Dat waren nog eens tijden...quote:
Ik ben geen fan van blanke vrouwen over het algemeen, maar dat was wel een hottie.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden...
Anna Kournikova is de naam van een computerworm die verscheen op 11 februari 2001. Het zorgde voor talloze overbelaste mailservers en systeemstoringen
Jammer dat Rusland dat heeft verknald.
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch wasquote:Op zondag 18 februari 2024 20:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van blanke vrouwen over het algemeen, maar dat was wel een hottie.
Iszo!! Ben ik... Ik hou van donkere dames... Sue me!quote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch was
Of maak er een tribunaal van... Zal me met hand en tand verdedigenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij zo racistisch was
Van mij mag jij racistisch zijnquote:Op zondag 18 februari 2024 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of maak er een tribunaal van... Zal me met hand en tand verdedigen
Kijk dat is nog eens medeleven in een mening van een ander.. Fijn dat zoiets nog kan in deze wereldquote:Op zondag 18 februari 2024 20:29 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Van mij mag jij racistisch zijn
Wil ik een keer een sneer terug gevenquote:Op zondag 18 februari 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Uiteraard voor er weer gebitch komt, nee ik ben niet racistischIk heb gewoon een voorkeur voor donkere vrouwen...
#disclaimer
Too late bitchquote:Op zondag 18 februari 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wil ik een keer een sneer terug geven
Maar mag alsnog wel hoor... Kan ik ook prima hebben.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wil ik een keer een sneer terug geven
Meh..quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 20:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden...
Anna Kournikova is de naam van een computerworm die verscheen op 11 februari 2001. Het zorgde voor talloze overbelaste mailservers en systeemstoringen
Jammer dat Rusland dat heeft verknald.
Das nog lang geen babushka...quote:Op zondag 18 februari 2024 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds goed uit voor iemand van 40.
Milfje hoor..
Welterustenquote:Op zondag 18 februari 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das nog lang geen babushka...
Anna's vs Poetin's ??? Doe mij de Anna's maarquote:Op zondag 18 februari 2024 23:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds goed uit voor iemand van 40.
Milfje hoor..
Maar Rusland wil helemaal geen grondgebied innemen.quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Wat me op valt is dat er hier nog niet de val van Adiivka uitgebreid gevierd word.
De inname van dit plaatsje is de grootste overwinning van Rusland sinds bakhmut.
Waarom zou dat hier gevierd moeten worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Wat me op valt is dat er hier nog niet de val van Adiivka uitgebreid gevierd word.
De inname van dit plaatsje is de grootste overwinning van Rusland sinds bakhmut.
Waarom zou dat hier gevierd moeten worden?quote:Op maandag 19 februari 2024 06:43 schreef theguyver het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |