Ze liep huilend weg door de opgeborrelde emoties en adrenaline door de (onterechte) aanval van Tyron.. het huilen had niks met de zweetpoot van Lenie te maken..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij was het toch die huilend weg liep en nog voor hem wilde springen?????
Hoop dat het de goede planten zijn....maar dat zal wel als ze nog leven.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:22 schreef greysbones het volgende:
Karen heeft veel planten in huis
En haar katten eten sommige planten
Sinds Ty zich er niet meer voor leent zoekt ze de volgende wandelende piemolquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
Karen kan niet van Tom zijn lijf blijven
[ afbeelding ]
Of Tom een kaart wilde maken voor Ash uit naam van Bartquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ik hoorde of hij een kaart naar Bart wilde sturen...wat was het dan?
spijkerpoepenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
Ze denken dat ze wat moeten spelen
Ash denkt dat ze rekening houden met Sabeau
( ivm met de kaka)
Fijn dat je inziet dat Ty een wandelende piemel isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef marky het volgende:
[..]
Sinds Ty zich er niet meer voor leent zoekt ze de volgende wandelende piemol
Powervrouw echt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze liep huilend weg door de opgeborrelde emoties en adrenaline door de (onterechte) aanval van Tyron.. het huilen had niks met de zweetpoot van Lenie te maken..
Owww, oke, nu vat ik um..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Tom een kaart wilde maken voor Ash uit naam van Bart
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn dat je inziet dat Ty een wandelende piemel is
Uhuquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.
Niet Ashley en Dannyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Waarom moeten Ashley en Danny weer van bed omruilen vanwege he geluid als ze op dezelfde kamer liggen.
Lijkt een beetje op Naomi, was ook zo giegellig en handtastelijk naar de mannen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Alle mannen zijn wandelende piemols voor Karen.
Nee Glenn slaapt slecht door het appneu apparaat van Danny. Ashley wil wel ruilen net Glenn zodat zij naast Danny komt te liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:26 schreef zodeju het volgende:
Waarom moeten Ashley en Danny weer van bed omruilen vanwege he geluid als ze op dezelfde kamer liggen.
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahahaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat het de goede planten zijn....maar dat zal wel als ze nog leven.
Zit veel giftige tussen.
Dan zit dat ding niet goed. Mijn vrouw heeft ook zo een apparaat maar die hoor ik nooit. Alleen als hij wat verschoven is van haar neusquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet Ashley en Danny
Glenn ligt naast Danny
Die kan niet tegen het geluid van het apneu apparaat
Ashley biedt aan met hem te ruilen
Zij heeft er geen last van
Alles hier in huis wat lijkt op plant of bloem is van plastic vanwege Hare Koninklijke Haarbalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
daarom heb ik hier geen planten, mijn katten kunnen er niet vanaf blijven, en vazen met bloemen vaak omgegooit hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |