Lijkt me dat hij nog wel een tijdje met de nek is aangekeken door de medebewoners.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
To be fair, het was niet mijn portiek, maar die naast mij (de flat heeft er 3). Maar als ik de zeer luide reactie van enkele medeflatbewoners mag geloven stond de hele portiek blauw, en de appartementen ook.
Dit is dezelfde gast die de laatste tijd een paar keer door het lint is gegaan waardoor al z'n ramen aan de voorkant van de flat nu gesneuveld zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij nog wel een tijdje met de nek is aangekeken door de medebewoners.
TdFquote:Op maandag 12 februari 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.
Dan gaan wij weinig over sport pratenquote:Op maandag 12 februari 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.
Klopt, maar dit was verwarrenderquote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Dank voor de snelle actie van het moderatieteam@:TT
Welke sport moeten we dan bespreken?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.
Aha. En de woningbouwvereniging vind het nog wel oke allemaal?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die de laatste tijd een paar keer door het lint is gegaan waardoor al z'n ramen aan de voorkant van de flat nu gesneuveld zijn.
Met Andre van Duin?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht keert weer terug
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolaiquote:
Die doet the masked singer best leuk eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolai
Hopelijk wel als voice-over.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolai
Niet volgens Google etc.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
Het is, denk ik, bordspelnamen. Niet bordspel namen. @:TT.
Nou ja. Misschien is het nu juist incorrect. Los had sowieso al gemogen. Gezien autocorrect het los wil hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Dank voor de snelle actie van het moderatieteam@:TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staan hier, die kleine is dus het knoflookpotje.![]()
En ja, er zit intussen best wat schade aan, maar ze zijn dan ook al best oud.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:BillDauteriveOud, maar het zijn mooie dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staan hier, die kleine is dus het knoflookpotje.![]()
En ja, er zit intussen best wat schade aan, maar ze zijn dan ook al best oud.![]()
![]()
In het Nederlands kun je ontelbaar veel en in principe oneindig lange samenstellingen maken. Als je van rug en zak de samenstelling rugzak hebt gemaakt, kun je verdergaan met rugzaktoerisme en rugzaktoerismebranche, en bijvoorbeeld ook met lichtgewichtrugzak, lichtgewichtrugzakbranche, enz. enz.quote:
Die is gelijk begonnen met de siësta.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, ben je inmiddels al wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |