quote:Op maandag 12 februari 2024 17:42 schreef usagi414 het volgende:
Voor de leesbaarheid is een spatie soms toch wel handig.
Geen slecht idee, als ik dat met vijf extra persoonlijkheden doe kan ik misschien volgend jaar met mijn zessen naar het ESF.quote:
R Kellyquote:
Nou dat was niet altijd zo maar ik heb ze inmiddels een duidelijke eigen taak/emotie gegeven en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik merk wel dat Woede nog best vaak dominant is maar Gezellig en Lyrisch houden hem redelijk tegen. Chagrijnig houdt zich overal buiten, die heeft er geen zin in.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheden zijn gebonden aan een emotie?![]()
Dat lijkt me handig, die van mij kunnen allemaal in elke willekeurige emotionele staat verkeren en je weet nooit van tevoren wat je voorgeschoteld krijgt.
Wat heb je met fear en disgust gedaanquote:Op maandag 12 februari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat was niet altijd zo maar ik heb ze inmiddels een duidelijke eigen taak/emotie gegeven en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik merk wel dat Woede nog best vaak dominant is maar Gezellig en Lyrisch houden hem redelijk tegen. Chagrijnig houdt zich overal buiten, die heeft er geen zin in.
Disgust is overgenomen door Chagrijnig en de verantwoordelijkheden van Fear vallen nu onder Lyrisch, die de angst onderdrukt met overdreven optimisme.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb je met fear en disgust gedaan![]()
[ afbeelding ]
Dit ken ik van Family Guy!quote:Op maandag 12 februari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb je met fear en disgust gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik verzeker je dat deze postquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
Serieus, dit is het? Niemand op een dronken @:H_T na heeft iets gepost sinds gisterenavond?
een zekere logica bevatquote:
Heel erg.quote:
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
* Opent de SC weer want zó mag het niet eindigen
Moeten dingen interessant zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.
Is dat van die "persoonlijke logica", want ik weet niet of wij die dan gaan vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat deze post
[..]
een zekere logica bevatEen uur eerder of later zou ik het niet gepost hebben
Als het zo stil is als vanochtend: bijna allesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.
Ik denk dat veel afhangt van hoeveel pakketjes je precies verwacht op een dag.quote:
In principe is ie te doen. Met dezelfde logica zou ik over 34 minutenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat van die "persoonlijke logica", want ik weet niet of wij die dan gaan vinden.
kunnen postenquote:1,5
Hm, dan vraag ik me wel af wat je 28 minuten geleden gepost zou hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
In principe is ie te doen. Met dezelfde logica zou ik over 34 minuten
[..]
kunnen posten
Is het wel tumtum als het niet zo'n mix is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Maar als alles mag. Ik heb me vandaag afgevraagd waarom er geen zakken tumtums zijn met alleen de zachte tumtums. Ik hou namelijk altijd een half zakje harde over.
1quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan vraag ik me wel af wat je 28 minuten geleden gepost zou hebben.
Ik zou het je helaas niet kunnen vertellen, ik heb eerst op moeten zoeken wat het eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Maar als alles mag. Ik heb me vandaag afgevraagd waarom er geen zakken tumtums zijn met alleen de zachte tumtums. Ik hou namelijk altijd een half zakje harde over.
Oh, dan heb ik het niet.quote:
De gomballen zijn weer zo'n groot formaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het wel tumtum als het niet zo'n mix is?
[ afbeelding ]
En je kan natuurlijk altijd nog overwegen gomballen te kopen
Dat is sowieso een interessante vraag! Ik weet niet wat tumtums zijn, maar misschien kan je iemand vinden die juist alleen de harde tumtums lekker vindt en dan kan je zo tot een regeling komen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Hoeveel Nederlanders zouden er überhaupt naar San Remo kijken?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Soms vind ik het wel jammer dat mijn collega's geen esf fanaat zijn als ik. We kunnen bij het koffiezetapparaat niet even hebben over die zeekoe in Sanremo
Wat dat betreft is het goed dat het internet bestaat! In mijn omgeving weet zelfs vrijwel niemand wie Tom Brady is. Als het over de Super Bowl gaat, dan slaan ze nog het meest aan op Taylor Swift of Usher.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zouden er überhaupt naar San Remo kijken?
Dit gevoel had ik gisteren een beetje over de Super Bowl, hoewel ik gelukkig nog een Amerikaan trof dus dat scheelt. Maar om de één of andere reden voelen veel mensen die niet eens bij het gesprek betrokken zijn toch de noodzaak om te melden dat ze het niet kijken en/of niet interessant vinden. Met ESF altijd net zo.
Pijnlijk, jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het goed dat het internet bestaat! In mijn omgeving weet zelfs vrijwel niemand wie Tom Brady is. Als het over de Super Bowl gaat, dan slaan ze nog het meest aan op Taylor Swift of Usher.
Ik snap ook nooit waarom mensen altijd meningen hebben over dingen die ze niet kijken.. Of maar zijdelings meekrijgen. Ik heb ook geen mening over cricket.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pijnlijk, jaZeg dan liever helemaal niks
Nee precies. Je kunt het voor jezelf een onbegrijpelijk spel vinden verder maar als anderen er lol aan beleven, primaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom mensen altijd meningen hebben over dingen die ze niet kijken.. Of maar zijdelings meekrijgen. Ik heb ook geen mening over cricket.
Uit nieuwsgierigheid: wat was je theorie?quote:
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Soms vind ik het wel jammer dat mijn collega's geen esf fanaat zijn als ik. We kunnen bij het koffiezetapparaat niet even hebben over die zeekoe in Sanremo
Mag je nog wel de maand afmaken of is het op staande voet geworden?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie op
Breng maar hier, die vind ik juist zo lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Blake Lively stond naast Taylor!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pijnlijk, jaZeg dan liever helemaal niks
Voor de getallen dacht ik aan de helft van het uur plus de rest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: wat was je theorie?
Lekker no rules op het werkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie op
Geen idee, maar de ramen worden as we speak vervangen. Dus ze zijn wel op de hoogte.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aha. En de woningbouwvereniging vind het nog wel oke allemaal?
Ja OK maar dan heb ik nog steeds geen mening over het stierenvechten zelf maar over het feit dat ze stieren gebruiken.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:30 schreef Strani het volgende:
Met uitzondering van iets als stierenvechten, dat kijk ik niet en toch zal ik er altijd een mening over hebben.
Je bent er dichtbij, maar het kan simpelerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor de getallen dacht ik aan de helft van het uur plus de rest.
Dus om 8:30 4(helft van 8),5(de rest)=4,5
Om 14:30=2:30 1(helft van 2),5(de rest)=1,5
13:30=1:30 zou dan idd worden 0,5(helft van 1),5(de rest)=2*0,5=1
Maar dit is slechts een constatering van wat zou kunnen werken om tot die getallen te komen, zelfs als dit is wat je doet zie ik nog steeds niks voor de verschillende waaroms die imo achterblijven.
SPOILER: De uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Je bent er dichtbij, maar het kan simpelerDat is idd simpeler, plus je doet nog iets met de :30, want daar zat ik oa nog mee.SPOILER: De uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zou je een andere mening hebben als ze een ander dier zouden gebruiken?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja OK maar dan heb ik nog steeds geen mening over het stierenvechten zelf maar over het feit dat ze stieren gebruiken.
Kwallenvechten in die arena's lijkt me een stuk minder spannendquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je een andere mening hebben als ze een ander dier zouden gebruiken?
Zo nee, dan zou ik toch zeggen dat je meer een mening hebt over de activiteit dan over het feit dat ze specifiek stieren gebruiken.
Ik kijk die Super Bowl nooit, want het interesseert me niets. Ze zouden het trouwens moeten afschaffen, want het gaat alleen nog maar over de show en de commercie in plaats van de sportquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zouden er überhaupt naar San Remo kijken?
Dit gevoel had ik gisteren een beetje over de Super Bowl, hoewel ik gelukkig nog een Amerikaan trof dus dat scheelt. Maar om de één of andere reden voelen veel mensen die niet eens bij het gesprek betrokken zijn toch de noodzaak om te melden dat ze het niet kijken en/of niet interessant vinden. Met ESF altijd net zo.
Muggenvechten zou ik niet per definitie verwerpelijk vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou je een andere mening hebben als ze een ander dier zouden gebruiken?
Zo nee, dan zou ik toch zeggen dat je meer een mening hebt over de activiteit dan over het feit dat ze specifiek stieren gebruiken.
Kwallenvechten in een bassin met witte haaien lijkt me dan wel weer leuk om te zien. Wat mij betreft switchen alle stierenvechters daar naartoe.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Kwallenvechten in die arena's lijkt me een stuk minder spannend
Bak met water in de arena zetten, torero en kwal beide in het water gooien, ik zie wel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Jij hebt geen zin in Gordon tegen Mart Smeets?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net iets interessants meegemaakt. Althans, niet heel interessant, maar goed genoeg voor de SC.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb net iets interessants meegemaakt. Althans, niet heel interessant, maar goed genoeg voor de SC.
Net ging ik naar de action en eigenlijk kom ik daar altijd teleurgesteld vandaan. Vandaag is niet anders. Ik zag dat ze vingerloze regenboog-print handschoenen in de reclame hadden en dacht dat dat wel leuk zou zijn als ik van de zomer naar een pride ging. Halverwege de winkel kwam ik auberginezaadjes voor 37 cent tegen, dus nam ik die mee en bij de vingerloze handschoenen aangekomen, hadden ze veel keuze, maar geen regenboogprint meer
Dus ik begeef me naar de kassa en voor zo'n klein bedrag ga ik niet pinnen, dus had ik 40 cent uit mijn portemonnee gehaald. Zegt de medewerker doodleuk: "heeft u het niet kleiner?". Ik dacht dat hij een grapje maakte en zei dat 2x 10 cent en 1x 20 cent haast niet kleiner kon. Maar nee, hij was serieus en vertelde dat hij geen 5 cent had en was half in paniek hoe hij dat moest oplossen. Ik zei: "laat maar zitten", waarna hij nog een keer navroeg of ik het zeker wist.
Met 40 cent armer - en dus te veel betaald - en een teleurstelling rijker ging ik naar huis.
Dat is wel heel apart jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb net iets interessants meegemaakt. Althans, niet heel interessant, maar goed genoeg voor de SC.
Net ging ik naar de action en eigenlijk kom ik daar altijd teleurgesteld vandaan. Vandaag is niet anders. Ik zag dat ze vingerloze regenboog-print handschoenen in de reclame hadden en dacht dat dat wel leuk zou zijn als ik van de zomer naar een pride ging. Halverwege de winkel kwam ik auberginezaadjes voor 37 cent tegen, dus nam ik die mee en bij de vingerloze handschoenen aangekomen, hadden ze veel keuze, maar geen regenboogprint meer
Dus ik begeef me naar de kassa en voor zo'n klein bedrag ga ik niet pinnen, dus had ik 40 cent uit mijn portemonnee gehaald. Zegt de medewerker doodleuk: "heeft u het niet kleiner?". Ik dacht dat hij een grapje maakte en zei dat 2x 10 cent en 1x 20 cent haast niet kleiner kon. Maar nee, hij was serieus en vertelde dat hij geen 5 cent had en was half in paniek hoe hij dat moest oplossen. Ik zei: "laat maar zitten", waarna hij nog een keer navroeg of ik het zeker wist.
Met 40 cent armer - en dus te veel betaald - en een teleurstelling rijker ging ik naar huis.
Je bent waarschijnlijk één van de weinige nederlanders die niet de halve action leegkoopt als ze voor één ding daarheen gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, serieus knap om je in te houden daar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk één van de weinige nederlanders die niet de halve action leegkoopt als ze voor één ding daarheen gaan.
Haha ja dat is zo'n dooddoener inderdaad, en zo'n zelfde persoon schakelt die avond dan net zo makkelijk in voor Real Madrid - Manchester City.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk die Super Bowl nooit, want het interesseert me niets. Ze zouden het trouwens moeten afschaffen, want het gaat alleen nog maar over de show en de commercie in plaats van de sport
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is zo'n dooddoener inderdaad, en zo'n zelfde persoon schakelt die avond dan net zo makkelijk in voor Real Madrid - Manchester City RB Leipzig.
Was het een goede carnaval dit jaar?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, dat was het dan weer.Wel een goed feestje gehad, maar nu weer een jaar wachten.
![]()
Ik vind het zo erg, de hele stad bij ons ligt vol met afvalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het een goede carnaval dit jaar?
Ja! Een van mijn fijnste eigenlijk wel. Goed sfeertje hier wel elke dag. Gisteren was het leukste, wat carnavalsbands in het cafe zien optreden en later buiten op de markt samenwerkende dweilbands om klassieke liedjes van hier te spelen. En daarna weer lekker dansen, hossen, joelen de nacht in.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was het een goede carnaval dit jaar?
Vind hoe het nu gaat met statiegeldbekers wel echt een vooruitgang. Niet meer de hele zaal en straat vol met lege bekers.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, de hele stad bij ons ligt vol met afval
Morgen weer zak-en-aswoensdagquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, dat was het dan weer.Wel een goed feestje gehad, maar nu weer een jaar wachten.
![]()
Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vindt IJs_Beer een zak aanstaande woensdag?
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**idquote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen haringhappen neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.
Hier was het ook een dikke bende, het leek wel een rampgebied, maar de schoonmaakploeg van de gemeente heeft keihard gewerktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg, de hele stad bij ons ligt vol met afval
Grmblquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je vindt IJs_Beer een zak aanstaande woensdag?
Bromquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja misschien is 'ie dan wel mega chagrijnig.
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**id
Hier wat André Rieu uit de tijd dat ze hem alleen in Maastricht kendenquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Zo abrupt, die overgang van kroegtijger naar kantoortijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Moest je elke dag een nieuwe statiegeldbeker kopen, of hoe ging dat bij jullie? Hier vind ik het statiegeldsysteem maar vervelend. Als je een drankje wil, dan kost het eerste drankje je een half muntje extra. Als je toch niet lang wil blijven, dan drink je dus niets. Vroeger kocht je gewoon 1 biertje/colaatje/whatevertje en nu met die statiegeld is dat gewoon echt niet leuk meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vind hoe het nu gaat met statiegeldbekers wel echt een vooruitgang. Niet meer de hele zaal en straat vol met lege bekers.
In Brabant was juist de afgelopen vijf dagen het zaad in de aanbieding.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
En vanaf morgen zijn de zaden in de aanbieding voor 29 cent dus je bent nóg harder gen**id
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Ik heb daar beelden bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Nu kan ik nooit meer normaal denken aan auberginezaadjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
In Brabant was juist de afgelopen vijf dagen het zaad in de aanbieding.
Triest dat die emoji nu een dubbele lading (hueheheh) voor je krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer normaal denken aan auberginezaadjes![]()
🍆
Aan het eind van avond kon je je beker inleveren en dan kreeg je een bekermuntje, en die kon je dan weer de volgende dag inzetten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moest je elke dag een nieuwe statiegeldbeker kopen, of hoe ging dat bij jullie? Hier vind ik het statiegeldsysteem maar vervelend. Als je een drankje wil, dan kost het eerste drankje je een half muntje extra. Als je toch niet lang wil blijven, dan drink je dus niets. Vroeger kocht je gewoon 1 biertje/colaatje/whatevertje en nu met die statiegeld is dat gewoon echt niet leuk meer.
Zo zou het moeten zijn! Bekermuntjes brengen redding.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aan het eind van avond kon je je beker inleveren en dan kreeg je een bekermuntje, en die kon je dan weer de volgende dag inzetten.
Of je pakt gewoon ergens een beker van de grond om in te leveren scheelt ook weer.
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Een van mijn fijnste eigenlijk wel. Goed sfeertje hier wel elke dag. Gisteren was het leukste, wat carnavalsbands in het cafe zien optreden en later buiten op de markt samenwerkende dweilbands om klassieke liedjes van hier te spelen. En daarna weer lekker dansen, hossen, joelen de nacht in.
Of mensen die geen Formule 1 of andere autorace kijken 'omdat ze alleen maar rondjes rijden', maar wel dagenlang schaatsen koekeloerenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is zo'n dooddoener inderdaad, en zo'n zelfde persoon schakelt die avond dan net zo makkelijk in voor Real Madrid - Manchester City.
Ook zoiets ja! Hoe moeilijk kan het zijn om mensen gewoon lekker te laten kijken wat ze willen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Of mensen die geen Formule 1 of andere autorace kijken 'omdat ze alleen maar rondjes rijden', maar wel dagenlang schaatsen koekeloeren
[..]
Morgen gewoon weer, als kantoortijger.Van ijsbeer naar tijger. Wordt je dan panda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Mijn laatste werkdag voor deze week. Morgen ben ik een uur in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:01 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat staat er op het programma vandaag?
Ik moet zo even werken (op mijn vrije dag) , daarna ga ik even naar mijn ouders en vanmiddag naar de schoonheidssalon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |