ja dat houd ze niet vol Karen is traag hahahquote:
ja is een klojo met ze even volhoudenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom denkt niet na hoe ze daar zo blij ligt.
Gewoon ff volhouden zegt hij ook nog.
Hij bedenkt het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Tom is niet echt een attente man![]()
Laat hij lekker zelf in die kast gaan zitten
ja dat is helemaal het toppuntquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom denkt niet na hoe ze daar zo blij ligt.
Gewoon ff volhouden zegt hij ook nog.
Het moet zoals hij het in zijn hoofd heeft. Rustig wachten op Karen en vooral niet te opvallend. En dan er vooral aan voorbijgaand hoe ze er bij ligt.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:06 schreef Joyce-43 het volgende:
had zo leuk kunnen wezen als Tom gewoon even had geluisterd de lul
Alsof ze 2 weken 6 meter onder de grond lag zonder zuurstofquote:
Nou dat dusquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:09 schreef ammartje het volgende:
Volgens mij maakt ze zichzelf er niet heel druk over
Gaat niet om wat ze gister deed maar wel sinds de actie van Lenie. Daar maakte ze heel duidelijk dat ze voor een zo hoog mogelijk pot zouden gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij was bijna 1 van de laatste die ging dus die heeft helemaal niets gezegd over die pot en niet drukken hoe kom je hier nou weer bij
Als ze het wel had gepakt had ze het te horen gekregenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley: loyaliteit naar "mijn".groep toe. Pffff
Ik heb het van ellende uitgezet ik trek die drie konkelaars zo slecht.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley: loyaliteit naar "mijn".groep toe. Pffff
Ging niet zozeer om het geld, maar op de manier waarop. Lenie wist echt wel wat hij deed en wilde gewoon zijn koffer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:12 schreef marky het volgende:
[..]
Gaat niet om wat ze gister deed maar wel sinds de actie van Lenie. Daar maakte ze heel duidelijk dat ze voor een zo hoog mogelijk pot zouden gaan.
Zij was de geen die al die tijd heeft gehamerd op de hoogte van de pot. Ze is zelf hier debet aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze het wel had gepakt had ze het te horen gekregen
Dus uiteindelijk klopt het wel
Ging daarna wel degelijk over het geld. Ze heeft regelmatig geroepen niets meer uit die pot te laten willen gaan. Dit naar aanleidng van de actie van Lenie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ging niet zozeer om het geld, maar op de manier waarop. Lenie wist echt wel wat hij deed en wilde gewoon zijn koffer.
Onzinquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:14 schreef marky het volgende:
[..]
Zij was de geen die al die tijd heeft gehamerd op de hoogte van de pot. Ze is zelf hier debet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |