ja dat houd ze niet vol Karen is traag hahahquote:
ja is een klojo met ze even volhoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom denkt niet na hoe ze daar zo blij ligt.
Gewoon ff volhouden zegt hij ook nog.
Hij bedenkt het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is niet echt een attente man![]()
Laat hij lekker zelf in die kast gaan zitten
ja dat is helemaal het toppuntquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom denkt niet na hoe ze daar zo blij ligt.
Gewoon ff volhouden zegt hij ook nog.
Het moet zoals hij het in zijn hoofd heeft. Rustig wachten op Karen en vooral niet te opvallend. En dan er vooral aan voorbijgaand hoe ze er bij ligt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
had zo leuk kunnen wezen als Tom gewoon even had geluisterd de lul
Alsof ze 2 weken 6 meter onder de grond lag zonder zuurstofquote:
Nou dat dusquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef ammartje het volgende:
Volgens mij maakt ze zichzelf er niet heel druk over
Gaat niet om wat ze gister deed maar wel sinds de actie van Lenie. Daar maakte ze heel duidelijk dat ze voor een zo hoog mogelijk pot zouden gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij was bijna 1 van de laatste die ging dus die heeft helemaal niets gezegd over die pot en niet drukken hoe kom je hier nou weer bij
Als ze het wel had gepakt had ze het te horen gekregenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley: loyaliteit naar "mijn".groep toe. Pffff
Ik heb het van ellende uitgezet ik trek die drie konkelaars zo slecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley: loyaliteit naar "mijn".groep toe. Pffff
Ging niet zozeer om het geld, maar op de manier waarop. Lenie wist echt wel wat hij deed en wilde gewoon zijn koffer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat niet om wat ze gister deed maar wel sinds de actie van Lenie. Daar maakte ze heel duidelijk dat ze voor een zo hoog mogelijk pot zouden gaan.
Zij was de geen die al die tijd heeft gehamerd op de hoogte van de pot. Ze is zelf hier debet aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze het wel had gepakt had ze het te horen gekregen
Dus uiteindelijk klopt het wel
Ging daarna wel degelijk over het geld. Ze heeft regelmatig geroepen niets meer uit die pot te laten willen gaan. Dit naar aanleidng van de actie van Lenie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging niet zozeer om het geld, maar op de manier waarop. Lenie wist echt wel wat hij deed en wilde gewoon zijn koffer.
Onzinquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Zij was de geen die al die tijd heeft gehamerd op de hoogte van de pot. Ze is zelf hier debet aan.
Ow grappig, dat heb ik juist met anderen, hoor/zie deze groep erg graag!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het van ellende uitgezet ik trek die drie konkelaars zo slecht.
Ze verdraait het steeds. Gister riep ze nog dat het haar bod wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt de meeste vinden het jammer en zonde. Maar was zij samen met jimmy niet die dat het meeste riep en voorstelde om te gaan onderhandelen.
Had ze echt niet kunnen maken......Maar ze moesten niet als groep kiezen toch....Stond er bij iedereen bij hoeveel geld er van de pot af ging als ze het gingen pakken.....Want denk niet dan Danny voor 5kaarten zo'n bedrag over heeft En een met zakken vol kaarten daar veel meer voor moet betalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze het wel had gepakt had ze het te horen gekregen
Dus uiteindelijk klopt het wel
Zij was het toch die huilend weg liep en nog voor hem wilde springen?????quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Onzin
Het hele Lenie verhaal was niet eens om het bedrag
Maar om de ‘het was per ongeluk’ reactie
Die bijna niemand geloofde maar niet durfden te zeggen
Ze liep in eerste instantie niet huilend wegquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij was het toch die huilend weg liep en nog voor hem wilde springen?????
Wie is Jackquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ashley hoopt dat Bart wat leuks met Jack gaat doen
Tis bijna engquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me af waarom Tom een liefdesbrief moet schrijven aan Ash haar partner..
Dat vroeg ze ook nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag me af waarom Tom een liefdesbrief moet schrijven aan Ash haar partner..
Ok.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze liep in eerste instantie niet huilend weg
Dat was pas nadat Ty haar reactie ( dat ze Lenie niet geloofde ) belachelijk vond
En dat ze boos in de barbieroom was gaan zitten( volgens Ty)
Ty moet dat vaker bij haar doen die zit in haar emotie. Dan loopt ze zelf de tent uit. Ze zijn allemaal veel te lief voor haar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze liep in eerste instantie niet huilend weg
Dat was pas nadat Ty haar reactie ( dat ze Lenie niet geloofde ) belachelijk vond
En dat ze boos in de barbieroom was gaan zitten( volgens Ty)
Ze liep huilend weg door de opgeborrelde emoties en adrenaline door de (onterechte) aanval van Tyron.. het huilen had niks met de zweetpoot van Lenie te maken..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij was het toch die huilend weg liep en nog voor hem wilde springen?????
Hoop dat het de goede planten zijn....maar dat zal wel als ze nog leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
Karen heeft veel planten in huis
En haar katten eten sommige planten
Sinds Ty zich er niet meer voor leent zoekt ze de volgende wandelende piemolquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Karen kan niet van Tom zijn lijf blijven
[ afbeelding ]
Of Tom een kaart wilde maken voor Ash uit naam van Bartquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ik hoorde of hij een kaart naar Bart wilde sturen...wat was het dan?
spijkerpoepenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
Ze denken dat ze wat moeten spelen
Ash denkt dat ze rekening houden met Sabeau
( ivm met de kaka)
Fijn dat je inziet dat Ty een wandelende piemel isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds Ty zich er niet meer voor leent zoekt ze de volgende wandelende piemol
Powervrouw echt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze liep huilend weg door de opgeborrelde emoties en adrenaline door de (onterechte) aanval van Tyron.. het huilen had niks met de zweetpoot van Lenie te maken..
Owww, oke, nu vat ik um..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Tom een kaart wilde maken voor Ash uit naam van Bart
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je inziet dat Ty een wandelende piemel is
Uhuquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.
Niet Ashley en Dannyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Waarom moeten Ashley en Danny weer van bed omruilen vanwege he geluid als ze op dezelfde kamer liggen.
Lijkt een beetje op Naomi, was ook zo giegellig en handtastelijk naar de mannen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.
Nee Glenn slaapt slecht door het appneu apparaat van Danny. Ashley wil wel ruilen net Glenn zodat zij naast Danny komt te liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Waarom moeten Ashley en Danny weer van bed omruilen vanwege he geluid als ze op dezelfde kamer liggen.
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahahaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat het de goede planten zijn....maar dat zal wel als ze nog leven.
Zit veel giftige tussen.
Dan zit dat ding niet goed. Mijn vrouw heeft ook zo een apparaat maar die hoor ik nooit. Alleen als hij wat verschoven is van haar neusquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet Ashley en Danny
Glenn ligt naast Danny
Die kan niet tegen het geluid van het apneu apparaat
Ashley biedt aan met hem te ruilen
Zij heeft er geen last van
Alles hier in huis wat lijkt op plant of bloem is van plastic vanwege Hare Koninklijke Haarbalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahaha
ja zou ik ook wel willen maar nep iddquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles hier in huis wat lijkt op plant of bloem is van plastic vanwege Hare Koninklijke Haarbal![]()
Ik wil ook die grote planten hebben die daaro staan!
Dat mag hij nog wel eens gaan doen, als hij er nog in zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
Glenn vindt het jammer dat Jimmy er niet bij mocht draaien als dj
Hier idem dito..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahaha
Dat wordt nu gezegd vandaar SLquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Ashley
We hebben hier nog nooit een travestiet gehad
Ehhh Jerrel ..
Dat is wel zo ashley wil inderdaad overal bovenuit komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Ronahi over Ashley dat ze overal boven uit wil komen
gelukkig komt Ronahi er zelf nooit boven uit
Dat toontje ook met zo'n kraak in haar stem...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef ammartje het volgende:
Die kreunende, zalvende stem van Ronahi brrrrr en maar stoken en roddelen.
zeker dat over Ashley gaat want ze zegt ze is op haar afgestapt, kan me niet herrineren dat Ro op haar afgestapt is om haar terecht te wijzen, ja 1 keer voor der zelf over dat slang maar niet over dat ze overal bovenuit komt dat heeft ze nooit bij Ashley gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Haha nee grote roddelkont. Ook al over nomineren bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef greysbones het volgende:
Aah we wachten op Tom
Jaaa daar was hij al
Ze had het zo zwaar met Tom
Wat een lieve leuke vrouw
Sinds wanneer geloof je alles wat zij zegt??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zeker dat over Ashley gaat want ze zegt ze is op haar afgestapt, kan me niet herrineren dat Ro op haar afgestapt is om haar terecht te wijzen, ja 1 keer voor der zelf over dat slang maar niet over dat ze overal bovenuit komt dat heeft ze nooit bij Ashley gedaan
Dat zei Ashley ookquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:45 schreef freaky40 het volgende:
En maar mee lullen met Ash, en nu een dolk in haar rug. Wat een slang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Wij zeggen altijd bij dit soort mensen " van boet'n bont van bin' strontquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat toontje ook met zo'n kraak in haar stem...
Let her go, let her gooooquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
Ook zij hebben het over Sabeau en of ze wel kan blijven.
das waar wilde net plaatsen dat ze wederom weer aan het roddelen is!!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je alles wat zij zegt??kans is zeer groot dat er geen klote van klopt...
Klysma?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
Sabeau is al een behoorlijke poos off stream
Naar de arts misschien
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Ze lijkt op ashley kijken allebei niet naar zichzelfquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:48 schreef humpty het volgende:
Verschrikkelijk die Ronahi die moeten ze echt een spiegel voor houden
Weer over dat de mensen toch moeten zien hoe Ashley is
Ze heeft gelijk dat vertelde Jimmie gister ook aan Tom.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Dus datquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze lijkt op ashley kijken allebei niet naar zichzelf
Dat zijn de gevaarlijkste. Wat mij betreft solliciteert die ook naar een nominatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en ronahi hebben bewondering voor Alice hoe ze erin staat. Zit geen kwaad in zeggen ze
Dat betekent nog niet dat ze ook gelijk heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk dat vertelde Jimmie gister ook aan Tom.
Incl.legosteentjes???quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er was eens een BB waar ze tweets te zien kregen en moesten ze raden over wie dat ging. Lijkt me goed dat eens weer te doen![]()
Deal!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Perfect, Do en Ro die er overheen moeten lopen dan?
Hij prikt daar wel door heen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Ty zich zo laat inpakken door ro
Hij haalt zichzelf hier mee naar beneden
Ty had het over ashley en Danny om te nominerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Tom zaterdag op de bank zit.....hoop dat Ro er naast zit.
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooidquote:
Beterquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef PinkLow het volgende:
SL om mede te delen dat Sabeau naar huis is.
Krijgen we zo de gekke bekkenshow weer, zijn we dr nog niet van afquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
Zou het?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef PinkLow het volgende:
SL om mede te delen dat Sabeau naar huis is.
Wordt saai steeds dezelfde SLquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef ammartje het volgende:
[..]
Krijgen we zo de gekke bekkenshow weer, zijn we dr nog niet van af
Of ze denken dat Tom Ashley weg kan spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef Verida het volgende:
Komt donderdag toch een vliegtuigje voor Tom ?
dan kunnen ze het idee weer krijgen dat ze tom maar beter niet op de bank kunnen zetten, die heeft heel veel fans
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zettenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty had het over ashley en Danny om te nomineren
Het valt meer mensen op. Op die houdung is Lenie keihard afgerekend. Het zou goed zijn als er een keer aan de Ashley kant wat zou afvallen. Dan krijgen ze veel meer schrik.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze ook gelijk heeft?
Ashley komt er ook niet op deze week. Er zijn teveel andere keuzes waardoor zij nog wel eens een weekje rust zou kunnen krijgen. En terecht. Het is heel dom om haar er nu weer op te zetten. Je weet wat er gebeurd...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zetten
Ty en roquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zetten
Ik denk dat hij met deze meiden meer lol kan hebben....liggen meer in zijn lijn.....Alice voor de echte gesprekken en de rest gewoon normaal maar niet extra.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Ty zich zo laat inpakken door ro
Hij haalt zichzelf hier mee naar beneden
Weer on speaking terms zo te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zoeken jimmy en ashley elkaar steeds op. Vorige week was hij nog boos op haar en moest ze weg. En andersom was ook niet close.
Dat is wel goed natuurlijk om niet in boosheid te blijven hangen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weer on speaking terms zo te zien.
Ik zie niet in hoe je met een gemeen persoon lol kunt hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met deze meiden meer lol kan hebben....liggen meer in zijn lijn.....Alice voor de echte gesprekken en de rest gewoon normaal maar niet extra.
Of Jimmy zoekt Tom opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zoeken jimmy en ashley elkaar steeds op. Vorige week was hij nog boos op haar en moest ze weg. En andersom was ook niet close.
Dan kan je dus ook nooit naar een komiek of zo want je weet niet .....ze lachen om de zelfde grappen niet omquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je met een gemeen persoon lol kunt hebben
Haar pas aangebrachte nagellakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:08 schreef humpty het volgende:
Nu over dat ze niet durft te plassen met die nagels
want ze is bang dat haar nagels gaan scheuren als ze haar doosje gaat afvegen
Wel met een tissue ertussen...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Jimmy gebruikt echt ducttape
Auschhh
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Glenn kan nooit meer ducttape gebruiken zonder aan Jimmy te denken
Ik denk dat hij zich toch prettiger voelt bij die groep!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ook nu Tom een duo vormt met hem die weer goed kan met Ash.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich toch prettiger voelt bij die groep!
Zo weinig uitdagingen dat ze zelf een groot spel aan het maken zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Ik kijk niet zo vaak,maar als ik het doe zie ik ze lui en liederig hangen.
Waar blijven de inspannende opdrachten dan??
Die zijn er op die momenten dat je niet kijkt!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Ik kijk niet zo vaak,maar als ik het doe zie ik ze lui en liederig hangen.
Waar blijven de inspannende opdrachten dan??
Ja vastquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn er op die momenten dat je niet kijkt!!![]()
Ja, hij zou eens zeggen "tsja, weet ik eigenlijk niet, heeft niet zoveel indruk gemaakt". Niemand zou dat durven uit de grap daar. Terwijl iedereen weet dat ze graag naar complimenten vist....De enige die dat wel durft is denk ik Tyron.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:26 schreef humpty het volgende:
Jij kwam heel leuk binnen zegt Jimmy tegen Glen
Karen kwam binnen als een lief meisje en ik dan vraagt Ashley
heel zelfverzekerd volgens Jimmy ...niet druk vraagt ze nee rustig
Hij vertelde gewoon hoe hij het heeft gezien niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens zeggen "tsja, weet ik eigenlijk niet, heeft niet zoveel indruk gemaakt". Niemand zou dat durven uit de grap daar. Terwijl iedereen weet dat ze graag naar complimenten vist....De enige die dat wel durft is denk ik Tyron.
Ja, was goed. klopte toch ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Hij vertelde gewoon hoe hij het heeft gezien niet meer en niet minder
Ze is wel vaak 'weg'quote:
Denk toch als ze echt daar nog niet is geweest toch andere stappen moeten ondernemen. Het gaat nu toch raar worden....is nog gevaarlijk ook.quote:
??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch als ze echt daar nog niet is geweest toch andere stappen moeten ondernemen. Het gaat nu toch raar worden....is nog gevaarlijk ook.
Ze kan al dagen niet poepen zo schijntquote:
Gebrek aan vezels, water en vetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan al dagen niet poepen zo schijnt
Oef, gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .quote:
Ze kan al dagen niet poepen zo schijntquote:
2e weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .
Oh, dan zou ik het niet weten waarom ze zo vaak in de dbk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.
Sabeau??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was alleen luchtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.
In België heet het allemaal andersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:52 schreef PinkLow het volgende:
Whahahahaha
As: gymnasium doet hij.
Tom: Is dat een sportschool?![]()
Vprig jaar kwam de eerste freese in deze weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef OmaJacky het volgende:
Er gebeurd tot nu toe weinig deze week. 1 spel voor coins, nieuwe duo's en gisteren de brieven van fans die ze niet te lezen krijgen.
Top was gisteren Heisa Jinx.
Maar verder zijn er weinig surprises.
Is wederzijds wel dat ze op elkaar letten. Gister dat gesprek tussen die 2 en dat oppeppen van Alice bij Danny vond ik mooi om te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:35 schreef humpty het volgende:
Alice is altijd wel lief voor Danny ...denkt goed om hem
In België heet dat de humanioraquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
In België heet het allemaal anders
Vprig jaar kwam de eerste freese in deze weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef OmaJacky het volgende:
Er gebeurd tot nu toe weinig deze week. 1 spel voor coins, nieuwe duo's en gisteren de brieven van fans die ze niet te lezen krijgen.
Top was gisteren Heisa Jinx.
Maar verder zijn er weinig surprises.
Drankje van de huisarts en je gaat binnen 2 uurquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
2e week is ze er nuquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klinkt als een schimmelinfectie😉 (maar ik kan me voorstellen dat gymnasium bij jullie weer heel vreemd klinkt)quote:
Ik schreef al eerder misschien moet ze eens stoppen met al die pilletjes waarvan ze denkt dat die goed zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef greysbones het volgende:
Het gaat als sinds vorige week donderdag over de kaka van Sabeau
Ze heeft al ettelijke zakjes van ashley gehad
Op aanraden van de dbk
Gisteren heeft ze zakjes gehad ( andere) uit de dbk
Meestal is een deel van van het bb team dan nodig, bijvoorbeeld, camera standen oefenen, voor proef,, etc. Is hier al eens gezegdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom is er op stream 2 vaak een SL terwijl er niks speelt ? Dit was in de voorgaande jaren niet zo toch ?
Ik heb geen idee wat ze allemaal neemtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder misschien moet ze eens stoppen met al die pilletjes waarvan ze denkt dat die goed zijn.
Hoogtepunt van de dag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef greysbones het volgende:
Alice gaat de nageltjes lakken van den Ty
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Meestal is een deel van van het bb team dan nodig, bijvoorbeeld, camera standen oefenen, voor proef,, etc. Is hier al eens gezegd
das waar wilde net plaatsen dat ze wederom weer aan het roddelen isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je alles wat zij zegt??kans is zeer groot dat er geen klote van klopt...
is ook vrij gebruikelijk dat ze dat doenquote:
Is echt sl langer zoquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...
gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
Uitleg van Jimmy hoe hij zijn piel wegwerkt als Heisa...
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...
Whaaa, kan een rot gevoel geven...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef greysbones het volgende:
Alice mag de nagels niet vijlen van Ty
Want daar kan hij niet tegen
Do is even lui als Randyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:07 schreef humpty het volgende:
En maar zeuren over de afwas om vervolgens te vragen aan elkaar
hoe ze met de verveling om moeten gaan
Inzoomen op ro graagquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef humpty het volgende:
Ik wil die koppen zien als het vliegtuigje van Tom over gaat![]()
Wie hadden ze dan als die 2 ik weet ashley maar 2e is me niet duidelijk meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
Nu Randy en Doriana over nomineren de eerste twee weten ze wel ook al is
het de eerste keer mislukt...de derde die ze moeten nomineren vinden ze moeilijk
Stagebegeleiderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
Wat doet Randy nu voor een werk??
Op wiki staat wetenschapper
Hij heeft het nu over school
Daarvoor in een winkel
Zal vast Tom zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan als die 2 ik weet ashley maar 2e is me niet duidelijk meer.
Tomquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt pas donderdagmiddag na de stemmingquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef humpty het volgende:
Denk eerder dat Alice hem als oefenpatroontjes ziet. Maar mannen kunnen met gemak nu met nagellak lopen zonder commentaar. Heeft iets stoers....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef Jockari het volgende:
Wat hebben sommige mannen met nagels lakken ?
[ afbeelding ]
Ty vroeg het zelf aan Alicequote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder dat Alice hem als oefenpatroontjes ziet. Maar mannen kunnen met gemak nu met nagellak lopen zonder commentaar. Heeft iets stoers....
Is het al duidelijk dat ze er 3 moeten kiezen....Meestal is de derde toch door een spel de lul.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hoelaat zou die komen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef humpty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |