quote:Op maandag 12 februari 2024 02:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij moet wel de meest positieve mens zijn die ik ooit ontmoet heb.
Ligt er aan hoeveel tijd ze gaan rekken door out of bounds te gaan maar ik vermoed dat het ergens tussen half 5 en 5 uur gaat eindigen.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef superniger het volgende:
Zijn ze voor half 5 klaar?
Moet over een paar uurtjes weer pallets sorteren.
Gewoon ziek melden man.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef superniger het volgende:
Zijn ze voor half 5 klaar?
Moet over een paar uurtjes weer pallets sorteren.
Dat is wel een unicumquote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Net een cracker laten vallen en de paté zat bij de landing aan de bóvenkant. Dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden.
Hahaha prachtigquote:Op maandag 12 februari 2024 02:53 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is wel een unicum![]()
[ afbeelding ]
Tenzij iemand weer de stekkers van de lichten er uit trekt gaat het dat wel worden denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:52 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel tijd ze gaan rekken door out of bounds te gaan maar ik vermoed dat het ergens tussen half 5 en 5 uur gaat eindigen.
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...quote:Op maandag 12 februari 2024 02:51 schreef RipCity het volgende:
Kijk toch liever naar college. Totaal geen sfeer bij die nfl potjes. Je ziet ook nooit fans die in beeld gebracht worden behalve de celebs.
Superbowl commercials zijn geweldig voor celebs in hun najaren om eens flink te cashenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:54 schreef BillDauterive het volgende:
De Uber eats reclame was grappig.
Zelfde met WK finalequote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...
Vind het dan ook maar matig. Maargoed is bij meeste us pro sports zo. Altijd jammer dat er 0 interactie is tussen spelers & publiek.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je kijkt naar de superbowl, kijk regular season games. Dan zie je normale fams in beeld. Kaartjes voor de SB zijn zo'n 8000 USD...
Iemand die net een account heeft gemaakt alleen voor dit.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef Hathor het volgende:
Wie was nou die troll die een mes wil meebrengen naar een vuurgevecht?
"CHIEFS FUMBLE!!!!"quote:Op maandag 12 februari 2024 02:58 schreef Strani het volgende:
Waarom hebben ze geen screenshot van dit topic verwerkt in die compilatie van internationale watch parties?
Je zou verwachten dat we na 10+ jaar fanatiek reageren wel eens wat erkenning mogen krijgen van de NFLquote:Op maandag 12 februari 2024 02:58 schreef Strani het volgende:
Waarom hebben ze geen screenshot van dit topic verwerkt in die compilatie van internationale watch parties?
The fuck is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |