Is niet relevant, Poetin moet nu eenmaal als het slachtoffer van alles worden gezien.quote:
bedankt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
zou het een dingetje zijn om in je reacties gewoon te proberen te uiten hoe je er zelf over denkt ipv steeds de boel voor de rest in te moeten vullen zonder reden?
is namelijk supervermoeiend en ik snap die constante noodzaak sowieso niet helemaal
niemand ter wereld (behalve mogelijk Poetin zelf) ziet Poetin als slachtoffer van wat dan ook, dat zegt ook helemaal niemand
is een ja of nee vraagquote:
Maar de vraag was niet aan mij gericht? Ik bedankte voor het aankaarten van het onnodig invullen van andermans reacties.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
is een ja of nee vraag
met jouw usernaam had ik hier meer van verwacht
Dat impliceert de video dus welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
zou het een dingetje zijn om in je reacties gewoon te proberen te uiten hoe je er zelf over denkt ipv steeds de boel voor de rest in te moeten vullen zonder reden?
is namelijk supervermoeiend en ik snap die constante noodzaak sowieso niet helemaal
niemand ter wereld (behalve mogelijk Poetin zelf) ziet Poetin als slachtoffer van wat dan ook, dat zegt ook helemaal niemand
suggereert alleen dat er plannen zijn geweest om Poetin om te leggenquote:
Die plannen zijn er voor iedereen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
suggereert alleen dat er plannen zijn geweest om Poetin om te leggen
dat verbaasd me op zichzelf helemaal niets
voor mij nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:31 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Die plannen zijn er voor iedereen.
nee, iedereen is fan van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
jawel, je beseft het alleen nog niet
Hij is niet het slachtoffer geweest van een moordcomplot tegen hem?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:16 schreef sp3c het volgende:
hij zal wel van meer dingen slachtoffer zijn, mogelijk heeft zijn vriendinnetje hem zelfs wel eens gedumpt zonder redenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij is niet het slachtoffer geweest van een moordcomplot tegen hem?
De video suggereert volgens mij van wel, en dan is het terecht dat Navalny jarenlang opgesloten heeft gezeten.
Nou, er is best veel langsgekomen anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij zal wel van meer dingen slachtoffer zijn, mogelijk heeft zijn vriendinnetje hem zelfs wel eens gedumpt zonder reden
maakt hem volgens niemand ter wereld slachtoffer van alles ter wereld
WEET IK!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat denk je......
Geintje natuurlijk hè
ja het is best een lange reeks zoquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, er is best veel langsgekomen anders.
PSV 2-0 kansenverhouding van iets van 38 tot 2quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:56 schreef sp3c het volgende:
zoetermeer wint met 4-2 van Breda jongons
3 punten maar wel heel matig ... wel prima beelden, prima commentaar en Breda heeft een hele goede keepert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |