Je jankt inderdaadquote:Op maandag 1 december 2025 00:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik huil. Ween. Jank.
Wat een slappe hap was dat zeg.
Dat kan niet, dus jammerrrrrrrr.quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je jankt inderdaadHet gaat toch hartstikke goed?
Hoe moet dat nou als je straks in de Superbowl van de mat geveegd wordt door The Faithfull?![]()
![]()
Zeker met nog 1 wedstrijd te gaan ligt het nog helemaal open. Ik had een ijzersterk begin, daarna compleet in gezakt. Met geluk en minimaal verschil af en toe gewonnen en nu blijft het redelijk spannend of ik de play offs haal. Leuk seizoen.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:41 schreef Evenstar het volgende:
2) Wat een prima NFL Fantasy league hebben wij dit jaarZo dicht bij elkaar, tof!
Alsof die draft picks wat gaan uitmaken als je FO en je coaching staff slecht is. Valse hoop heb je.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zeker met nog 1 wedstrijd te gaan ligt het nog helemaal open. Ik had een ijzersterk begin, daarna compleet in gezakt. Met geluk en minimaal verschil af en toe gewonnen en nu blijft het redelijk spannend of ik de play offs haal. Leuk seizoen.
De Giants, mijn team, daarentegen was weer helemaal ruk. Ster spelers die geblesseerd raken, slechte coaches, ontslag rondes, en dan maar weer moeten afwachten of dat volgend seizoen beter is. En ze zullen vast weer wat wedstrijden winnen op het laatst waardoor de draft pick ook weer rukker wordt.
Ik vrees dat het voor Jayden Daniels iets chronisch gaat worden. Het is vrijwel onmogelijk om een blessurevrije carrière te hebben in de NFL als je gebouwd bent als een paar aan elkaar vastgelijmde tandenstokers. Tall en skinny is een beproefd recept voor drama. Bij Jones is het, vermoed ik, een resultaat van overcompensatie omdat hij staat te spelen op een gebroken been. Dan zegt je achilleshiel op een gegeven moment snap.quote:Op zondag 7 december 2025 21:09 schreef Evenstar het volgende:
Dropping as flies today, wat is er aan de hand joh
Ertz geblesseerd
Jones geblesseerd
Daniels geblesseerd
Achane geblesserd
Ik denk niet dat er één reden is, maar een combinatie van een hoop dingen. Mahomes heeft niet meer het niveau van drie tot vijf jaar geleden, Kelce heeft niet langer het niveau, Jones is beduidend minder en de receivers laten elke bal vallen. Uit m'n hoofd zijn de Chiefs dit jaar #2 in drops.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb helaas geen wedstijd van de Chiefs kunnen zien, maar wat is jullie diepgaande analyse? Waarom missen de Chiefs de playoffs? (het kan niet alleen aan Mahomes liggen toch?)
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er één reden is, maar een combinatie van een hoop dingen. Mahomes heeft niet meer het niveau van drie tot vijf jaar geleden, Kelce heeft niet langer het niveau, Jones is beduidend minder en de receivers laten elke bal vallen. Uit m'n hoofd zijn de Chiefs dit jaar #2 in drops.
Het feit dat ze nooit enige poging gedaan hebben iets van een run game te hebben zal ze niet geholpen hebben. Mahomes is dit jaar waarschijnlijk hun meest betrouwbare rusher, precies wat je niet wil, zeg maar. Zelfs Reid, die normaal juist kritiek krijgt omdat hij veel te conservatief is, begon tegen Houston de meest absurde dingen te doen, zoals er tot twee keer toe gewoon vol voor gaan op 4th&3 en 4th&1 op zijn eigen 30. Daarmee gooide hij gewoon de wedstrijd weg, want Houston kwam 6 drives op rij niet verder dan 3&out.
Tel daarbij op dat de Chiefs vorig jaar iets van 12-0 waren in 1 score games, iets wat YoY natuurlijk niet vol te houden is, en je krijgt deze ellende.
Erg mooi.
Ik moest ook wel een beetje glimlachen toen ik zag hoeveel Tua de komende jaar gaat verdienen volgens zijn lopende contract en dat ie nu gebenched isquote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelfs in de hypothese dat Mahomes volgend jaar vanaf dag één in camp fit is, lijkt het me geen gegeven dat de Chiefs zomaar weer even komen meedoen (draft pick gaat daar wel bij helpen). Ze gaan flink moeten vernieuwen, maar volgend jaar schiet het contract van Mahomes door het dak, naar bijna 79 miljoen op de salary cap. Dat is bijna een kwart van alles (is nu 9%). https://overthecap.com/player/patrick-mahomes/5594
Mahomes heeft een aardig seizoen naar de normen van de NFL, hij heeft geen goed seizoen naar de normen van Mahomes. Zo'n beetje al z'n stats dit jaar zijn career lows, of zijn het slechtst sinds z'n rookie year - toen hij één wedstrijd speelde en een back-up was van Alex Smith. Completion %, TD %, Sack %, Interception %, Passer Rating, Yards per Attempt, Yards per Game zijn zo'n beetje allemaal career lows of het laagst sinds z'n rookie year.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:05 schreef Cavalier het volgende:
Mahomes speelde toch een uitstekend seizoen? Zeker gezien de targets die hij heeft.
Het zal wat zijn als we met al die blessures voor key players de komende twee potten winnen en daarmee de nr1 seed pakken. Ongekend.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
49-ers gaan de Rams voorbij, op weg naar de nr. 1 seed![]()
![]()
De MVP van 2025-2026 speelde weer fantastisch! #MisterIrrelevant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |