Ze zijn thuis nuquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:26 schreef theguyver het volgende:
Rusland kan ten allertijden naar huis.
Ik ben nog even een leuk plaatje van de Moldavische vlag aan het zoeken voor mijn UI als het zover is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik geloof het alvast.
Amerikanen kennen alles van oorlogen voorbereiden, uitlokken enz
Dus ze zullen het zeker herkennen bij een ander
Snap dat jij daarom kunt lachenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]![]()
Een mooie uitdrukking om te zeggen dat mensen naar de meatgrinder worden geschopt.
Oekraine heeft 43 miljoen inwoners dus doorgaan tot de laatste Oekrainer zie ik ook niet heel snel gebeurenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.
probleem is dat 1 van die standpunten het terughalen van de Krim en de opstandige deelrepublieken wasquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:26 schreef theguyver het volgende:
Ten tweede, hij is een van de weinige politici die tot nu redelijk op weg was om zijn standpunten waar te maken..
Je rekent al de gevluchte en dode oeks ook mee. Probeer het nog eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Oekraine heeft 43 miljoen inwoners dus doorgaan tot de laatste Oekrainer zie ik ook niet heel snel gebeuren
als iedereen dezelfde reactie geeft dan is het misschien niet de hele wereld die gek isquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Leuk een mod die net als Wantie praat.
Ocharme is hij gestorven aan ziekte in de gevangenis?quote:
Ik zat er al op te wachten tot dit figuur er aan zijn haren bijgesleept zou worden in dit toppa.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ocharme is hij gestorven aan ziekte in de gevangenis?
RIP Gonzalo Lira
Ook politieke gevangenen?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:13 schreef sp3c het volgende:
niet dat Rutte daar actieve herinneringen aan heeft maar ook in Nederland gaat er wel eens iemand dood in het gevang
Jamaar Gonzalo's dood is tekenend voor de ongekende bruutheid van het oekraiens regimequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten tot dit figuur er aan zijn haren bijgesleept zou worden in dit toppa.![]()
![]()
hebben we eigenlijk nog politieke gevangenen vraag ik me dan af?quote:
We hadden Volkert, maar die is inmiddels vrij.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk nog politieke gevangenen vraag ik me dan af?
The lunatics are taking over the asylumquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iedereen dezelfde reactie geeft dan is het misschien niet de hele wereld die gek is
dat was een moordenaar, geen politieke gevangenequote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We hadden Volkert, maar die is inmiddels vrij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
The lunatics are taking over the asylum
was dat ook in Nederland?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Praljak proost erop
Jazeker, die dronk een glas met een of ander gif op tijdens de zittingquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
was dat ook in Nederland?
zocht eigenlijk een grappige foto van Slobo maar ik kwam steeds deze gozer tegen om de een of andere reden ... weet niet meer wat het ook weer was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |