Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat een heerlijke klootzak is het ook..
Althans.. als dat inderdaad zijn plan is.

Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.

Of tot de laatste Rus in Oekraïnequote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat de oorlog stopt dat is niet de bedoeling. Until the last Ukrainian.

Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.

Groot?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere protesten/demonstraties geweest tegen een nieuwe mobilisatie

Klagen over wat dan ook, waar op Fok! dan ook haalt sowieso niks uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.

Meeste topics in NWS gaan ergens anders overquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja want klagen over Putin heeft goed gewerkt de afgelopen tijd. NWS staat er vol mee.

Volgens mij heb ik je dit al 5 keer verteld de afgelopen weekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je dit al 5 keer verteld de afgelopen weekBehalve de miljoenen die gevlucht zijn en nog een paar miljoen die gedwongen moeten worden in dienst te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:57 schreef sp3c het volgende:
Dienstplicht is aan beide kanten een beetje een gedoetje

Ja mensen willen over het algemeen niet zo heel graag vechten maar als puntje bij paaltje komt doet het overgrote het deel het welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:50 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Behalve de miljoenen die gevlucht zijn en nog een paar miljoen die gedwongen moeten worden in dienst te gaan.

Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]![]()
Een mooie uitdrukking om te zeggen dat mensen naar de meatgrinder worden geschopt.

Ja vechten of een kogel door je hoofd als je niet meewerkt dan doet het overgrote deel het welquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja mensen willen over het algemeen niet zo heel graag vechten maar als puntje bij paaltje komt doet het overgrote het deel het wel

Ik geloof dat het de keuze is van de verdediger om verzet te plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]

Dat is inderdaad de Russische doctrine voor eh, vervelende mobiks.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja vechten of een kogel door je hoofd als je niet meewerkt dan doet het overgrote deel het wel

Nee, niet groot.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Groot?
Ik kom alleen dit soort dingen tegen
https://www.euronews.com/(...)al-mobilisation-bill

Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:08 schreef theguyver het volgende:
Maar je kan ook zeggen tot de laatste Rus.

quote:Amerikaanse denktank: ‘Rusland legt basis voor mogelijke operatie in Moldavië’
Oorlogsdeskundigen hebben al meermaals gewaarschuwd dat het volgende slachtoffer van Rusland wel eens Moldavië zou kunnen zijn. In een nieuw rapport herhaalt The Institute for the Study of War (ISW) dat die dreiging reëel is. Sterker nog: volgens de gerenommeerde Amerikaanse denktank is Rusland op dit moment ‘voorwaarden aan het stellen om een invasie van het Oost-Europese land te rechtvaardigen’.
De manier waarop de Russen over Moldavië spreken, doet erg denken aan hun houding tegenover Oekraïne vlak voor het begin van de oorlog, oordeelt het ISW. Volgens de denktank legt Moskou de basis voor een escalatie in het Oost-Europese land, dat in juni 2022 de status van kandidaat-lidstaat van de Europese Unie kreeg.
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergei Lavrov maakte woensdag in een toespraak voor de Doema, het Russische Lagerhuis, enkele opmerkingen over Moldavië en het conflict met Transnistrië. Die dwergstaat aan de grens met Oekraïne wordt internationaal erkend als deel van Moldavië, maar wordt gecontroleerd door Russische separatisten.
Lavrov beweerde onder meer dat de Verenigde Staten en de Europese Unie de Moldavische regering zouden beïnvloeden. De minister zei ook dat er ongeveer 200.000 Russische burgers in Transnistrië wonen en dat Moskou 'bezorgd is over hun lot en niet zal toestaan dat ze het slachtoffer van een Westers avontuur worden'.
Maar volgens het ISW gebruikt het Kremlin 'de bescherming van Russische burgers in het buitenland' als excuus om de bezetting van Transnistrië én de invasie van Oekraïne te rechtvaardigen. ,,De timing van een mogelijke Russische operatie in Moldavië is onduidelijk, maar het Kremlin stelt wel de informatieve voorwaarden om er zo snel mogelijk werk van te maken”, klinkt het.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-moldavie~a429a7002/

Ik geloof dat het de keuze is van de verdediger om verzet te plegen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Op naar NWS.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet je gaan klagen over Poetin als je dit zo belangrijk vind, al vermoed ik dat je er eigenlijk geen reet om geeft.

Hoorde gister op tv talkshow een belgische ex-generaal (die vond dat navo Rusland moet gaan uitdagen aan haar grenzenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.

Rusland heeft/had elk jaar een optocht voor de soldaten die gesneuveld waren voor hun land.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja dat kan maar als Rusland 5x zoveel inwoners heeft dan zie ik dat niet snel gebeuren.

Mag het niet hopenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ik h
[..]
Hoorde gister op tv talkshow een belgische ex-generaal (die vond dat navo Rusland moet gaan uitdagen aan haar grenzen) dat Rusland 1,5 miljoen soldaten heeft en navo 3 miljoen?
Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |