Zo zijn alle Amerikanen bij concertenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef RudyL het volgende:
HT show bij de slechtste die ik heb gezien..die fake fans bah
Ik vond er ook niet veel aan. Dit is de setlist:quote:Op maandag 12 februari 2024 02:46 schreef RudyL het volgende:
HT show bij de slechtste die ik heb gezien..die fake fans bah
Of die nou in Rusland zit of in Qatar, uiteindelijk komt zijn afspraak in de Bijlmerbajes vanzelf welquote:Op maandag 12 februari 2024 02:45 schreef tjoptjop het volgende:
Is Promes eindelijk weer naar Rusland verbannen?
Ze betalen voor field pass. Voorste rijen worden wel ingehuurd om enthousiast te doen etc. Maar meeste betalen en na de show worden ze allemaal weer stadion uitgegooid.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:47 schreef RudyL het volgende:
En bedankt voor de bevestiging dat die veld toeschouwers ingehuurde dansers zijn
Ik heb het dan ook vooral om die in beeld fans, social media gekkiesquote:Op maandag 12 februari 2024 02:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze betalen voor field pass. Voorste rijen worden wel ingehuurd om enthousiast te doen etc. Maar meeste betalen en na de show worden ze allemaal weer stadion uitgegooid.
Ow, dat was Will.I.Amquote:Op maandag 12 februari 2024 02:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond er ook niet veel aan. Dit is de setlist:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Usher setlists
Jij moet wel de meest positieve mens zijn die ik ooit ontmoet heb.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Net een cracker laten vallen en de paté zat bij de landing aan de bóvenkant. Dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden.
Vruchtenhagel eropquote:Op maandag 12 februari 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
Net een cracker laten vallen en de paté zat bij de landing aan de bóvenkant. Dit zou wel eens een heel mooi jaar kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |