Vquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Cousins en zijn vrouw kwamen heel goed over, vond niks mis met Mahomes maar die serie ging meer over zijn vrouw en moederquote:Op maandag 12 februari 2024 01:47 schreef RudyL het volgende:
[..]
Voor de QB serie op Netflix dacht ik ook dat Mahomes oke was, nee vind Cousins veel meer de gunfactor en Mahomes maar een blablabla
Ik zat net te denken idd.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:50 schreef Tweek het volgende:
Tijd dat het pentagon hun assest gaat inzetten om de Chiefs de strijd te laten keren.
Ja, de reclames zijn best vermakelijk, ondanks dat christelijke ondertoontje.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
Die Jezus reclames hebben wel de meest onverwachte muziekjes
quote:Op maandag 12 februari 2024 01:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zat net te denken idd.
Als Swift straks Biden gaat endorsen haal Trump gelijk even haar loshandige vriendjes met zijn gefrustreerde teamgenootjes erbij.
Ze tillen je daar snel op het schild, maar vallende mensen vinden ze nog leuker.
[ twitter ]
Zo werkt Amerika. 100 punten..quote:
Young speelt zijn eerste goede wedstrijd van het seizoen, die is hard gevallen na zijn debuut bij de Commanders als 1ste ronde pick.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:58 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zo werkt Amerika. 100 punten..
Terug naar het spel en dan praat ik Amerikaanse commentatoren wel na, maar die Bosa, Young etc zijn indrukwekkend
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmagequote:Op maandag 12 februari 2024 02:01 schreef Strani het volgende:
Voor als iemand niet helemaal snapt wat er nou precies gebeurde met die touchdown net en die twee passes: Per play mag één voorwaardse pass gemaakt worden. Dat hoeft niet per se door de QB gedaan te worden. De QB gooide hem nét iets naar achteren waardoor Jennings het recht had om de bal naar voren te gooien.
(Mensen die de regels beter kennen mogen me corrigeren.)
quote:Op maandag 12 februari 2024 02:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En als aanvulling, niet gooien na passeren van line of scrimmage
Madden, fantastisch om plays beter te herkennenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst achter tijdens het spelen van Madden toen ik dacht dat ik de verdediging goed te pakken had
Ik weet niet hoe het vroeger was, maar inderdaad heeft Madden m'n kennis van het spelletje enorm bevorderdquote:Op maandag 12 februari 2024 02:07 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Madden, fantastisch om plays beter te herkennen
Jammer dat EA Sports er al jaren zo'n zooitje van maakt.
Twee time-outs over, mja... Misschien toch een paar run plays proberen om te zien of er iets geks gebeurt.quote:
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijnquote:
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:13 schreef BillDauterive het volgende:
Usher is nou niet echt een half time show waar ik voor op blijf. Gelukkig is het randprogramma wel leuk
Ik ken hem ook alleen maar van 20-25 jaar geleden en kan geen enkel nummer noemen van hem.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijn
Katy Perry deed het tig jaar terug ook heel erg goed! Die kan ik me ook nog wel goed herinneren.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenMaar verder vind ik het nooit zo interessant.
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injuryquote:49ers LB Dre Greenlaw (Achilles) ruled out of Super Bowl 58
Nick Wagoner, ESPN Staff WriterFeb 11, 2024, 08:03 PM ET
LAS VEGAS -- San Francisco 49ers linebacker Dre Greenlaw was ruled out of Super Bowl LVIII against the Kansas City Chiefs after suffering a left Achilles tendon injury in the second quarter.
Greenlaw's injury happened after a San Francisco punt with 9:26 left in the second quarter. Greenlaw was not on the field for the punt and was simply running back onto the field for the next defensive series when he went down after taking a step toward the field.
Idd dacht dat die 10+ jaar geleden al gestopt was. Net als puff daddy en dat soort gasten.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat hij nog relevant was, wanneer was zijn laatste hit? NFL kennende zal de audiokwaliteit wel weer ruk zijn
Ja ik vind het een leuke wedstrijdquote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vermaak me trouwens wel ondanks dat er niet veel gescoord wordt. De 49ers houden Mahomes en kornuiten aardig onder de duim
Ik vind het altijd wel leuk, ook al heb ik niet veel met sommige artiesten. Gewoon kort greatest hits programmatjequote:Op maandag 12 februari 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was wel heel tof met Dr. Dre en vriendenMaar verder vind ik het nooit zo interessant.
Die had de verkeerde kleur onderbroek aan of zo, wat een pech.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injury![]()
Perry en Lady Gaga waren erg goed, de rest vond ik allemaal wat minder.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://www.espn.com/nfl/(...)cart-achilles-injury![]()
Dan waren ze nu wel ergens al gespot denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef moemoe het volgende:
Usher baby![]()
.
Misschien komen Alicia Keys en Justin Bieber ook mee, ik ben benieuwd.
Alicia geloof ik sowieso.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:15 schreef moemoe het volgende:
Usher baby![]()
.
Misschien komen Alicia Keys en Justin Bieber ook mee, ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |