ja zou ik ook wel willen maar nep iddquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles hier in huis wat lijkt op plant of bloem is van plastic vanwege Hare Koninklijke Haarbal![]()
Ik wil ook die grote planten hebben die daaro staan!
Dat mag hij nog wel eens gaan doen, als hij er nog in zit.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:31 schreef greysbones het volgende:
Glenn vindt het jammer dat Jimmy er niet bij mocht draaien als dj
Hier idem dito..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahaha
Dat wordt nu gezegd vandaar SLquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Ashley
We hebben hier nog nooit een travestiet gehad
Ehhh Jerrel ..
Dat is wel zo ashley wil inderdaad overal bovenuit komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Ronahi over Ashley dat ze overal boven uit wil komen
gelukkig komt Ronahi er zelf nooit boven uit
Dat toontje ook met zo'n kraak in haar stem...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef ammartje het volgende:
Die kreunende, zalvende stem van Ronahi brrrrr en maar stoken en roddelen.
zeker dat over Ashley gaat want ze zegt ze is op haar afgestapt, kan me niet herrineren dat Ro op haar afgestapt is om haar terecht te wijzen, ja 1 keer voor der zelf over dat slang maar niet over dat ze overal bovenuit komt dat heeft ze nooit bij Ashley gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:42 schreef humpty het volgende:
Ronahi over Ashley dat ze overal boven uit wil komen
gelukkig komt Ronahi er zelf nooit boven uit
Haha nee grote roddelkont. Ook al over nomineren bezigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:43 schreef greysbones het volgende:
Aah we wachten op Tom
Jaaa daar was hij al
Ze had het zo zwaar met Tom
Wat een lieve leuke vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |