Daar was toen een hoop om te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het toont in elk geval aan dat de beveiliging daar in Den Haag niet al te goed is/was.
Nou ja, dit was Navalny gisteren:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:24 schreef sp3c het volgende:
toont wel de bruutheid van het wrede regime hier aan
#Rutteout
ging me meer om de tekst an sichquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou ja, dit was Navalny gisteren:
[ twitter ]
Zo vreemd is het niet dat bijna iedere Nederlandse politicus met de vinger naar het Russische regime durft te wijzen.
Desondanks is het Poetin regime open minded en betrouwbaar genoeg om onderhandelingen mee te starten. Poetin wil dit allemaal ook niet en heeft het beste met Oekraïne voor.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ging me meer om de tekst an sich
de man is natuurlijk gewoon geliquideerd, verbaasd me dat het zo lang heeft geduurt nog
ik snap geen reet van deze reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Desondanks is het Poetin regime open minded en betrouwbaar genoeg om onderhandelingen mee te starten. Poetin wil dit allemaal ook niet en heeft het beste met Oekraïne voor.
Of zoiets...
Anyway, ik begrijp niet dat er mensen zijn die verwachten dat met Rusland te onderhandelen valt.
Iedereen lijkt te accepteren dat het voor Rusland niet uitmaakt hoeveel er nog sneuvelen en hoeveel deze oorlog ze gaat kosten of hoe lang het nog duurt.
Als dat zo is, waarom zou Rusland dan ook maar 1 concessie doen tijdens onderhandelingen.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat 1 van die standpunten het terughalen van de Krim en de opstandige deelrepublieken was
resultaat: invasie
tijdens zijn verkiezingscampagne?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Wanneer gebeurde dat?
PM even jou adres aub.quote:
Ik ben je even kwijt.quote:
Corona doodt vooral oudere en ziekere mensen. Die zijn toch al niet nuttig in te zetten.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op welke manier raken ze verzwakt dan?
Omdat er een paar honderduizend man zijn dood gegaan?
Dat is door corona ook gebeurt en dat heeft ze ook niet verzwakt.
Jamaar Murica...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geloof het alvast.
Amerikanen kennen alles van oorlogen voorbereiden, uitlokken enz
Dus ze zullen het zeker herkennen bij een ander
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 18:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Corona doodt vooral oudere en ziekere mensen. Die zijn toch al niet nuttig in te zetten.
Een oorlog doodt juist de meest productieve mensen van een samenleving.
Stukje een met Rusland onderhandelen staat gelijk aan zelfmoord.quote:
De meeste die dat hebben geprobeerd vallen uit een raam/vliegtuig of krijgen plots een hartstilstand na een wandeling.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:17 schreef theguyver het volgende:
De gene die hebben geprobeerd te onderhandelen over een conflict met Rusland, kunnen dit allemaal wel bevestigen.
nou je zegt dat hij wat zijn standpunten flinke stappen aan het zetten was toch?quote:
Welke flinke stappen zijn er voor 2022 gezet met betrekking tot het terug krijgen van De Krim en het eindigen van het conflict in Donbass?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je zegt dat hij wat zijn standpunten flinke stappen aan het zetten was toch?
zijn belangrijkste twee standpunten waren het beeindigen van de oorlog in Donbass en het bestrijden van corruptie, op die verkiezingsbeloften is hij president geworden
beiden zijn niet direct in het voordeel van Rusland en op beide punten zette hij flinke stappen
combineer dat met zijn Krim = Oekraiens standpunt en je kunt wachten op de Russen
helaas
keihard knokkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke flinke stappen zijn er voor 2022 gezet met betrekking tot het terug krijgen van De Krim en het eindigen van het conflict in Donbass?
Is er al bewijs dat Rusland het gedaan heeft?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]
Er zijn al oproepen vanuit de politiek om de ambassadeur op het matje te roepen en/of uit te zetten.
Dat kan in Rusland alleen van het regime komen en de kans dat zoiets gebeurd is net zo groot als dat ze schuld gaan erkennen voor MH17 of de massamoorden van burgers in al die Oekraïense steden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 21:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Is er al bewijs dat Rusland het gedaan heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |