Dan kan je dus ook nooit naar een komiek of zo want je weet niet .....ze lachen om de zelfde grappen niet omquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je met een gemeen persoon lol kunt hebben
Haar pas aangebrachte nagellakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:08 schreef humpty het volgende:
Nu over dat ze niet durft te plassen met die nagels
want ze is bang dat haar nagels gaan scheuren als ze haar doosje gaat afvegen
Wel met een tissue ertussen...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:10 schreef greysbones het volgende:
Jimmy gebruikt echt ducttape
Auschhh
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:12 schreef greysbones het volgende:
Glenn kan nooit meer ducttape gebruiken zonder aan Jimmy te denken
Ik denk dat hij zich toch prettiger voelt bij die groep!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zoeken jimmy en ashley elkaar steeds op. Vorige week was hij nog boos op haar en moest ze weg. En andersom was ook niet close.
Ook nu Tom een duo vormt met hem die weer goed kan met Ash.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich toch prettiger voelt bij die groep!
Zo weinig uitdagingen dat ze zelf een groot spel aan het maken zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Ik kijk niet zo vaak,maar als ik het doe zie ik ze lui en liederig hangen.
Waar blijven de inspannende opdrachten dan??
Die zijn er op die momenten dat je niet kijkt!!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Ik kijk niet zo vaak,maar als ik het doe zie ik ze lui en liederig hangen.
Waar blijven de inspannende opdrachten dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |