Ahwwquote:Op maandag 12 februari 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
7 uur pas?
Nee joh, stuk vroeger al.
Ik heb ook meteen geen zin meer om koffie voor de SC te zetten, dus dat laat ik maar aan jou over om het een beetje goed te maken. Ga ik intussen wel gewoon werken.quote:
Ik kijk zo wel even, als de wedstrijd klaar isquote:Op maandag 12 februari 2024 04:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen geen zin meer om koffie voor de SC te zetten, dus dat laat ik maar aan jou over om het een beetje goed te maken. Ga ik intussen wel gewoon werken.
Haha ach het was een hele vermakelijke wedstrijd dus ik ben blijquote:Op maandag 12 februari 2024 04:50 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, het is geen 5.15 geworden. KC wint in overtime en @:Strani en ik zijn teleurgesteld. Ik ben benieuwd of hij nu weer een brief schrijft.
Slaapwel Strani en goedemorgen tegen de rest
Hahaha, ik denk niet dat de mensen hier mij willen zien dansenquote:Op zondag 11 februari 2024 16:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen heb jij heel hard 'Di yiu wanna see me dance!' geroepen![]()
Hoe bevalt het daar. Beetje mooi weer?
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi isquote:Op maandag 12 februari 2024 08:12 schreef H_T het volgende:
Mijn week begint met matige slaap en een rookmelder die zonder duidelijke reden alarm slaat
Dat zou niet handig zijn. Want rook stijgt op en CO blijft laag.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi is
Nee, dat gelukkig niet. Waarschijnlijk zit er wat stof voor de sensor of zoiets, dus zal ze even schoonmaken als ik er weer benquote:Op maandag 12 februari 2024 09:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het maar geen koolmonoxidemelder combi is
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Waarschijnlijk zit er wat stof voor de sensor of zoiets, dus zal ze even schoonmaken als ik er weer ben
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.
20 keer teruggaan om te kijken of het gas wel uit is, is niet goed, maar dit is weer het andere uiterstequote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.
Hoe kom je erop.
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is altijd goed. @:Cyan9 houdt niet van sport, maar hij slaapt nu toch. En de half time show is toch show, dus die past wel in dit subforum
Als het goed is heb ik vanochtend de slaapfunctie gebruikt en houdt ie zich de komende uren stil. En wie weet heb ik met het indrukken van die knop net genoeg stof aan de kant gedrukt dat de buren nergens last van hebbenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De buren zullen blij zijn als het alarm stopt met loeien en meneer H_T de stofdoek heeft gevonden.
Welke sporten hou je wel van?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.
Vergelijkbaar met een vuurkorf in de portiek. M'n onderbuurman kreeg het een keer voor elkaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat ik ooit thuis kwam in mijn oude appartement en de hele gang vol rook stond. Had mijn nieuwe buurman zo’n waxmelt in een steelpannetje op laag vuur gezet en vervolgens was hij gewoon gaan werken. Rook het appartement lekker dacht hij.
Hoe kom je erop.
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.quote:
Oh wauw, da's ook lekkerquote:Op maandag 12 februari 2024 11:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een vuurkorf in de portiek. M'n onderbuurman kreeg het een keer voor elkaar.
To be fair, het was niet mijn portiek, maar die naast mij (de flat heeft er 3). Maar als ik de zeer luide reactie van enkele medeflatbewoners mag geloven stond de hele portiek blauw, en de appartementen ook.quote:
Lijkt me dat hij nog wel een tijdje met de nek is aangekeken door de medebewoners.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
To be fair, het was niet mijn portiek, maar die naast mij (de flat heeft er 3). Maar als ik de zeer luide reactie van enkele medeflatbewoners mag geloven stond de hele portiek blauw, en de appartementen ook.
Dit is dezelfde gast die de laatste tijd een paar keer door het lint is gegaan waardoor al z'n ramen aan de voorkant van de flat nu gesneuveld zijn.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij nog wel een tijdje met de nek is aangekeken door de medebewoners.
TdFquote:Op maandag 12 februari 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.
Dan gaan wij weinig over sport pratenquote:Op maandag 12 februari 2024 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schaatsen, TdF, en ik volg de Grandslams in het tennis een beetje.
Klopt, maar dit was verwarrenderquote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Dank voor de snelle actie van het moderatieteam@:TT
Welke sport moeten we dan bespreken?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Correctie, ik hou niet van de sporten die hier meestal besproken worden.
Aha. En de woningbouwvereniging vind het nog wel oke allemaal?quote:Op maandag 12 februari 2024 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die de laatste tijd een paar keer door het lint is gegaan waardoor al z'n ramen aan de voorkant van de flat nu gesneuveld zijn.
Met Andre van Duin?quote:Op maandag 12 februari 2024 13:02 schreef NailQueen het volgende:
Ter land, ter zee en in de lucht keert weer terug
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolaiquote:
Die doet the masked singer best leuk eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolai
Hopelijk wel als voice-over.quote:
quote:Op maandag 12 februari 2024 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, met de man die momenteel vrijwel iedere spelshow presenteert: Ruben Nicolai
Niet volgens Google etc.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
Het is, denk ik, bordspelnamen. Niet bordspel namen. @:TT.
Nou ja. Misschien is het nu juist incorrect. Los had sowieso al gemogen. Gezien autocorrect het los wil hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Dank voor de snelle actie van het moderatieteam@:TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staan hier, die kleine is dus het knoflookpotje.![]()
En ja, er zit intussen best wat schade aan, maar ze zijn dan ook al best oud.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op maandag 12 februari 2024 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:BillDauteriveOud, maar het zijn mooie dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die staan hier, die kleine is dus het knoflookpotje.![]()
En ja, er zit intussen best wat schade aan, maar ze zijn dan ook al best oud.![]()
![]()
In het Nederlands kun je ontelbaar veel en in principe oneindig lange samenstellingen maken. Als je van rug en zak de samenstelling rugzak hebt gemaakt, kun je verdergaan met rugzaktoerisme en rugzaktoerismebranche, en bijvoorbeeld ook met lichtgewichtrugzak, lichtgewichtrugzakbranche, enz. enz.quote:
Die is gelijk begonnen met de siësta.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, ben je inmiddels al wakker?
Haha jazeker, ik werd om iets van 12:40 wakker gemaakt door een katquote:Op maandag 12 februari 2024 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani, ben je inmiddels al wakker?
Zeker, ik ken ze nu al zou lang, maar ze blijven leuk.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oud, maar het zijn mooie dingen
Alles los je op met:quote:Op maandag 12 februari 2024 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, ik ken ze nu al zou lang, maar ze blijven leuk.
Ben wel bang dat de uienpot over niet al te lange tijd eens gaat breken. Er zit een scheur in de zijkant die steeds verder loopt. Ik hoop alleen maar dat het een beetje een nette breuk wordt die goed te lijmen is.
Daar wordt de pot niet mooier van, ik ben dan toch meer van het netjes lijmen.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles los je op met:
[ afbeelding ]
Hmm duct tape geeft het karakterquote:Op maandag 12 februari 2024 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar wordt de pot niet mooier van, ik ben dan toch meer van het netjes lijmen.
Wat voor hobby moeten we in de tussentijd oppakken? Is er ergens een groot evenement in de komende drie maanden waar we ons op kunnen storten?quote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Strani het volgende:
NFL-seizoen is voorbij![]()
Zeven maanden wachten nu.
Mwah... denk het niet? Misschien de Giro d'Italia maar verder is er weinig hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor hobby moeten we in de tussentijd oppakken? Is er ergens een groot evenement in de komende drie maanden waar we ons op kunnen storten?
Nederlands Fierljep Landen zou veel logischer zijn om dat in de lente- en zomermaanden te doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:17 schreef Strani het volgende:
NFL-seizoen is voorbij![]()
Zeven maanden wachten nu.
EK voetbal en OS.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah... denk het niet? Misschien de Giro d'Italia maar verder is er weinig hoor
Halve finale Nations League is er natuurlijk ook nog, maar voor de rest valt het een beetje tegen hoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah... denk het niet? Misschien de Giro d'Italia maar verder is er weinig hoor
Nee juist handiger als het water bevroren is want dan word je niet nat.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederlands Fierljep Landen zou veel logischer zijn om dat in de lente- en zomermaanden te doen.
Ja hè. San Remo is ook voorbij dus qua muziek is er ook niks meer te beleven voorlopig.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Halve finale Nations League is er natuurlijk ook nog, maar voor de rest valt het een beetje tegen hoor.
Nee joh, ouderwetse hand crafteds natuurlijk. Ze zijn allemaal al uiniek.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm duct tape geeft het karakterNú heb je nog een pot die elke willekeurige Nederlander in zeg maar bijvoorbeeld Harderwijk óók op het aanrecht zou kunnen hebben staan. Met duct tape heb je echt iets unieks.
Oh ja. Niet aan gedacht.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee juist handiger als het water bevroren is want dan word je niet nat.
quote:Op maandag 12 februari 2024 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is dezelfde gast die de laatste tijd een paar keer door het lint is gegaan waardoor al z'n ramen aan de voorkant van de flat nu gesneuveld zijn.
WTFquote:Op maandag 12 februari 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Verder alles oké @:Strani?
[ afbeelding ]
Die over de buurman die brand veroorzaaktequote:Op maandag 12 februari 2024 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
WTFzal wel niet goed doorgekomen zijn eerst. Op welke post was het?
Ah dat was ook wel heel grappig.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die over de buurman die brand veroorzaakte
Ja ja, blame it on the browser!quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah dat was ook wel heel grappig.
Nee, geen idee 😂 maar m'n browser doet de laatste tijd sowieso raar met likes.
Hm, gewoon vaak klikken veroorzaakt het iig niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Formule 1quote:Op maandag 12 februari 2024 14:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor hobby moeten we in de tussentijd oppakken? Is er ergens een groot evenement in de komende drie maanden waar we ons op kunnen storten?
De eerste wedstrijd staat meteen gepland op de verjaardag van m’n schoonmoederquote:
Goed excuus om niet te gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd staat meteen gepland op de verjaardag van m’n schoonmoeder
Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Mis je toch niks aan, zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed excuus om niet te gaan.
Ik verbaas me dat het blijft staan, geen idee hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.
Ik heb er nu zo te zien ook een dubbel weten te liken.![]()
Danny in FB / Tweakers vernieuwt de smileys
Prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden.quote:Op maandag 12 februari 2024 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands kun je ontelbaar veel en in principe oneindig lange samenstellingen maken. Als je van rug en zak de samenstelling rugzak hebt gemaakt, kun je verdergaan met rugzaktoerisme en rugzaktoerismebranche, en bijvoorbeeld ook met lichtgewichtrugzak, lichtgewichtrugzakbranche, enz. enz.
Onze taal vind het correct wanneer het aan elkaar is.
Voor de leesbaarheid is een spatie soms toch wel handig.quote:Het verschil tussen het Nederlandse en het nieuwe Duitse woord is dat het Nederlandse woord grammaticaal en inhoudelijk correct is maar niet bestaat. Daarentegen bestaat het Duitse woord officieel. Als je op google zoekt naar "the longest German word" kom je talloze websites tegen met prachtige lange Duitse woorden, sommige officieel en sommige onofficieel.
https://www.vertaalbureau(...)0telt%2066%20letters.
Ja precies, dat heb ik momenteel dus heel veel, dat 'ie niet pakt. Maar iets vier keer liken is me voor zover ik weet nog niet eerder overkomen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, het is dus idd als hij niet pakt en je klikt dan nogmaals.
Ik heb er nu zo te zien ook een dubbel weten te liken.![]()
Danny in FB / Tweakers vernieuwt de smileys
Ik kan magische dingen Em, ik leef in een hele andere wereld.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik verbaas me dat het blijft staan, geen idee hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
quote:Op maandag 12 februari 2024 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prachtig [ afbeelding ]Ik ben echt heel benieuwd of we hier nou aan zouden wennen, ik kan het me niet voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer de vorige keer was dat dat hier gedaan isquote:Op maandag 12 februari 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
Geen teken van boze buren bij thuiskomst, dus waarschijnlijk heeft de rookmelder zich gedragen. Toch maar uit voorzorg meteen een doekje langs alle rookmelders gehaald. Die hoor je blijkbaar veel regelmatiger schoon te maken dan ik doe
Ik kan me dat ook niet voorstellen, het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd of we hier nou aan zouden wennen, ik kan het me niet voorstellen
De oude vind ik op een of andere manier meer karakter hebben. En ik vind het ook wel wat hebben dat die van de PI net niet helemaal passen bij de normalequote:Op maandag 12 februari 2024 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan me dat ook niet voorstellen, het klopt gewoon niet.
Zoals iemand daar zegt, het zijn een beetje de zwakzinnige broertjes van wat we nu hebben. [ afbeelding ]
Wat ik ook raar vind, die vernieuwde zijn veel ronder dan de oude, maar ze zien er imo minder rond uit in de standaardmaat.![]()
Heb je gewonnen?quote:Op maandag 12 februari 2024 20:36 schreef Yesse het volgende:
Languit op de bank na een leuk dagje ABN AMRO toernooi
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randjequote:Op maandag 12 februari 2024 20:55 schreef Strani het volgende:
Die nieuwe emoji's lijken me nogal onnodig. En ja, ik gebruik ook wel eens emoji's van buitenaf omdat FOK! bepaalde types gewoon niet heeft. Maar FOK! heeft dan weer andere dingen die de reguliere emoji's niet hebben, dus zo kan je mooi combineren.
Ja dat is niet geweldig inderdaad. Ik gebruik wel gewoon de lichte achtergrond trouwensquote:Op maandag 12 februari 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randje
[ afbeelding ]
Klopt, de oude zijn wat meer uitgesproken en wat minder zacht.quote:Op maandag 12 februari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
De oude vind ik op een of andere manier meer karakter hebben. En ik vind het ook wel wat hebben dat die van de PI net niet helemaal passen bij de normale
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Is die dark mode al beschikbaar eigenlijk, ik heb er buiten dat smiley topic niks over gehoord verderquote:Op maandag 12 februari 2024 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Op een donkere achtergrond (wat tegenwoordig hip is) hebben ze een minder mooi randje
[ afbeelding ]
Strani heeft meerdere persoonlijkheden maar ze vonden alle vier die post leuk.quote:Op maandag 12 februari 2024 15:18 schreef Em31 het volgende:
Verder alles oké @:Strani?
[ afbeelding ]
Nu nog een button en wat zweetbandjes en je kunt er tegenaanquote:Op maandag 12 februari 2024 21:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
We hebben 2 sleutelhangers, een pet en een cap
Dit klopt wel. Mijn persoonlijkheden zijn 'gezellig', 'chagrijnig', 'woedend' en 'lyrisch'. Normaal vinden maximaal twee van mij iets leuk, meestal maar één. Dus hoe @Em31 dit voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Strani heeft meerdere persoonlijkheden maar ze vonden alle vier die post leuk.
Jouw persoonlijkheden zijn gebonden aan een emotie?quote:Op maandag 12 februari 2024 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Mijn persoonlijkheden zijn 'gezellig', 'chagrijnig', 'woedend' en 'lyrisch'. Normaal vinden maximaal twee van mij iets leuk, meestal maar één. Dus hoe @:Em31 dit voor elkaar gekregen heeft weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |