduurt nog
ik snap geen reet van deze reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Desondanks is het Poetin regime open minded en betrouwbaar genoeg om onderhandelingen mee te starten. Poetin wil dit allemaal ook niet en heeft het beste met Oekraïne voor.
Of zoiets...
Anyway, ik begrijp niet dat er mensen zijn die verwachten dat met Rusland te onderhandelen valt.
Iedereen lijkt te accepteren dat het voor Rusland niet uitmaakt hoeveel er nog sneuvelen en hoeveel deze oorlog ze gaat kosten of hoe lang het nog duurt.
Als dat zo is, waarom zou Rusland dan ook maar 1 concessie doen tijdens onderhandelingen.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat 1 van die standpunten het terughalen van de Krim en de opstandige deelrepublieken was
resultaat: invasie
tijdens zijn verkiezingscampagne?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Wanneer gebeurde dat?
Corona doodt vooral oudere en ziekere mensen. Die zijn toch al niet nuttig in te zetten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op welke manier raken ze verzwakt dan?
Omdat er een paar honderduizend man zijn dood gegaan?
Dat is door corona ook gebeurt en dat heeft ze ook niet verzwakt.
Jamaar Murica...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geloof het alvast.
Amerikanen kennen alles van oorlogen voorbereiden, uitlokken enz
Dus ze zullen het zeker herkennen bij een ander
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Corona doodt vooral oudere en ziekere mensen. Die zijn toch al niet nuttig in te zetten.
Een oorlog doodt juist de meest productieve mensen van een samenleving.
Stukje een met Rusland onderhandelen staat gelijk aan zelfmoord.quote:
De meeste die dat hebben geprobeerd vallen uit een raam/vliegtuig of krijgen plots een hartstilstand na een wandeling.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef theguyver het volgende:
De gene die hebben geprobeerd te onderhandelen over een conflict met Rusland, kunnen dit allemaal wel bevestigen.
nou je zegt dat hij wat zijn standpunten flinke stappen aan het zetten was toch?quote:
Welke flinke stappen zijn er voor 2022 gezet met betrekking tot het terug krijgen van De Krim en het eindigen van het conflict in Donbass?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je zegt dat hij wat zijn standpunten flinke stappen aan het zetten was toch?
zijn belangrijkste twee standpunten waren het beeindigen van de oorlog in Donbass en het bestrijden van corruptie, op die verkiezingsbeloften is hij president geworden
beiden zijn niet direct in het voordeel van Rusland en op beide punten zette hij flinke stappen
combineer dat met zijn Krim = Oekraiens standpunt en je kunt wachten op de Russen
helaas
keihard knokkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke flinke stappen zijn er voor 2022 gezet met betrekking tot het terug krijgen van De Krim en het eindigen van het conflict in Donbass?
Is er al bewijs dat Rusland het gedaan heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Er zijn al oproepen vanuit de politiek om de ambassadeur op het matje te roepen en/of uit te zetten.
Dat kan in Rusland alleen van het regime komen en de kans dat zoiets gebeurd is net zo groot als dat ze schuld gaan erkennen voor MH17 of de massamoorden van burgers in al die Oekraïense steden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Is er al bewijs dat Rusland het gedaan heeft?
bedankt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
zou het een dingetje zijn om in je reacties gewoon te proberen te uiten hoe je er zelf over denkt ipv steeds de boel voor de rest in te moeten vullen zonder reden?
is namelijk supervermoeiend en ik snap die constante noodzaak sowieso niet helemaal
niemand ter wereld (behalve mogelijk Poetin zelf) ziet Poetin als slachtoffer van wat dan ook, dat zegt ook helemaal niemand
is een ja of nee vraagquote:
Maar de vraag was niet aan mij gericht? Ik bedankte voor het aankaarten van het onnodig invullen van andermans reacties.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
is een ja of nee vraag
met jouw usernaam had ik hier meer van verwacht
Dat impliceert de video dus welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
zou het een dingetje zijn om in je reacties gewoon te proberen te uiten hoe je er zelf over denkt ipv steeds de boel voor de rest in te moeten vullen zonder reden?
is namelijk supervermoeiend en ik snap die constante noodzaak sowieso niet helemaal
niemand ter wereld (behalve mogelijk Poetin zelf) ziet Poetin als slachtoffer van wat dan ook, dat zegt ook helemaal niemand
suggereert alleen dat er plannen zijn geweest om Poetin om te leggenquote:
Die plannen zijn er voor iedereen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
suggereert alleen dat er plannen zijn geweest om Poetin om te leggen
dat verbaasd me op zichzelf helemaal niets
voor mij nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:31 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die plannen zijn er voor iedereen.
nee, iedereen is fan van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
jawel, je beseft het alleen nog niet
Hij is niet het slachtoffer geweest van een moordcomplot tegen hem?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
hij zal wel van meer dingen slachtoffer zijn, mogelijk heeft zijn vriendinnetje hem zelfs wel eens gedumpt zonder redenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is niet het slachtoffer geweest van een moordcomplot tegen hem?
De video suggereert volgens mij van wel, en dan is het terecht dat Navalny jarenlang opgesloten heeft gezeten.
Nou, er is best veel langsgekomen anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zal wel van meer dingen slachtoffer zijn, mogelijk heeft zijn vriendinnetje hem zelfs wel eens gedumpt zonder reden
maakt hem volgens niemand ter wereld slachtoffer van alles ter wereld
WEET IK!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat denk je......
Geintje natuurlijk hè
ja het is best een lange reeks zoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, er is best veel langsgekomen anders.
PSV 2-0 kansenverhouding van iets van 38 tot 2quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef sp3c het volgende:
zoetermeer wint met 4-2 van Breda jongons
3 punten maar wel heel matig ... wel prima beelden, prima commentaar en Breda heeft een hele goede keepert
quote:
Ahum...🤔quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welja, deze kandidaat had vooral een uitgesproken mening. En dat dan over zaken die rechtstreeks tegen Putin in gingen.
Banden met het buitenland zijn niet aangetoond, zelfs door het kremlin zelf niet. Pure politieke afrekening
Joh!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ging me meer om de tekst an sich
de man is natuurlijk gewoon geliquideerd, verbaasd me dat het zo lang heeft geduurt nog
denk ik wel iigquote:
het was natuurlijk vooral heel erg domquote:De huidige 2 president kandidaten die tegen de oorlog waren mochten gewoon niet mee doen ondanks dat men aan alle eisen had voldaan.
Deze man was nog wat populairder en is gewoon uit de weg geruimd.
Moet wel zeggen dat hij de ballen had om terug te komen ondanks dat hij wist dat het zijn kop zou kosten.
quote:Oekraïense militairen trekken zich terug uit de Oost-Oekraïense stad Avdiivka, meldt de nieuwe legerleider Oleksandr Syrskyi in een bericht op Facebook.
"Om omsingeling te voorkomen en het leven van militairen te sparen, heb ik besloten onze eenheden terug te trekken uit de stad", schrijft Syrskyi in de nacht van vrijdag op zaterdag.
Syrskyi zegt dat de strijdkrachten verdergaan met het verdedigen van het Oekraïense grondgebied en later naar de stad zullen terugkeren. "Onze soldaten deden al het mogelijke om de beste Russische militaire eenheden te vernietigen."
https://www.nu.nl/spannin(...)airen-te-sparen.html
Klopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 12:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
En toch is Rusland niet uit op het innemen van Oekraïne...
Daarom probeert Rusland nog steeds grondgebied in te nemen, wat ze gemiddeld 500 man per dag kost..quote:
Hoe kom jij aan die cijfers?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom probeert Rusland nog steeds grondgebied in te nemen, wat ze gemiddeld 500 man per dag kost..
Het is een bijzonder schouwspel.
quote:
Ja, zware tijden voor David.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[x]https://twitter.com/DavidSacks/status/1758976951744897179[/x]
quote:Op zondag 18 februari 2024 11:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, zware tijden voor David.
Het lukt maar niet om de steun voor Oekraïne te breken.
quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die cijfers?
Dat de sancties er al 2 jaar lang niet in slagen om Rusland enigzins te weerhouden hun SMO te volbrengen, begint ondertussen wel pijnlijk duidelijk te worden.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[x]https://twitter.com/RnaudBertrand/status/1759110741729370515[/x]
Het feit dat steeds zo luidkeels wordt geroepen dat de sancties niets uithalen geeft al aan dat de sancties Rusland toch treffen.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat de sancties er al 2 jaar lang niet in slagen om Rusland enigzins te weerhouden hun SMO te volbrengen, begint ondertussen wel pijnlijk duidelijk te worden.
EU confesses ‘our prosperity was based on China & Russia’: cheap energy, low-paid labor, big marketquote:Op zondag 18 februari 2024 16:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat de sancties er al 2 jaar lang niet in slagen om Rusland enigzins te weerhouden hun SMO te volbrengen, begint ondertussen wel pijnlijk duidelijk te worden.
We zijn inmiddels 2024 en de gevolgen zijn niet te overzien. Lege winkels, lege winkelstraten, horeca dicht, werkloosheid naar recordhoogte, massale emigratie naar Rusland....quote:Op zondag 18 februari 2024 17:59 schreef ems. het volgende:
Een artikel van eind 2022. Ondertussen is de "crisis" alweer opgelost. Behalve gas kwam er verder toch niets relevants uit Rusland.
Als een tank gefilmd word en volledig afbrand en word gefilmd..quote:Op zaterdag 17 februari 2024 15:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die cijfers?
Jawel, dashboard cam filmpjes.quote:Op zondag 18 februari 2024 17:59 schreef ems. het volgende:
Een artikel van eind 2022. Ondertussen is de "crisis" alweer opgelost. Behalve gas kwam er verder toch niets relevants uit Rusland.
Je vergeet Russian hardbass.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel, dashboard cam filmpjes.
Oh en porno!
quote:Op zondag 18 februari 2024 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jawel, dashboard cam filmpjes.
Oh en porno!
Anna Kournikovaquote:
Dat waren nog eens tijden...quote:
Ik ben geen fan van blanke vrouwen over het algemeen, maar dat was wel een hottie.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden...
Anna Kournikova is de naam van een computerworm die verscheen op 11 februari 2001. Het zorgde voor talloze overbelaste mailservers en systeemstoringen
Jammer dat Rusland dat heeft verknald.
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch wasquote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van blanke vrouwen over het algemeen, maar dat was wel een hottie.
Iszo!! Ben ik... Ik hou van donkere dames... Sue me!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch was
Of maak er een tribunaal van... Zal me met hand en tand verdedigenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch was
Van mij mag jij racistisch zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of maak er een tribunaal van... Zal me met hand en tand verdedigen
Kijk dat is nog eens medeleven in een mening van een ander.. Fijn dat zoiets nog kan in deze wereldquote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van mij mag jij racistisch zijn
Wil ik een keer een sneer terug gevenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Uiteraard voor er weer gebitch komt, nee ik ben niet racistischIk heb gewoon een voorkeur voor donkere vrouwen...
#disclaimer
Too late bitchquote:Op zondag 18 februari 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wil ik een keer een sneer terug geven
Maar mag alsnog wel hoor... Kan ik ook prima hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wil ik een keer een sneer terug geven
Meh..quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden...
Anna Kournikova is de naam van een computerworm die verscheen op 11 februari 2001. Het zorgde voor talloze overbelaste mailservers en systeemstoringen
Jammer dat Rusland dat heeft verknald.
Das nog lang geen babushka...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds goed uit voor iemand van 40.
Milfje hoor..
Welterustenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das nog lang geen babushka...
Anna's vs Poetin's ??? Doe mij de Anna's maarquote:Op zondag 18 februari 2024 23:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds goed uit voor iemand van 40.
Milfje hoor..
Maar Rusland wil helemaal geen grondgebied innemen.quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Wat me op valt is dat er hier nog niet de val van Adiivka uitgebreid gevierd word.
De inname van dit plaatsje is de grootste overwinning van Rusland sinds bakhmut.
Waarom zou dat hier gevierd moeten worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Wat me op valt is dat er hier nog niet de val van Adiivka uitgebreid gevierd word.
De inname van dit plaatsje is de grootste overwinning van Rusland sinds bakhmut.
Waarom zou dat hier gevierd moeten worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Van wat analisten hoorde ik dat Oekraïne nog maar tot maart genoeg luchtafweer heeft.quote:
Rusland heeft al vanaf het begin luchtoverwichtquote:Op maandag 19 februari 2024 11:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van wat analisten hoorde ik dat Oekraïne nog maar tot maart genoeg luchtafweer heeft.
Als Rusland luchtoverwicht krijgt maakt Oekraïne helemaal geen kans meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |