Ja toch! Fijn dat je het naar je zin hebtquote:Op maandag 12 februari 2024 02:21 schreef BillDauterive het volgende:
Gisteren moesten we het nog een kwartier volhouden, nu zijn we pas op de helft.
En het is een heerlijke wedstrijd
Verbaast dit je?quote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch! Fijn dat je het naar je zin hebt
Haha nee hoor het verbaast me nietquote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Verbaast dit je?Loop ik normaal zo te klagen, haha?
En jij ook, ook fijn dat jij het naar je zin hebt!
Nee!quote:
Haha dat wel. Alicia zat ook mooi in 't pak En die gistariste net ookquote:Op maandag 12 februari 2024 02:32 schreef BillDauterive het volgende:
Boh Strani, die Usher heeft wel veel glitters. Toch nog een songfestival-tintje.
En ze draaien nu op een schijf wat me aan Mia en Dion doet denken. Dat is niet per se positiefquote:Op maandag 12 februari 2024 02:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha dat wel. Alicia zat ook mooi in 't pak En die gistariste net ook
Maar verder wil ik nog wel een receptuur delen, sloaij meej juin meej ei meej errepels.quote:
Gaat niet goed hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 02:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar verder wil ik nog wel een receptuur delen, sloaij meej juin meej ei meej errepels.
Ja, wa. Tis gere of niet or.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:37 schreef BillDauterive het volgende:
sloaij -> geen idee. sla?
juin -> ajuin/ui?
errepels -> aardappels.
Sla, ui en aardappels, nou, euhm... Ik sla even over
Oh persoonlijk had ik wel het idee dat ik redelijk goed ben warmgedraaid deze dagen.quote:
Alleen als dat over een grote slakom met aardappelen gaat.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:40 schreef RipCity het volgende:
Praten we hier verder over superbowl?
Ow, dat is altijd goed. @Cyan9 houdt niet van sport, maar hij slaapt nu toch. En de half time show is toch show, dus die past wel in dit subforumquote:Op maandag 12 februari 2024 02:40 schreef RipCity het volgende:
Praten we hier verder over superbowl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |