quote:Overtime-wedstrijden t/m Conference Championships (playoffs 2026)
1) Broncos vs. Bills — Divisional Round → 33–30 (OT)
2) Rams vs. Bears — Divisional Round → 20–17 (OT)
quote:Missed PAT's
1) Brandon McManus (Green Bay Packers) - Packers @ Bears
2) Ka’imi Fairbairn (Houston Texans) - Texans @ Steelers
3) Jake Elliott (Philadelphia Eagles) - 49ers @ Eagles
4) Eddy Piñeiro (San Francisco 49ers) - 49ers @ Eagles
Ben ik volledig met je eens, nu is de SB nog wel weer wat anders, maar voor mij zijn alle punten de Seahawks favoriet. Maar dat had ik ook gehad bij vele andere teams die vanuit NFC meededen aan de play-offs vs teams AFC.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 04:29 schreef slacker_nl het volgende:
Seahawks gaan winnen, als de AFC/NFC finales wat zeggen over de kwaliteiten van de teams, dan is het een simpele keuze: seahawks. NFC was de eigenlijke SB wedstrijd imo.
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.quote:Op donderdag 29 januari 2026 03:25 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb het vragenlijstje voor de SB even opgezocht. Ik ga het niet bijhouden, maar voor de eindstrijd lijkt me dit wel een mooie. Wat denk jij, RobertoCarlos?
Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP Yes/No
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple
Voorgaande jaren kregen we bonuspunten voor deze vragenlijst. De nr 1 met meeste goed 3 punten, nr 2 twee punten en de nr 3 één punt.quote:Op donderdag 29 januari 2026 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.
Maar mocht je op een indirecte manier aan mij vragen of ik iets van een soort Superbowl-bonusronde-poule in elkaar wil zetten, dan wil ik dat best doen als ik daar mensen blij mee kan makenTenminste, als iedereen het er mee eens is en ik ga niet tijdens de Superbowl de antwoorden bijhouden, dat moet dan ergens online te vinden zijn of iemand van ons houdt dat bij.
En deze SB-bonusronde staat dan los van de gewone poule natuurlijk![]()
Volgend jaar doe ik hetquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:10 schreef tjoptjop het volgende:
Staat @:RobertoCarlos dan met z'n goede gedrag om een paar weken geleden een gezellig poultje bij te houden.
Het hoort erbij, traditiequote:Op donderdag 29 januari 2026 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi lijstje. Ik weet alleen niet waarom je aan mij vraagt wat ik hier van denk.
Maar mocht je op een indirecte manier aan mij vragen of ik iets van een soort Superbowl-bonusronde-poule in elkaar wil zetten, dan wil ik dat best doen als ik daar mensen blij mee kan makenTenminste, als iedereen het er mee eens is en ik ga niet tijdens de Superbowl de antwoorden bijhouden, dat moet dan ergens online te vinden zijn of iemand van ons houdt dat bij.
En deze SB-bonusronde staat dan los van de gewone poule natuurlijk![]()
quote:Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP Yes/No
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple
Hoop JSN, maar mochten de Patriots het onverwacht winnen door Maye dan verdient hij het i guess.quote:
quote:Grammy Awards
Het gala ging niet voorbij zonder de aandacht ook te vestigen op de onvrede over Trump en de Amerikaanse immigratiedienst ICE. Zo opende de host van het gala, comedian Trevor Noah, de avond met enkele sneren naar Trump. "Er is een nieuw drankspel in de VS", grapte hij. "Elke keer dat je het nieuws aanzet, moet je drinken." Hij zei ook dat Anxiety, een nummer van rapper en Grammy-winnaar Doechii, het nieuwe volkslied is.
Net als bij de Golden Globes vorige maand droegen ook afgelopen nacht verschillende aanwezigen speldjes met de tekst "ICE Out". Billie Eilish was een van hen.
Ook lieten verschillende artiesten van zich horen in hun speeches, onder wie Bad Bunny. Hij begon zijn dankwoord met: "Voordat ik god bedank, zeg ik eerst: ICE eruit!"
Artiesten krijgen nooit betaald om op te treden tijdens de SB.quote:Op maandag 2 februari 2026 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of hij zich tijdens de show inhoudt. Zal in het contract wel iets over staan dat hij dan geen geld krijgt en/of een boete.
[..]
Anders is er altijd nog de vertraging (sinds nipplegate) waardoor er gemute kan worden.quote:Op maandag 2 februari 2026 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd of hij zich tijdens de show inhoudt. Zal in het contract wel iets over staan dat hij dan geen geld krijgt en/of een boete.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |