quote:Op maandag 12 februari 2024 17:42 schreef usagi414 het volgende:
Voor de leesbaarheid is een spatie soms toch wel handig.
Geen slecht idee, als ik dat met vijf extra persoonlijkheden doe kan ik misschien volgend jaar met mijn zessen naar het ESF.quote:
R Kellyquote:
Nou dat was niet altijd zo maar ik heb ze inmiddels een duidelijke eigen taak/emotie gegeven en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik merk wel dat Woede nog best vaak dominant is maar Gezellig en Lyrisch houden hem redelijk tegen. Chagrijnig houdt zich overal buiten, die heeft er geen zin in.quote:Op maandag 12 februari 2024 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jouw persoonlijkheden zijn gebonden aan een emotie?![]()
Dat lijkt me handig, die van mij kunnen allemaal in elke willekeurige emotionele staat verkeren en je weet nooit van tevoren wat je voorgeschoteld krijgt.
Wat heb je met fear en disgust gedaanquote:Op maandag 12 februari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat was niet altijd zo maar ik heb ze inmiddels een duidelijke eigen taak/emotie gegeven en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik merk wel dat Woede nog best vaak dominant is maar Gezellig en Lyrisch houden hem redelijk tegen. Chagrijnig houdt zich overal buiten, die heeft er geen zin in.
Disgust is overgenomen door Chagrijnig en de verantwoordelijkheden van Fear vallen nu onder Lyrisch, die de angst onderdrukt met overdreven optimisme.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb je met fear en disgust gedaan![]()
[ afbeelding ]
Dit ken ik van Family Guy!quote:Op maandag 12 februari 2024 22:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat heb je met fear en disgust gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik verzeker je dat deze postquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
Serieus, dit is het? Niemand op een dronken @:H_T na heeft iets gepost sinds gisterenavond?
een zekere logica bevatquote:
Heel erg.quote:
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
* Opent de SC weer want zó mag het niet eindigen
Moeten dingen interessant zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.
Is dat van die "persoonlijke logica", want ik weet niet of wij die dan gaan vinden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat deze post
[..]
een zekere logica bevatEen uur eerder of later zou ik het niet gepost hebben
Als het zo stil is als vanochtend: bijna allesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik was al de hele ochtend aan het bedenken wat interessant genoeg was voor de SC.
Ik denk dat veel afhangt van hoeveel pakketjes je precies verwacht op een dag.quote:
In principe is ie te doen. Met dezelfde logica zou ik over 34 minutenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat van die "persoonlijke logica", want ik weet niet of wij die dan gaan vinden.
kunnen postenquote:1,5
Hm, dan vraag ik me wel af wat je 28 minuten geleden gepost zou hebben.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef H_T het volgende:
[..]
In principe is ie te doen. Met dezelfde logica zou ik over 34 minuten
[..]
kunnen posten
Is het wel tumtum als het niet zo'n mix is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Maar als alles mag. Ik heb me vandaag afgevraagd waarom er geen zakken tumtums zijn met alleen de zachte tumtums. Ik hou namelijk altijd een half zakje harde over.
1quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan vraag ik me wel af wat je 28 minuten geleden gepost zou hebben.
Ik zou het je helaas niet kunnen vertellen, ik heb eerst op moeten zoeken wat het eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Maar als alles mag. Ik heb me vandaag afgevraagd waarom er geen zakken tumtums zijn met alleen de zachte tumtums. Ik hou namelijk altijd een half zakje harde over.
Oh, dan heb ik het niet.quote:
De gomballen zijn weer zo'n groot formaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het wel tumtum als het niet zo'n mix is?
[ afbeelding ]
En je kan natuurlijk altijd nog overwegen gomballen te kopen
Dat is sowieso een interessante vraag! Ik weet niet wat tumtums zijn, maar misschien kan je iemand vinden die juist alleen de harde tumtums lekker vindt en dan kan je zo tot een regeling komen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Hoeveel Nederlanders zouden er überhaupt naar San Remo kijken?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Soms vind ik het wel jammer dat mijn collega's geen esf fanaat zijn als ik. We kunnen bij het koffiezetapparaat niet even hebben over die zeekoe in Sanremo
Wat dat betreft is het goed dat het internet bestaat! In mijn omgeving weet zelfs vrijwel niemand wie Tom Brady is. Als het over de Super Bowl gaat, dan slaan ze nog het meest aan op Taylor Swift of Usher.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zouden er überhaupt naar San Remo kijken?
Dit gevoel had ik gisteren een beetje over de Super Bowl, hoewel ik gelukkig nog een Amerikaan trof dus dat scheelt. Maar om de één of andere reden voelen veel mensen die niet eens bij het gesprek betrokken zijn toch de noodzaak om te melden dat ze het niet kijken en/of niet interessant vinden. Met ESF altijd net zo.
Pijnlijk, jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het goed dat het internet bestaat! In mijn omgeving weet zelfs vrijwel niemand wie Tom Brady is. Als het over de Super Bowl gaat, dan slaan ze nog het meest aan op Taylor Swift of Usher.
Ik snap ook nooit waarom mensen altijd meningen hebben over dingen die ze niet kijken.. Of maar zijdelings meekrijgen. Ik heb ook geen mening over cricket.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pijnlijk, jaZeg dan liever helemaal niks
Nee precies. Je kunt het voor jezelf een onbegrijpelijk spel vinden verder maar als anderen er lol aan beleven, primaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit waarom mensen altijd meningen hebben over dingen die ze niet kijken.. Of maar zijdelings meekrijgen. Ik heb ook geen mening over cricket.
Uit nieuwsgierigheid: wat was je theorie?quote:
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie opquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:18 schreef NailQueen het volgende:
Soms vind ik het wel jammer dat mijn collega's geen esf fanaat zijn als ik. We kunnen bij het koffiezetapparaat niet even hebben over die zeekoe in Sanremo
Mag je nog wel de maand afmaken of is het op staande voet geworden?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie op
Breng maar hier, die vind ik juist zo lekkerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:56 schreef Yesse het volgende:
Blake Lively stond naast Taylor!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Pijnlijk, jaZeg dan liever helemaal niks
Voor de getallen dacht ik aan de helft van het uur plus de rest.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: wat was je theorie?
Lekker no rules op het werkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Windows95Man gedeeld in een appgroep van werk. Daar kwam vrij weinig reactie op
Geen idee, maar de ramen worden as we speak vervangen. Dus ze zijn wel op de hoogte.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aha. En de woningbouwvereniging vind het nog wel oke allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |