Hoogtepunt van de dag.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef greysbones het volgende:
Alice gaat de nageltjes lakken van den Ty
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Meestal is een deel van van het bb team dan nodig, bijvoorbeeld, camera standen oefenen, voor proef,, etc. Is hier al eens gezegd
das waar wilde net plaatsen dat ze wederom weer aan het roddelen isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sinds wanneer geloof je alles wat zij zegt??kans is zeer groot dat er geen klote van klopt...
is ook vrij gebruikelijk dat ze dat doenquote:
Is echt sl langer zoquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...
gemistquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:08 schreef Ireth het volgende:
Uitleg van Jimmy hoe hij zijn piel wegwerkt als Heisa...
Nee hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wel raar dat dit jaar er gebruikt van wordt gemaakt en al die jaren ervoor niet...
Whaaa, kan een rot gevoel geven...quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef greysbones het volgende:
Alice mag de nagels niet vijlen van Ty
Want daar kan hij niet tegen
Do is even lui als Randyquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:07 schreef humpty het volgende:
En maar zeuren over de afwas om vervolgens te vragen aan elkaar
hoe ze met de verveling om moeten gaan
Inzoomen op ro graagquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef humpty het volgende:
Ik wil die koppen zien als het vliegtuigje van Tom over gaat![]()
Wie hadden ze dan als die 2 ik weet ashley maar 2e is me niet duidelijk meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef humpty het volgende:
Nu Randy en Doriana over nomineren de eerste twee weten ze wel ook al is
het de eerste keer mislukt...de derde die ze moeten nomineren vinden ze moeilijk
Stagebegeleiderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef greysbones het volgende:
Wat doet Randy nu voor een werk??
Op wiki staat wetenschapper
Hij heeft het nu over school
Daarvoor in een winkel
Zal vast Tom zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan als die 2 ik weet ashley maar 2e is me niet duidelijk meer.
Tomquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Komt pas donderdagmiddag na de stemmingquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:08 schreef humpty het volgende:
Ik wil die koppen zien als het vliegtuigje van Tom over gaat![]()
Denk eerder dat Alice hem als oefenpatroontjes ziet. Maar mannen kunnen met gemak nu met nagellak lopen zonder commentaar. Heeft iets stoers....quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:05 schreef Jockari het volgende:
Wat hebben sommige mannen met nagels lakken ?
[ afbeelding ]
Ty vroeg het zelf aan Alicequote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder dat Alice hem als oefenpatroontjes ziet. Maar mannen kunnen met gemak nu met nagellak lopen zonder commentaar. Heeft iets stoers....
Is het al duidelijk dat ze er 3 moeten kiezen....Meestal is de derde toch door een spel de lul.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |