Ze kan al dagen niet poepen zo schijntquote:
2e weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ze beweerde vorige week dat ze nog niet geweest is daar.....Volgens mij gaan we de drie weken in met haar. En er is nog niet niks gezegd .
Oh, dan zou ik het niet weten waarom ze zo vaak in de dbk is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.
Sabeau??quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was alleen luchtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat ze geweest was afgelopen zaterdagavond tijdens het feestje, las ik hier.
In België heet het allemaal andersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:52 schreef PinkLow het volgende:
Whahahahaha
As: gymnasium doet hij.
Tom: Is dat een sportschool?![]()
Vprig jaar kwam de eerste freese in deze weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef OmaJacky het volgende:
Er gebeurd tot nu toe weinig deze week. 1 spel voor coins, nieuwe duo's en gisteren de brieven van fans die ze niet te lezen krijgen.
Top was gisteren Heisa Jinx.
Maar verder zijn er weinig surprises.
Is wederzijds wel dat ze op elkaar letten. Gister dat gesprek tussen die 2 en dat oppeppen van Alice bij Danny vond ik mooi om te zien.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:35 schreef humpty het volgende:
Alice is altijd wel lief voor Danny ...denkt goed om hem
In België heet dat de humanioraquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
In België heet het allemaal anders
Vprig jaar kwam de eerste freese in deze weekquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:37 schreef OmaJacky het volgende:
Er gebeurd tot nu toe weinig deze week. 1 spel voor coins, nieuwe duo's en gisteren de brieven van fans die ze niet te lezen krijgen.
Top was gisteren Heisa Jinx.
Maar verder zijn er weinig surprises.
Drankje van de huisarts en je gaat binnen 2 uurquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze kan al dagen niet poepen zo schijnt
Had ik nog nooit van gehoordquote:
2e week is ze er nuquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klinkt als een schimmelinfectie😉 (maar ik kan me voorstellen dat gymnasium bij jullie weer heel vreemd klinkt)quote:
Ik schreef al eerder misschien moet ze eens stoppen met al die pilletjes waarvan ze denkt dat die goed zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef greysbones het volgende:
Het gaat als sinds vorige week donderdag over de kaka van Sabeau
Ze heeft al ettelijke zakjes van ashley gehad
Op aanraden van de dbk
Gisteren heeft ze zakjes gehad ( andere) uit de dbk
Meestal is een deel van van het bb team dan nodig, bijvoorbeeld, camera standen oefenen, voor proef,, etc. Is hier al eens gezegdquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom is er op stream 2 vaak een SL terwijl er niks speelt ? Dit was in de voorgaande jaren niet zo toch ?
Ik heb geen idee wat ze allemaal neemtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik schreef al eerder misschien moet ze eens stoppen met al die pilletjes waarvan ze denkt dat die goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |