Dat zijn de gevaarlijkste. Wat mij betreft solliciteert die ook naar een nominatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en ronahi hebben bewondering voor Alice hoe ze erin staat. Zit geen kwaad in zeggen ze
Dat betekent nog niet dat ze ook gelijk heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk dat vertelde Jimmie gister ook aan Tom.
Incl.legosteentjes???quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er was eens een BB waar ze tweets te zien kregen en moesten ze raden over wie dat ging. Lijkt me goed dat eens weer te doen![]()
Deal!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Perfect, Do en Ro die er overheen moeten lopen dan?
Hij prikt daar wel door heen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Ty zich zo laat inpakken door ro
Hij haalt zichzelf hier mee naar beneden
Ty had het over ashley en Danny om te nominerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Tom zaterdag op de bank zit.....hoop dat Ro er naast zit.
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooidquote:
Beterquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef PinkLow het volgende:
SL om mede te delen dat Sabeau naar huis is.
Krijgen we zo de gekke bekkenshow weer, zijn we dr nog niet van afquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
Zou het?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef PinkLow het volgende:
SL om mede te delen dat Sabeau naar huis is.
Wordt saai steeds dezelfde SLquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef ammartje het volgende:
[..]
Krijgen we zo de gekke bekkenshow weer, zijn we dr nog niet van af
Of ze denken dat Tom Ashley weg kan spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef Verida het volgende:
Komt donderdag toch een vliegtuigje voor Tom ?
dan kunnen ze het idee weer krijgen dat ze tom maar beter niet op de bank kunnen zetten, die heeft heel veel fans
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zettenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty had het over ashley en Danny om te nomineren
Het valt meer mensen op. Op die houdung is Lenie keihard afgerekend. Het zou goed zijn als er een keer aan de Ashley kant wat zou afvallen. Dan krijgen ze veel meer schrik.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze ook gelijk heeft?
Ashley komt er ook niet op deze week. Er zijn teveel andere keuzes waardoor zij nog wel eens een weekje rust zou kunnen krijgen. En terecht. Het is heel dom om haar er nu weer op te zetten. Je weet wat er gebeurd...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zetten
Ty en roquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:58 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke ik dacht dat ze Ashley wel even zouden rusten omdat ze steeds terug komt...heb je ook gehoord wie Ashley etc. mss op de bank wil zetten
Ik denk dat hij met deze meiden meer lol kan hebben....liggen meer in zijn lijn.....Alice voor de echte gesprekken en de rest gewoon normaal maar niet extra.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Ty zich zo laat inpakken door ro
Hij haalt zichzelf hier mee naar beneden
Weer on speaking terms zo te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zoeken jimmy en ashley elkaar steeds op. Vorige week was hij nog boos op haar en moest ze weg. En andersom was ook niet close.
Dat is wel goed natuurlijk om niet in boosheid te blijven hangen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weer on speaking terms zo te zien.
Ik zie niet in hoe je met een gemeen persoon lol kunt hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met deze meiden meer lol kan hebben....liggen meer in zijn lijn.....Alice voor de echte gesprekken en de rest gewoon normaal maar niet extra.
Of Jimmy zoekt Tom opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zoeken jimmy en ashley elkaar steeds op. Vorige week was hij nog boos op haar en moest ze weg. En andersom was ook niet close.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |