abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 april 2024 @ 09:53:17 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_213214962
Het verbaast me dat jullie niet door het dolle heen zijn van het nieuws dat Brady aan een come-back denkt.. ;) :s)

quote:
Keert NFL-legende terug? Als er quarterbacks uitvallen, ziet Tom Brady comeback wel zitten

De legendarische quarterback Tom Brady (46) is bereid een terugkeer uit pensioen te overwegen als een team hem als medische joker zou willen aantrekken. Het zou dus enkel aan de orde zijn als er quarterbacks door blessures wegvallen. “Ik ben niet tegen dat idee”, antwoordde hij in de podcast ‘Deep Cut’ op de vraag wat hij zou doen als zo’n vraag zou komen.
Redactie 12-04-24, 11:48

0 reacties

De 46-jarige Brady nam in 2023 afscheid van de NFL. Met zeven overwinningen in de Super Bowl wordt de ex-speler van de New England Patriots en de Tampa Bay Buccaneers beschouwd als de beste ooit in het American Football.

De voormalige wederhelft van supermodel Gisèle Bündchen heeft de ambitie om eigenaar te worden van een team. Vandaag bezit hij al een (minderheids)aandeel in de Las Vegas Raiders. Mogelijk kan dat een struikelblok zijn met een rol als speler. “Ik weet niet of zij (de NFL, red.) mij eigenaar laten worden van een team. Ik ben nog altijd in goede vorm. Ik ben nog steeds in staat een bal te werpen. Ik weet niet of zij mij een beetje zoals MJ (Michael Jordan) laten terugkeren. Maar ik zou er niet tegen gekant zijn”, vertelde Brady.

Michael Jordan maakte in 2001 zijn comeback in de NBA op een moment dat hij mede-eigenaar was van de Washington Wizards. De basketgod droeg dat shirt tot 2003.

Brady wordt vanaf volgend seizoen een (goed betaald) analist bij Fox Sports, een nieuwe ervaring waar hij naar uitkijkt. “Ik hou ervan nieuwe uitdagingen aan te gaan en verschillende dingen in mijn leven uit te proberen.”
https://www.hln.be/meer-s(...)wel-zitten~a14d2a60/
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 17 april 2024 @ 01:10:30 #27
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_213233505
Brady is boooooo.

Als AD terug zou komen zou ik iedereen in deze thread voorzien van een fles drank naar keuze. Ik ween nog steeds bijna dagelijks...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')