Die had al ziedend moeten zijn toen de TV Swift liet zien met een pass die niet eens op hem was. Wat is dat nou weer voor suggestie van de regisseur.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:31 schreef superniger het volgende:
Kelce is MAD.
Stukje huiselijk geweld.
En waar was de taylorcam bij de fumble?quote:Op maandag 12 februari 2024 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had al ziedend moeten zijn toen de TV Swift liet zien met een pass die niet eens op hem was. Wat is dat nou weer voor suggestie van de regisseur.
Ik zou er éxtra voor betalen om dat te zienquote:Op maandag 12 februari 2024 01:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En waar was de taylorcam bij de fumble?
Je kan ook overdrijven, al die spelers staan stijf van de adrenaline tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:32 schreef RipCity het volgende:
Ik vrees voor Mama Swift.
Die wordt keertje in elkaar gebeukt
Je eigen coach aanvallen gaat wel ver....quote:Op maandag 12 februari 2024 01:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, al die spelers staan stijf van de adrenaline tijdens de wedstrijd.
Iedereen die wel eens in een gevecht heeft gezeten weet hoe je dan totaal anders reageert als de adrenaline pompt.
Dat is absoluut waar, en die adrenaline en het testosteron horen ook gewoon bij deze sport.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:34 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, al die spelers staan stijf van de adrenaline tijdens de wedstrijd.
Iedereen die wel eens in een gevecht heeft gezeten weet hoe je dan totaal anders reageert als de adrenaline pompt.
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je eigen coach aanvallen gaat wel ver....
Oh wacht dat had ik even gemist.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:35 schreef RudyL het volgende:
Swift moet het morgen uitmaken met Kelce als ze de super bowl verliezen. Zijn eigen coach zo aanvallen is onverantwoord, niet te verklaren en absoluut niet wat zij ooit gedacht had dat hij zou doen..ze is nu gek op Kittle
Domme actie maar om direct te suggereren dat hij dat in de privé sfeer ook doet gaat wel ver.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je eigen coach aanvallen gaat wel ver....
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:34 schreef BillDauterive het volgende:
Reclame voor oreo, leuk. Ik drink een biertje met oreo-smaak.
Bal passeerde niet de LOSquote:
Als je coach McVay is of vergelijkbare types, prima. Maar niet bij Reid, doe effe normaalquote:
Ik gok dat de manager van Swift inmiddels ook al op zoek is naar nieuwe optiesquote:Op maandag 12 februari 2024 01:40 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als je coach McVay is of vergelijkbare types, prima. Maar niet bij Reid, doe effe normaal
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopenquote:Op maandag 12 februari 2024 01:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok dat de manager van Swift inmiddels ook al op zoek is naar nieuwe opties
Die hele familie is knettergekquote:Op maandag 12 februari 2024 01:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopen
Wat een mongool is datquote:Op maandag 12 februari 2024 01:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als je de broer van Mahomes naast Taylor laat staan dan zal het wel niet zo'n vaart lopen
Ik vind dit ook een prima einduitslag, ben ik wel direct op pensioen gerechtigde leeftijd maar okequote:Op maandag 12 februari 2024 01:44 schreef superniger het volgende:
Wedstrijd heeft een touchdown nodig.
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablablaquote:Op maandag 12 februari 2024 01:45 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mahomes zelf vind ik wel goed overkomen
Justin Herbert is natuurlijk de enige goatquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Vquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Cousins en zijn vrouw kwamen heel goed over, vond niks mis met Mahomes maar die serie ging meer over zijn vrouw en moederquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik zat net te denken idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:50 schreef Tweek het volgende:
Tijd dat het pentagon hun assest gaat inzetten om de Chiefs de strijd te laten keren.
Ja, de reclames zijn best vermakelijk, ondanks dat christelijke ondertoontje.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Die Jezus reclames hebben wel de meest onverwachte muziekjes
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zat net te denken idd.
Als Swift straks Biden gaat endorsen haal Trump gelijk even haar loshandige vriendjes met zijn gefrustreerde teamgenootjes erbij.
Ze tillen je daar snel op het schild, maar vallende mensen vinden ze nog leuker.
[ twitter ]
Zo werkt Amerika. 100 punten..quote:
Young speelt zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen, die is hard gevallen na zijn debuut bij de Commanders als 1ste ronde pick.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:58 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zo werkt Amerika. 100 punten..
Terug naar het spel en dan praat ik Amerikaanse commentatoren wel na, maar die Bosa, Young etc zijn indrukwekkend
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmagequote:Op maandag 12 februari 2024 02:01 schreef Strani het volgende:
Voor als iemand niet helemaal snapt wat er nou precies gebeurde met die touchdown net en die twee passes: Per play mag één voorwaardse pass gemaakt worden. Dat hoeft niet per se door de QB gedaan te worden. De QB gooide hem nét iets naar achteren waardoor Jennings het recht had om de bal naar voren te gooien.
(Mensen die de regels beter kennen mogen me corrigeren.)
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmage
Madden, fantastisch om plays beter te herkennenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst achter tijdens het spelen van Madden toen ik dacht dat ik de verdediging goed te pakken had
Ik weet niet hoe het vroeger was, maar inderdaad heeft Madden m'n kennis van het spelletje enorm bevorderdquote:Op maandag 12 februari 2024 02:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Madden, fantastisch om plays beter te herkennen
Jammer dat EA Sports er al jaren zo'n zooitje van maakt.
Twee time-outs over, mja... Misschien toch een paar run plays proberen om te zien of er iets geks gebeurt.quote:
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijnquote:
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
Usher is nou niet echt een half time show waar ik voor op blijf. Gelukkig is het randprogramma wel leuk
Ik ken hem ook alleen maar van 20-25 jaar geleden en kan geen enkel nummer noemen van hem.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijn
Katy Perry deed het tig jaar terug ook heel erg goed! Die kan ik me ook nog wel goed herinneren.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenMaar verder vind ik het nooit zo interessant.
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injuryquote:49ers LB Dre Greenlaw (Achilles) ruled out of Super Bowl 58
Nick Wagoner, ESPN Staff WriterFeb 11, 2024, 08:03 PM ET
LAS VEGAS -- San Francisco 49ers linebacker Dre Greenlaw was ruled out of Super Bowl LVIII against the Kansas City Chiefs after suffering a left Achilles tendon injury in the second quarter.
Greenlaw's injury happened after a San Francisco punt with 9:26 left in the second quarter. Greenlaw was not on the field for the punt and was simply running back onto the field for the next defensive series when he went down after taking a step toward the field.
Idd dacht dat die 10+ jaar geleden al gestopt was. Net als puff daddy en dat soort gasten.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijn
Ja ik vind het een leuke wedstrijdquote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vermaak me trouwens wel ondanks dat er niet veel gescoord wordt. De 49ers houden Mahomes en kornuiten aardig onder de duim
Ik vind het altijd wel leuk, ook al heb ik niet veel met sommige artiesten. Gewoon kort greatest hits programmatjequote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenMaar verder vind ik het nooit zo interessant.
Die had de verkeerde kleur onderbroek aan of zo, wat een pech.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injury![]()
Perry en Lady Gaga waren erg goed, de rest vond ik allemaal wat minder.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injury![]()
Dan waren ze nu wel ergens al gespot denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef moemoe het volgende:
Usher baby![]()
.
Misschien komen Alicia Keys en Justin Bieber ook mee, ik ben benieuwd.
Alicia geloof ik sowieso.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef moemoe het volgende:
Usher baby![]()
.
Misschien komen Alicia Keys en Justin Bieber ook mee, ik ben benieuwd.
Dat zag ik. Hij ligt eruit, achillesspees kwetsuur.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:44 schreef Attitude het volgende:
[..]
Blesseerde zichzelf bij opgaan op veld
Vervangen door Kaskade zo te zien en die hebben ze 5 seconden in beeld gebracht.quote:
Lekker negeren. Mods slapen blijkbaar ook al.quote:
Lekker ‘playbacken’ op z’n vioolquote:Op maandag 12 februari 2024 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vervangen door Kaskade zo te zien en die hebben ze 5 seconden in beeld gebracht.
Ik ben voor Andre Rieu volgend jaar.
Preciesquote:Op maandag 12 februari 2024 02:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker negeren. Mods slapen blijkbaar ook al.
Het is wel leuk om het publiek te verrassen tochquote:Op maandag 12 februari 2024 02:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan waren ze nu wel ergens al gespot denk ik.
Heb je nog dat soort artiesten nu?quote:
Ik hoop het voor ze. 49ers zijn best sterk in de 2de helft.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:50 schreef YellowBlacks het volgende:
2de helft zal wel voor de Chiefs zijn. Reid zal het dan wel weer op de rails krijgen.
Ik voel me oudquote:Op maandag 12 februari 2024 02:22 schreef Rnie het volgende:
Toch wel leuk dat pubers FOK! nog weten te vinden.
Of Iron Maidenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Het gaat nooit gebeuren maar ik zou Metallica wel voor de HT show willen zien
En dat terwijl het nog niet eens april is!quote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondergesneeuwd gaat worden
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Techquote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Doen, een trip terug in de tijd, laatste top album was in 1997, Reloaded.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Evenstar slaapt helaas al.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Attitude het volgende:
@:Evenstar is je vrouw nog wakker? Kan ze ff modden hier?
Dat is gaaf he, dan springen ze allemaal tochquote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Tech
Jaaa echt zo mooi om te zienquote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat is gaaf he, dan springen ze allemaal toch
Vet altijd hč. Leuk paar keer per jaar te kijken op YouTubequote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Tech
Normaal playbacken die Amerikaanse artiesten altijd alles dus raar dat ze hier niet grootste deel lipsync doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hier is dus autotune voor uitgevonden![]()
NFL faalt weer eens en zendt het in 128kbps uit
Ze willen het stadiongeluid laten horen dan krijg je deze kwaliteit.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hier is dus autotune voor uitgevonden![]()
NFL faalt weer eens en zendt het in 128kbps uit
Is allemaal te weinig mainstream vrees ik. Plus dat ze waarschijnlijk net bij de verkeerde platenmaatschappij zitten....quote:
Dat is iets te niche, Metallica is wel gewoon soort van mainstream. Maar ze willen zelf volgens mij niet nadat de NFL ze niet wilde voor de SB in San Franciscoquote:
Stukje 90's glij R&Bquote:Op maandag 12 februari 2024 02:34 schreef Hathor het volgende:
Wat een lachwekkende halftimeshow zeg.
Eigenlijk is dit gewoon de Amerikaanse Eurovisiequote:Op maandag 12 februari 2024 02:34 schreef Hathor het volgende:
Heel bijzonder is dat jaquote:Op maandag 12 februari 2024 02:35 schreef RipCity het volgende:
Grappig feitje: dat publiek wordt gewoon stadion uitgeschopt na het concert hč.
Usher heeft een midlife crisisquote:Op maandag 12 februari 2024 02:34 schreef Hathor het volgende:
Dat zei @BillDauterive elders ook al.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit gewoon de Amerikaanse Eurovisie
quote:
Verstandig persoonquote:Op maandag 12 februari 2024 02:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zei @:billdauterive elders ook al.
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:43 schreef moemoe het volgende:
Ik vond het geluid zo matig.
Verder goede moves natuurlijk en blij dat hij naar verwachting zijn shirt uitdeed.
Zo zijn alle Amerikanen bij concertenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef RudyL het volgende:
HT show bij de slechtste die ik heb gezien..die fake fans bah
Ik vond er ook niet veel aan. Dit is de setlist:quote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef RudyL het volgende:
HT show bij de slechtste die ik heb gezien..die fake fans bah
Of die nou in Rusland zit of in Qatar, uiteindelijk komt zijn afspraak in de Bijlmerbajes vanzelf welquote:Op maandag 12 februari 2024 02:45 schreef tjoptjop het volgende:
Is Promes eindelijk weer naar Rusland verbannen?
Ze betalen voor field pass. Voorste rijen worden wel ingehuurd om enthousiast te doen etc. Maar meeste betalen en na de show worden ze allemaal weer stadion uitgegooid.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:47 schreef RudyL het volgende:
En bedankt voor de bevestiging dat die veld toeschouwers ingehuurde dansers zijn
Ik heb het dan ook vooral om die in beeld fans, social media gekkiesquote:Op maandag 12 februari 2024 02:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze betalen voor field pass. Voorste rijen worden wel ingehuurd om enthousiast te doen etc. Maar meeste betalen en na de show worden ze allemaal weer stadion uitgegooid.
Ow, dat was Will.I.Amquote:Op maandag 12 februari 2024 02:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond er ook niet veel aan. Dit is de setlist:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Usher setlists
Jij moet wel de meest positieve mens zijn die ik ooit ontmoet heb.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Net een cracker laten vallen en de paté zat bij de landing aan de bóvenkant. Dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden.
Vruchtenhagel eropquote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Net een cracker laten vallen en de paté zat bij de landing aan de bóvenkant. Dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden.
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij moet wel de meest positieve mens zijn die ik ooit ontmoet heb.
Ligt er aan hoeveel tijd ze gaan rekken door out of bounds te gaan maar ik vermoed dat het ergens tussen half 5 en 5 uur gaat eindigen.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef superniger het volgende:
Zijn ze voor half 5 klaar?
Moet over een paar uurtjes weer pallets sorteren.
Gewoon ziek melden man.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef superniger het volgende:
Zijn ze voor half 5 klaar?
Moet over een paar uurtjes weer pallets sorteren.
Dat is wel een unicumquote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Hahaha prachtigquote:Op maandag 12 februari 2024 02:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is wel een unicum![]()
[ afbeelding ]
Tenzij iemand weer de stekkers van de lichten er uit trekt gaat het dat wel worden denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel tijd ze gaan rekken door out of bounds te gaan maar ik vermoed dat het ergens tussen half 5 en 5 uur gaat eindigen.
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...quote:Op maandag 12 februari 2024 02:51 schreef RipCity het volgende:
Kijk toch liever naar college. Totaal geen sfeer bij die nfl potjes. Je ziet ook nooit fans die in beeld gebracht worden behalve de celebs.
Superbowl commercials zijn geweldig voor celebs in hun najaren om eens flink te cashenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:54 schreef BillDauterive het volgende:
De Uber eats reclame was grappig.
Zelfde met WK finalequote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...
Vind het dan ook maar matig. Maargoed is bij meeste us pro sports zo. Altijd jammer dat er 0 interactie is tussen spelers & publiek.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...
Iemand die net een account heeft gemaakt alleen voor dit.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef Hathor het volgende:
Wie was nou die troll die een mes wil meebrengen naar een vuurgevecht?
"CHIEFS FUMBLE!!!!"quote:Op maandag 12 februari 2024 02:58 schreef Strani het volgende:
Waarom hebben ze geen screenshot van dit topic verwerkt in die compilatie van internationale watch parties?
Je zou verwachten dat we na 10+ jaar fanatiek reageren wel eens wat erkenning mogen krijgen van de NFLquote:Op maandag 12 februari 2024 02:58 schreef Strani het volgende:
Waarom hebben ze geen screenshot van dit topic verwerkt in die compilatie van internationale watch parties?
The fuck is datquote:
Baart me zorgenquote:Op maandag 12 februari 2024 03:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
En toch staat KC maar 1 score achter....
Nog lang niet gespeeld iddquote:Op maandag 12 februari 2024 03:10 schreef Strani het volgende:
Tja, alle frustratie bij de Chiefs terzijde, het is nog altijd gewoon een one-score game.
Is het ookquote:Op maandag 12 februari 2024 03:15 schreef engine het volgende:
Ik ben geen kenner maar dit lijkt nog spannend
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SFquote:Op maandag 12 februari 2024 03:14 schreef Strani het volgende:
In principe verandert het niet bijzonder veel, deze score.
Kan nog alle kanten op.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:15 schreef engine het volgende:
Ik ben geen kenner maar dit lijkt nog spannend
Pff, al dat geheimzinnige gedoe om streakers, dat hoort nu eenmaal een beetje bij finales.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:13 schreef Strani het volgende:
Ik ben thuis ook altijd een partial streaker. Ik ga wel helemaal naakt maar niemand ziet het.
Dat wel, inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SF
Ik ook niet (en Krajicek al helemaal niet) maar ja er kijken kleine kinderen en zo.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Pff, al dat geheimzinnige gedoe om streakers, dat hoort nu eenmaal een beetje bij finales.
Ik vond als 12 jarige tijdens de wimbledon finale van Krajcek het helemaal niet erg dat een vrouw besloot te streaken
Maar bij de vegan streaker was toch juist niet veel te zien? Dat hoef je dan ook niet te censureren.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:17 schreef Tweek het volgende:
Zolang het niet de vegan streaker is, is het prima
Zullen ze voor een 2pt gaan dan? Anders is het met een fieldgoal weer gelijkquote:Op maandag 12 februari 2024 03:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch wel.... bij 1 score is het geen OT meer, maar gelijk winst voor KC... en dus meer druk op SF
Paul de Leeuw zorgde juist ervoor dat er meer te zien was dan de bedoeling was.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar bij de vegan streaker was toch juist niet veel te zien? Dat hoef je dan ook niet te censureren.
En als die nog niet in de puberteit zitten zijn ze daar toch niet in geďnteresseerd en reageren ze alleen maar op de commotie van de volwassenen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet (en Krajicek al helemaal niet) maar ja er kijken kleine kinderen en zo.
Ik zou gokken van niet, want als ze hem dan niet converten dan is het met een field goal meteen klaar.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zullen ze voor een 2pt gaan dan? Anders is het met een fieldgoal weer gelijk
Genoeg mogelijkheden voor spanning iigquote:Op maandag 12 februari 2024 03:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou gokken van niet, want als ze hem dan niet converten dan is het met een field goal meteen klaar.
De SB van de defences, dat heb ik al tijden niet gezien.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:20 schreef RudyL het volgende:
Het is alweer lang geleden (qua gevoel iig) dat we een first down hadden
Ja eens, Chiefs gaan winnen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:22 schreef Breidniet het volgende:
[..]
De SB van de defences, dat heb ik al tijden niet gezien.
Begin wel steeds meer het gevoel te krijgen dat KC dit gaat winnen.
Dan maar weer een dram Lagavulin, i hate my life.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:24 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik telde Swift in de openings montage, tijdens de game pas 6.
Het hangt al 10 minuten in de lucht, je voelt de wedstrijd kantelen.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:24 schreef Strani het volgende:
Pfff als de 49ers het hierop verliezen gaan er een paar veel nachtmerries hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |