Dat zag ik. Hij ligt eruit, achillesspees kwetsuur.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:44 schreef Attitude het volgende:
[..]
Blesseerde zichzelf bij opgaan op veld
Vervangen door Kaskade zo te zien en die hebben ze 5 seconden in beeld gebracht.quote:
Lekker negeren. Mods slapen blijkbaar ook al.quote:
Lekker ‘playbacken’ op z’n vioolquote:Op maandag 12 februari 2024 02:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vervangen door Kaskade zo te zien en die hebben ze 5 seconden in beeld gebracht.
Ik ben voor Andre Rieu volgend jaar.
Preciesquote:Op maandag 12 februari 2024 02:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker negeren. Mods slapen blijkbaar ook al.
Het is wel leuk om het publiek te verrassen tochquote:Op maandag 12 februari 2024 02:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dan waren ze nu wel ergens al gespot denk ik.
Heb je nog dat soort artiesten nu?quote:
Ik hoop het voor ze. 49ers zijn best sterk in de 2de helft.quote:Op maandag 12 februari 2024 01:50 schreef YellowBlacks het volgende:
2de helft zal wel voor de Chiefs zijn. Reid zal het dan wel weer op de rails krijgen.
Ik voel me oudquote:Op maandag 12 februari 2024 02:22 schreef Rnie het volgende:
Toch wel leuk dat pubers FOK! nog weten te vinden.
Of Iron Maidenquote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Het gaat nooit gebeuren maar ik zou Metallica wel voor de HT show willen zien
En dat terwijl het nog niet eens april is!quote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk dat die ondergesneeuwd gaat worden
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Techquote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Het gaat nooit gebeuren maar ik zou Metallica wel voor de HT show willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |