Ja vastquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zijn er op die momenten dat je niet kijkt!!![]()
Ja, hij zou eens zeggen "tsja, weet ik eigenlijk niet, heeft niet zoveel indruk gemaakt". Niemand zou dat durven uit de grap daar. Terwijl iedereen weet dat ze graag naar complimenten vist....De enige die dat wel durft is denk ik Tyron.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:26 schreef humpty het volgende:
Jij kwam heel leuk binnen zegt Jimmy tegen Glen
Karen kwam binnen als een lief meisje en ik dan vraagt Ashley
heel zelfverzekerd volgens Jimmy ...niet druk vraagt ze nee rustig
Hij vertelde gewoon hoe hij het heeft gezien niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hij zou eens zeggen "tsja, weet ik eigenlijk niet, heeft niet zoveel indruk gemaakt". Niemand zou dat durven uit de grap daar. Terwijl iedereen weet dat ze graag naar complimenten vist....De enige die dat wel durft is denk ik Tyron.
Ja, was goed. klopte toch ook.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Hij vertelde gewoon hoe hij het heeft gezien niet meer en niet minder
Ze is wel vaak 'weg'quote:
Denk toch als ze echt daar nog niet is geweest toch andere stappen moeten ondernemen. Het gaat nu toch raar worden....is nog gevaarlijk ook.quote:
??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk toch als ze echt daar nog niet is geweest toch andere stappen moeten ondernemen. Het gaat nu toch raar worden....is nog gevaarlijk ook.
Ze kan al dagen niet poepen zo schijntquote:
Gebrek aan vezels, water en vetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan al dagen niet poepen zo schijnt
Oef, gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan al dagen niet poepen zo schijnt
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |