Doen, een trip terug in de tijd, laatste top album was in 1997, Reloaded.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:23 schreef tjoptjop het volgende:
Het gaat nooit gebeuren maar ik zou Metallica wel voor de HT show willen zien
Evenstar slaapt helaas al.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Attitude het volgende:
@:Evenstar is je vrouw nog wakker? Kan ze ff modden hier?
Dat is gaaf he, dan springen ze allemaal tochquote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Tech
Jaaa echt zo mooi om te zienquote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat is gaaf he, dan springen ze allemaal toch
Vet altijd hè. Leuk paar keer per jaar te kijken op YouTubequote:Op maandag 12 februari 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Enter Sandman werkt ook prima als team entrance song bij Virginia Tech
Normaal playbacken die Amerikaanse artiesten altijd alles dus raar dat ze hier niet grootste deel lipsync doen.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hier is dus autotune voor uitgevonden![]()
NFL faalt weer eens en zendt het in 128kbps uit
Ze willen het stadiongeluid laten horen dan krijg je deze kwaliteit.quote:Op maandag 12 februari 2024 02:25 schreef tjoptjop het volgende:
Hier is dus autotune voor uitgevonden![]()
NFL faalt weer eens en zendt het in 128kbps uit
Is allemaal te weinig mainstream vrees ik. Plus dat ze waarschijnlijk net bij de verkeerde platenmaatschappij zitten....quote:
Dat is iets te niche, Metallica is wel gewoon soort van mainstream. Maar ze willen zelf volgens mij niet nadat de NFL ze niet wilde voor de SB in San Franciscoquote:
Stukje 90's glij R&Bquote:Op maandag 12 februari 2024 02:34 schreef Hathor het volgende:
Wat een lachwekkende halftimeshow zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |