Vquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Cousins en zijn vrouw kwamen heel goed over, vond niks mis met Mahomes maar die serie ging meer over zijn vrouw en moederquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Ik zat net te denken idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:50 schreef Tweek het volgende:
Tijd dat het pentagon hun assest gaat inzetten om de Chiefs de strijd te laten keren.
Ja, de reclames zijn best vermakelijk, ondanks dat christelijke ondertoontje.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Die Jezus reclames hebben wel de meest onverwachte muziekjes
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zat net te denken idd.
Als Swift straks Biden gaat endorsen haal Trump gelijk even haar loshandige vriendjes met zijn gefrustreerde teamgenootjes erbij.
Ze tillen je daar snel op het schild, maar vallende mensen vinden ze nog leuker.
[ twitter ]
Zo werkt Amerika. 100 punten..quote:
Young speelt zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen, die is hard gevallen na zijn debuut bij de Commanders als 1ste ronde pick.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:58 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zo werkt Amerika. 100 punten..
Terug naar het spel en dan praat ik Amerikaanse commentatoren wel na, maar die Bosa, Young etc zijn indrukwekkend
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmagequote:Op maandag 12 februari 2024 02:01 schreef Strani het volgende:
Voor als iemand niet helemaal snapt wat er nou precies gebeurde met die touchdown net en die twee passes: Per play mag één voorwaardse pass gemaakt worden. Dat hoeft niet per se door de QB gedaan te worden. De QB gooide hem nét iets naar achteren waardoor Jennings het recht had om de bal naar voren te gooien.
(Mensen die de regels beter kennen mogen me corrigeren.)
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |