Dat zijn de gevaarlijkste. Wat mij betreft solliciteert die ook naar een nominatie.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron en ronahi hebben bewondering voor Alice hoe ze erin staat. Zit geen kwaad in zeggen ze
Dat betekent nog niet dat ze ook gelijk heeft?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk dat vertelde Jimmie gister ook aan Tom.
Incl.legosteentjes???quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er was eens een BB waar ze tweets te zien kregen en moesten ze raden over wie dat ging. Lijkt me goed dat eens weer te doen![]()
Deal!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Perfect, Do en Ro die er overheen moeten lopen dan?
Hij prikt daar wel door heen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:53 schreef greysbones het volgende:
Snap werkelijk niet dat Ty zich zo laat inpakken door ro
Hij haalt zichzelf hier mee naar beneden
Ty had het over ashley en Danny om te nominerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat Tom zaterdag op de bank zit.....hoop dat Ro er naast zit.
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooidquote:
Beterquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:55 schreef PinkLow het volgende:
SL om mede te delen dat Sabeau naar huis is.
Krijgen we zo de gekke bekkenshow weer, zijn we dr nog niet van afquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben je gebeden verhoord en er een SL in gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |